apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Prachtig daar.
De zus van Hell?Beatrice zei ook dat ISIS niets met de Islam te maken had.
Afvoeren!
Ik mag hopen dat ze iets genuanceerder was dan dat.Beatrice zei ook dat ISIS niets met de Islam te maken had.
Afvoeren!
Nee, dat zei ze letterlijk bij de DWDD.Ik mag hopen dat ze iets genuanceerder was dan dat.
Tja, alsof er in die blokjes van een paar minuten tijd is voor nuance of dat je nog eens wordt uitgenodigd als je iets buiten het Overton Wondow zegt.
We zijn in oorlog, helaas zijn er velen die het niet zien.Protesten bij Israëlische en Amerikaanse ambasades in Turkije, Jordanië, Lebanon (en in Europese steden). Protesten bij Amerikaanse luchtmachtbasis in Turkije.
ME beveiligint bij holocaudt monument in Duitsland. Politie en legerbeveiliging bij Joodse opbjecten in Europa.
Succesvolle false flag van die geitenn**kers. Wel gefaciliteerd door bepaalde doekjesknuffelende Westerse media.
Hier in Nl zijn alleen de extremisten er klaar voor. De rest drinkt een glas, doet een plas en laten alles zoals het was.
Is dat niet dat met die betonnen blokken waar al die meiden op datingsites/apps selfies maken?Zeg wat je wil, maar het Holocaust monument in Berlijn is toch een verschrikking? Die zweverige wereldvreemde artiesten ook altijd.
JupIs dat niet dat met die betonnen blokken waar al die meiden op datingsites/apps selfies maken?