XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

1697626416541.png

Ik weet nog wel een plekje met wat vrije kamers

Broodnodig.

Ondertussen bij onze Oosterburen wordt namelijk het Holocaustmonument bewaakt door de ME en dat is niet tegen aanhangers van radicaal-rechts.

Zelfs Beatrice :heart: vindt de NOS een schande.

Beatrice zei ook dat ISIS niets met de Islam te maken had. Ze maakte ook eens een documentaire (of zoiets) over Duitse oorlogsmisdaden. Ging ze bij Hannes Heer op de koffie die claimt dat 80% zich er schuldig aan maakte. De eerder geaccepteerde schatting is 5%. (nog steeds een half miljoen mannen)

Afvoeren die dame!

Nee, dat zei ze letterlijk bij de DWDD.
Tja, alsof er in die blokjes van een paar minuten tijd is voor nuance of dat je nog eens wordt uitgenodigd als je iets buiten het Overton Wondow zegt.

Ga wellicht wat nazoeken als ik tijd en zin heb.

Protesten bij Israëlische en Amerikaanse ambasades in Turkije, Jordanië, Lebanon (en in Europese steden). Protesten bij Amerikaanse luchtmachtbasis in Turkije.

ME beveiligint bij holocaudt monument in Duitsland. Politie en legerbeveiliging bij Joodse opbjecten in Europa.

Succesvolle false flag van die geitenn**kers. Wel gefaciliteerd door bepaalde doekjesknuffelende Westerse media.

Zeg wat je wil, maar het Holocaust monument in Berlijn is toch een verschrikking? Die zweverige wereldvreemde artiesten ook altijd.

Protesten bij Israëlische en Amerikaanse ambasades in Turkije, Jordanië, Lebanon (en in Europese steden). Protesten bij Amerikaanse luchtmachtbasis in Turkije.

ME beveiligint bij holocaudt monument in Duitsland. Politie en legerbeveiliging bij Joodse opbjecten in Europa.

Succesvolle false flag van die geitenn**kers. Wel gefaciliteerd door bepaalde doekjesknuffelende Westerse media.
We zijn in oorlog, helaas zijn er velen die het niet zien.

Terug
Naar boven