MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Ga dat maar papa en mama vertellen als ze wakker worden wat er is gebeurd:

Pff die paupers op de vluchtstrook ook.

Oh en voor degenen die het zich afvragen; in het nieuwsbericht staat dat hij had aangegeven had als een martyr te willen sterven; zelfs als hij dood ging gelijk na de aanslag, dat zal hem niet lukken. Dit maakt hem geen martyr.
Op zich prettig dat hij volgens jou niet bezig was aan een enkeltje 72 maagden, maar in hoeverre is wat jij of zelfs de meerderheid van de moslims hiervan vindt van belang?

Zolang hij het vindt, er genoeg anderen zijn die dat vinden en er nog een paar mannen met een baard voor een boekenkast hiertoe oproepen zal dit blijven gebeuren.

Op zich prettig dat hij volgens jou niet bezig was aan een enkeltje 72 maagden, maar in hoeverre is wat jij of zelfs de meerderheid van de moslims hiervan vindt van belang?

Zolang hij het vindt, er genoeg anderen zijn die dat vinden en er nog een paar mannen met een baard voor een boekenkast hiertoe oproepen zal dit blijven gebeuren.
Wat als de meerderheid van de moslims dat vind (puur als stellling), hoe kan je dan nog tegen de niet gelovingen zeggen dat het niet vanuit die religie wordt gevoed?

Wat als de meerderheid van de moslims dat vind (puur als stellling), hoe kan je dan nog tegen de niet gelovingen zeggen dat het niet vanuit die religie wordt gevoed?
Net als nu, dan krijg je meer van die "No True Scotsman"-discussies, maar dan ook de andere kant op.

Ik ben juist wel blij met de term 'islamist' in plaats van 'moslim', want na zulke gebeurtenissen/aanvallen zijn er een hele hoop mensen die denken dat dit normaal is in Islam, dat elke moslim en rondlopend gevaar is en helaas ondervinden wij daar de gevolgen van.
Dat is indirect, de slachtoffers zijn de gewonden, overledenen en hun familie. Het groter maken van de kloof tussen moslims en niet-moslims is wel een belangrijk secundair doel van orthodoxe moslims, islamisten en terroristen.
De verdachte maakte zich vooral druk om Gaza en Afghanistan dus hij zal vast roots hebben die kant op.
Zo bijzonder dat ze zich nooit zo druk maken om de Oeigoeren.

Altijd maar ageren tegen het Westen, waar ze veelal meer vrijheid hebben dan om het even welke minderheid in het land van oorsprong.

Wat zal er gebeuren als Christen zich op dezelfde manier druk zouden maken om de enorme daling van het percentage Christenen in het Midden-Oosten gedurende de vorige eeuw, de discriminatie en behandeling van Christenen in Islamitische landen of terreurgroepen in landen als Nigeria.

Ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben (zoals jou) , Ik vraag niemand om te doden in mijn naam op basis van zelf uitgevonden sprookjes (Ja dat boek vol grote verzinsels waar jij dom genoeg voor bent om je voor te laten bekeren)
Je vergelijking slaat dus nergens op, as usual.
Maar goed, k ga de Kerstcadeautjes voorbereiden voor mijn petekindjes.
Reageer eens normaal.

Zouden er in Gaza zoveel windmolens en zonnepanelen zijn, dat zou de blinde liefde van links voor Hamas verklaren?

Voor berichtgeving is het niet belangrijk, voor de anti-Moslim organisaties is dat wel belangrijk, aangezien zij dingen zoals 'hate-a-Muslim-day' worden georganiseerd waarbij we random worden aangevallen.

Als iemand vindt dat moorden van de NL wet mag 'zolang je de consequenties maar accepteert', is het dan normaal dat andere Nederlanders random worden aangevallen want tja, een NLer vond dat het mocht van de NL wet..?

Die verzen zijn hier al gepost.
We wachten nog vol spanning op bewijs van bestaan van jouw gek in de wolken.
Maar daar kom je nooit mee af.

Ja, in die verzen staat duidelijk dat wat deze gast deed NIET MAG in Islam.

Dat is indirect, de slachtoffers zijn de gewonden, overledenen en hun familie. Het groter maken van de kloof tussen moslims en niet-moslims is wel een belangrijk secundair doel van orthodoxe moslims, islamisten en terroristen.

Zo bijzonder dat ze zich nooit zo druk maken om de Oeigoeren.

Altijd maar ageren tegen het Westen, waar ze veelal meer vrijheid hebben dan om het even welke minderheid in het land van oorsprong.

Wat zal er gebeuren als Christen zich op dezelfde manier druk zouden maken om de enorme daling van het percentage Christenen in het Midden-Oosten gedurende de vorige eeuw, de discriminatie en behandeling van Christenen in Islamitische landen of terreurgroepen in landen als Nigeria.

Wie maakt zich niet druk over Oeigoeren volgens jou?

Voor berichtgeving is het niet belangrijk, voor de anti-Moslim organisaties is dat wel belangrijk, aangezien zij dingen zoals 'hate-a-Muslim-day' worden georganiseerd waarbij we random worden aangevallen.

Als iemand vindt dat moorden van de NL wet mag 'zolang je de consequenties maar accepteert', is het dan normaal dat andere Nederlanders random worden aangevallen want tja, een NLer vond dat het mocht van de NL wet..?
Nee, dat zou niet normaal zijn.

