- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is dit jouw mening.
Fout, de vlag met de Shahada erop wordt gewoon gebruikt door terreur daders en groepen en de Shahada zelf heeft niks met terreur te maken.
Anders zou Saoedi Arabië ook ineens een terreur groep zijn?![]()
Jij bent wel van de feiten hè?
Jij bent wel van de feiten hè?
Kzou dat gebruiken tijdens je sollicitatie bij de vraag over je sterke punten.
"Alles wat ik zeg is waar."
Dat is inderdaad geen feit.Wil je zeggen dat 'de Shahada heeft niks met terreur te maken' geen feit is of wat bedoel je nou eigenlijk?
Mods, mogen feitelijk onwaarheden aub gebanned worden in een nieuws topic.
Het is toch onderdeel van de Islam?Zeg je daar dan mee dat overal waar Shahada staat is terreur en iedereen die het zegt of schrijft, is een terrorist?
Of dat dan weer niet?

Nee dat zeg ik niet. Vreemde conclusie ook.Zeg je daar dan mee dat overal waar Shahada staat is terreur en iedereen die het zegt of schrijft, is een terrorist?
Of dat dan weer niet?
Nee dat zeg ik niet. Vreemde conclusie ook.
Wat jij doet is jouw mening (subjectief) verpakken als feit (objectief).
Als dat jouw mening is..
Daar komt het wel op neer als dat teken voor die eerder gegeven uitleg staat.Zeg je daar dan mee dat overal waar Shahada staat is terreur en iedereen die het zegt of schrijft, is een terrorist?
Of dat dan weer niet?
Daar komt het wel op neer als dat teken voor die eerder gegeven uitleg staat.
De swastika (hakenkruis) staat voor levenskracht, geluk en heiligheid. Het teken wordt toevallig gebruikt door nazi's maar heeft niets met terreur temakenFout, de vlag met de Shahada erop wordt gewoon gebruikt door terreur daders en groepen en de Shahada zelf heeft niks met terreur te maken.
Anders zou Saoedi Arabië ook ineens een terreur groep zijn?![]()

De swastika staat voor levenskracht, geluk en heiligheid. Het teken wordt toevallig gebruikt door nazi's maar heeft niets met terreur temaken
![]()
Bedankt dat je mijn punt maakt.