Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Portland is een mooie stad. Erg liberaal, maar de omliggende streek is nogal backwards redneck houthakker volk.

Er worden daar ook regelmatig fietsers aangevallen omdat ze auto's "hinderen". Verbaast me dus niet dat er op mensen die de snelweg blokkeren geschoten wordt.

Tsunami alert Nieuw -Zeeland

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe quake van 6.2

Bij de eerste waren er trouwens earthquake lights gespot, kewl...

Laatst bewerkt:
Ik speelde quake al toen het nog deel 2 en 3 was.

• Like
Waarderingen: mat
Rip El Comandante

Active shooter in Ohio State University.

Eén dader dood, er wordt gezocht naar een mogelijke tweede schutter.
9 gewonden, 1 in kritieke toestand.

Er is net iemand geboeid uit garages gehaald volgens getuigen.

Ja godver, de sites van plaatselijke krantjes crashen :roflol:

CyXMItzXUAAegO_.jpg

Laatst bewerkt:
Gun free zone

haha

ha

Zegt wel iets over jouw topics dan als dit wél een sticky is.

ooooooooooooooooooooooooooowwww
dancing_banana_by_129mytube.gif

"De man die vandaag op het terrein van de Ohio State University voorbijgangers neerstak, blijkt een Somaliër te zijn die als vluchteling de VS binnenkwam. Dit bevestigen Amerikaanse functionarissen. Hij reed in op de slachtoffers en viel ze vervolgens met een slagersmes aan. Negen personen raakten gewond. Het is nog onduidelijk of het om een terreurdaad gaat."

hihi

“I wanted to pray in the open, but I was scared with everything going on in the media. I’m a Muslim, it’s not what the media portrays me to be. If people look at me, a Muslim praying, I don’t know what they’re going to think, what’s going to happen. But, I don’t blame them. It’s the media that put that picture in their heads so they’re just going to have it and it, it’s going to make them feel uncomfortable."
Verdomme, Abdul :roflol:

Vliegtuig met het voetbalteam van Chapocoense neergestort. Er worden momenteel gewonden afgevoerd.

"De man die vandaag op het terrein van de Ohio State University voorbijgangers neerstak, blijkt een Somaliër te zijn die als vluchteling de VS binnenkwam. Dit bevestigen Amerikaanse functionarissen. Hij reed in op de slachtoffers en viel ze vervolgens met een slagersmes aan. Negen personen raakten gewond. Het is nog onduidelijk of het om een terreurdaad gaat."

hihi
Waren twee mannen toch? 1 met vuurwapen en 1 met mes?

Ben niet per se fan! :no:

Sommige sticky's zijn sowieso ver voorbij hun houdbaarheidsdatum heen. Vooral in de desbetreffende sectie zijn er meerdere. :emo:
Stickies boeien me echt geen bal, hoor. Wou je wat plagen :p

Waren twee mannen toch? 1 met vuurwapen en 1 met mes?
Eén 18-jarige, reed met z'n wagen op een groepje in en viel ze dan aan met een slagersmes. Is neergeschoten door een agent die vrijwel meteen ter plaatse was. Abdulleke had net er voor een rant geplaatst op facebook dat Amerika zich niet moet moeien in moslimlanden en dat hij 'vrede' wil (lol)

Terug
Naar boven