- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Dat was niet de bedoeling, maar daar kunnen we het wmb prima over oneens zijn.Je bagatelliseert de haat tegenover Moslims in ieder geval, of zo kom je over.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was niet de bedoeling, maar daar kunnen we het wmb prima over oneens zijn.Je bagatelliseert de haat tegenover Moslims in ieder geval, of zo kom je over.
"Dat als je zelf wel een moslim ben, je de haat/activiteiten tegen niet-moslims moeilijker kunt inbeelden (omdat Hell93 de haat van ((sommige)) moslims bagatelliseert)"
Volgens mij bagatelliseer ik niets, die haat en onrust zal er best zijn. Het ging er mij om dat de gretigheid waarmee de media op zoek is naar dergelijke incidenten nog niet zoveel heeft opgeleverd en bovendien dat het in geen verhouding staat met hoe de Joodse gemeenschap het te voorduren krijgt.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je haat in erger en minder erg moet indelen.
Ik kan ook niet verwachten dat jij de mate waarin de groep waar ik toebehoor wordt gediscrimineerd juist kunt inbeelden.Maar niet zoveel als de (een gediscrimineerde groep) zelf.
Ik kan ook niet verwachten dat jij de mate waarin de groep waar ik toebehoor wordt gediscrimineerd juist kunt inbeelden.
Volgens mij was mijn eerste reactie:Oke..Ik zal het simpeler brengen, wat ik bedoelde;
Toen ik aangaf dat er Moslim haat activiteiten zijn, was je eerste reactie: dat heb ik nooit gezien.
Tuurlijk is dat niet hetzelfde als: het bestaat niet. Maar erg empathisch is het ook niet.
Dat was nog toen het ging over het algemeen en niet over jouw ervaring.
Volgens mij was mijn eerste reactie:
Dat was nog toen het ging over het algemeen en niet over jouw ervaring.
Wat mij betreft sloeg het op je hele post, anders had ik die wel in stukjes gehakt en ertussen gereageerd. Ik vond het belangrijk om daarmee te beginnen.Jouw 'nee dat zou niet normaal zijn' was nav mijn laatste vraag of het normaal zou zijn als een NL iets zou doen..

Wanneer worden er voorstellen gedaan om Mohammed en Suikerfeest in de ban te doen?
Het racisme tegen Katholieken is stuitend.
Nee,![]()
KLM schrapt tientallen vluchten wegens winterweer, sneeuwvloot Schiphol paraat
KLM annuleert zondag tientallen vluchten in verband met verwachte sneeuwval. De luchtvaartmaatschappij wil op die manier ruimte maken, zodat de overige vluchten wel goed kunnen worden afgehandeld. Schiphol heeft de sneeuwvloot paraat staan.www.nu.nl
Is KLM onderdeel van de NS ofzo![]()
De NS laat weten dat de treinen ondanks het winterweer volgens de normale dienstregeling rijden.
www.rtlnieuws.nl
Volgens mij snap jij me niet.Klopt. Ik verwacht het ook niet, het is gewoon een feit. Ik benoem het juist als een 'het is begrijpelijk dat je het niet goed snapt want het is ver van je bed'. Het was geen aanval of kritiek.
Dat was sarcasme, ik had niet verwacht dat je daar een smiley voor nodig zou hebben.Waarom gelijk discriminatie (niet racisme) met discriminatie bestrijden?
Je kunt aangeven dat dit een walgelijk plan is zonder gelijk zelf met andere walgelijke ideeën te komen.
Nee,
![]()
Winterse buien trekken over het land, bekijk hier waar het nu sneeuwt
Het gaat vandaag in grote delen van Nederland sneeuwen. De winterse buien trekken van het zuidwesten naar het noordoosten. Er valt 1 tot plaatselijk 5 centimeter.www.rtlnieuws.nl
Wat maakt het denk jij zo dat specifiek mensen die zeggen moslim te zijn of zo'n ethnische afkomst hebben zoveel meer terroristische handelingen doen dan mensen van andere religies?Ja, in die verzen staat duidelijk dat wat deze gast deed NIET MAG in Islam.
Dat was sarcasme, ik had niet verwacht dat je daar een smiley voor nodig zou hebben.
Het punt is dat er nooit zo'n voorstel zou komen over Islam, of over Boeddhisme, Hindoeisme of om het even welke andere geïmporteerde religie.
Ik ging niet meer reageren maar komaan zeg, het is al jaren dat men overal tracht kerstmarkten en kerstbomen om te dopen tot wintermarkten en winterbomen. Waarom? juist, omdat moslimbewegingen en woke wappies er een probleem van maken. Er is al meer dan 10 jaar een strijd tegen het kruis op de mijter van Sinterklaas. Waarom zou dat zijn denk je?Ik kon je sarcasme er niet in lezen, autisten hebben daar wel vaker moeite mee.
Ik heb zo'n voorstel ook nog nooit mbt christendom gezien, afgezien van nu.
Ik ging niet meer reageren maar komaan zeg, het is al jaren dat men overal tracht kerstmarkten en kerstbomen om te dopen tot wintermarkten en winterbomen. Waarom? juist, omdat moslimbewegingen en woke wappies er een probleem van maken. Er is al meer dan 10 jaar een strijd tegen het kruis op de mijter van Sinterklaas. Waarom zou dat zijn denk je?
En nu uit de lucht vallen, right.
Want dit sprookje is net een stap te ver?ondanks dat Moslims Sinterklaas niet mogen vieren en