Nog nooit iets gemerkt of gehoord van "hate-a-muslim-day", af en toe wel opgeklopte verhalen in de media dat "zusters" worden lastig gevallen, maar die blijken zelden te staven met feiten, aangiftes of ander bewijs.
Wie maakt zich niet druk over Oeigoeren volgens jou?
Daders en verdachten van terroristische aanslagen, iedereen die dat "afkeurt, maar er wel begrip voor heeft", moslims in het algemeen en Turkije in het bijzonder.

Nee, dat zou niet normaal zijn.

Nog nooit iets gemerkt of gehoord van "hate-a-muslim-day", af en toe wel opgeklopte verhalen in de media dat "zusters" worden lastig gevallen, maar die blijken zelden te staven met feiten, aangiftes of ander bewijs.

Daders en verdachten van terroristische aanslagen, iedereen die dat "afkeurt, maar er wel begrip voor heeft", moslims in het algemeen en Turkije in het bijzonder.

Ik heb het helaas wel meegemaakt, maar goed dat was hier in Engeland waarbij flyers daarmee in brievenbussen werden gestopt. (Ff opgezocht, het was 'Punish a Muslim day')

Ver van je bed show is altijd lastig in te beelden, je maakt het niet zelf mee.

Ik ken zelf geen enkele Moslim die zich niet druk maakt om Oeigoeren..

________

In ander nieuws:

Walgelijk :( zat toevallig gisteren een ondervraging te kijken van een man (nja 19..) die een dakloze man had vermoord (en hij was heel blij om alle details te vertellen) want tja, die zullen niet gemist worden of daar wordt niet veel voor gedaan als die dood gevonden worden.

Ik heb het helaas wel meegemaakt, maar goed dat was hier in Engeland waarbij flyers daarmee in brievenbussen werden gestopt. (Ff opgezocht, het was 'Punish a Muslim day')

Ver van je bed show is altijd lastig in te beelden, je maakt het niet zelf mee.
Geweld en dreiging met geweld is per definitie fout.

Ik kan het me goed voorstellen want het is namelijk iedere dag "punish a jew day". Twintig jaar geleden hoorde ik al van een Joodse klasgenoot dat het met keppeltje sommige delen van Amsterdam ingaan gevaarlijk was.

Berichten over zogenaamd lastig gevallen moslim(a)s worden altijd gebracht in de media en later blijkt dan meestal dat er niets of iets heel anders aan de hand is. Als Pegida protesteert, dan mogen ze wel worden lastig gevallen, want die zouden "provoceren", dat geweld van links of moslims wordt dan met de mantel der liefde bedekt.
Ik ken zelf geen enkele Moslim die zich niet druk maakt om Oeigoeren..
Je begrijpt hopelijk best dat ik bedoelde dat er geen demonstraties zijn bij Chinese ambassades of dat er gelukkig geen willekeurige Chinezen worden lastig gevallen.

Dat als je zelf niet een Moslim bent, je de haat/activiteiten tegen Moslims moeilijker kunt inbeelden (omdat Mentat de haat tegen Moslims bagatelliseert).
Ik als conservatieve hetero blanke cis-man kan me dat denk ik ik wel een beetje inbeelden.

Geweld en dreiging met geweld is per definitie fout.

Ik kan het me goed voorstellen want het is namelijk iedere dag "punish a jew day". Twintig jaar geleden hoorde ik al van een Joodse klasgenoot dat het met keppeltje sommige delen van Amsterdam ingaan gevaarlijk was.

Berichten over zogenaamd lastig gevallen moslim(a)s worden altijd gebracht in de media en later blijkt dan meestal dat er niets of iets heel anders aan de hand is. Als Pegida protesteert, dan mogen ze wel worden lastig gevallen, want die zouden "provoceren", dat geweld van links of moslims wordt dan met de mantel der liefde bedekt.

Je begrijpt hopelijk best dat ik bedoelde dat er geen demonstraties zijn bij Chinese ambassades of dat er gelukkig geen willekeurige Chinezen worden lastig gevallen.

Ik snap wat je bedoelde mbt Oeigoeren, er zijn wel demonstraties, maar inderdaad niet zoveel. Waarschijnlijk omdat bij de een het een groep binnenin een land is en bij de ander een heel land.

Ik heb zelf nooit gehoord van Jodenhaat in Nederland (in de tijd dat ik leefde bedoel ik dus), maar dat betekent niet dat het niet nog steeds gaande is, het is gewoon 'ver van mijn bed'.

Je bagatelliseert de haat tegenover Moslims in ieder geval, of zo kom je over.

Dat als je zelf niet een Moslim bent, je de haat/activiteiten tegen Moslims moeilijker kunt inbeelden (omdat Mentat de haat tegen Moslims bagatelliseert).
"Dat als je zelf wel een moslim ben, je de haat/activiteiten tegen niet-moslims moeilijker kunt inbeelden (omdat Hell93 de haat van ((sommige)) moslims bagatelliseert)"

Volgens mij bagatelliseer ik niets, die haat en onrust zal er best zijn. Het ging er mij om dat de gretigheid waarmee de media op zoek is naar dergelijke incidenten nog niet zoveel heeft opgeleverd en bovendien dat het in geen verhouding staat met hoe de Joodse gemeenschap het te voorduren krijgt.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je haat in erger en minder erg moet indelen.

Terug
Naar boven