apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Daarom hebben die vlaggendragers dus een trucje voor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom hebben die vlaggendragers dus een trucje voor.
Gelukkig voor jou, het mag nog wel, maar het kan niet meer. De politie waarschuwt er tegen.Ik vind de Israëlische vlag ook niet meer kunnen, na al die kansloze bombardementen en het afsluiten van gas water electra. En dan hebben we het nog niet eens over waarom her zo escaleerde op 7-10.
Boontjes komt om zijn loontje.
Wees blij dat ze die vlag tonen, dan kunnen we zien wat er leeft én er mee dealen ipv het nu onderdrukken en straks de volgende ' onverwachte' aanslag te moeten ondergaan.
Scherp, dankjewel!![]()
Is dat niet wat anders, staat er niet gewoon "palestine" in het arabisch? Is dat wat die reactie met de voorbeelden ook probeert te zeggen, dat het niet de officiele hamas vlag is? Vind het niet op die tekst lijken iig alleen de kleur van de vlag maar groen is toch ook de kleur van islam enzo?
maar dan spiegelbeeld lijkt er wel erg op imho![]()
![]()
Het ging erom dat vlaggen met de Shahada niet neutraal zijn als het precies de vlag en de letters (de vorm of stijl bedoel ik) zijn die een terroristische organisatie ook gebruikt.
Dat is met die vlag net zo: waarom zou je daar mee geassocieerd willen worden?!
Volgens mij ging het daar, als je kijkt naar de context, niet alleen om de tekst op een vlag, maar om combinaties die terreurorganisaties ook gebruiken. Al kan je ook de tweet van Wilders op meerdere manieren interpreteren en al denken verschillende mensen in de discussie hier er ook allemaal net een beetje anders over.Dat klopt, alleen in de eerdere discussie ging het om de tekst (Shahada) zelf, ongeacht op welke kleur vlag of wat dan ook het staat.
Taal is altijd in beweging.Het ging mij om de tekst.
De tekst was er eerst.
Daarna gingen terroristische organisaties het verkeerd gebruiken.
Daarna gingen mensen het associëren met-.
Dus wij moeten eeuwenlange gebruiken/teksten veranderen omdat een paar idiote terroristen de teksten misbruiken?
Nee joh
Jij ziet het als aanpassen, ik als iets waar je voor bedankt.Niet in alle situaties. Wij gaan ons niet zodanig aanpassen vanwege een paar idiote terroristen. Jij wel?
Jij ziet het als aanpassen, ik als iets waar je voor bedankt.
Hahaha! Ja jij hebt echt issues qua aanpassen, ik heb daar wat minder moeite meeAls je het dagelijks meerdere keren doet, zou het voor miljarden mensen aanpassen zijn. En waarvoor? Niks.
Let's agree to disagreeMoeite ergens mee hebben is anders dan gewoon niet willen. Of pas jij je eigen constant aan anderen aan ..? Ik niet namelijk.Hahaha! Ja jij hebt echt issues qua aanpassen, ik heb daar wat minder moeite meeLet's agree to disagree
Hahaha! Ja jij hebt echt issues qua aanpassen, ik heb daar wat minder moeite meeLet's agree to disagree
Wauw. Rare reactie weerJe zult maar iets dat je dagelijks tiental keren doet, aanpassen..omdat iemand elders het ook een keertje doet maar op een verkeerde manier, en je bang bent dat mensen oerdom zijn jou gelijk associëren met diegenen die het verkeerd doen.
Wat een kut leven heb je dan. Alle mannen maar gelijk vrouw worden dan want er zijn ontiegelijk veel mannen die hun pik verkeerd gebruiken en tja, een goeie man wilt niet geassocieerd worden met een verkrachter dus, pik eraf! /s
Mocht je een vlag willen met de shahada voor een hulporganisatie dan zou je kunnen overwegen om geen groene, zwarte of witte te kunnen nemen...Niet in alle situaties. Wij gaan ons niet zodanig aanpassen vanwege een paar idiote terroristen. Jij wel?
Hoe worden pikken dan verkeerd gebruikt? Bij een verkrachting is het de kut die niet juist gebruikt wordt door de vrouw.Alle mannen maar gelijk vrouw worden dan want er zijn ontiegelijk veel mannen die hun pik verkeerd gebruiken en tja, een goeie man wilt niet geassocieerd worden met een verkrachter dus, pik eraf! /s
Het zou jou sieren als jij je af en toe een beetje zou aanpassen. Verder: vind het maar rare aannames en een vreemde wending, maar niet echt zin om weer dat eindeloze gezaag aan te gaan. Jij hebt een andere mening dan ik heb, lijkt mij helemaal prima.Je zegt in principe dat jij geen moeite hebt je aan te passen mbt wat andere mensen doen en willen.
Wauw.