- Waardering
- 32.514
- Massa
- 160kg
Die zijn er blijkbaar hier veel te vinden kwam ik laatst achter!Bij de grens staat een hoge flat en daar moet je dan een homo vanaf duwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn er blijkbaar hier veel te vinden kwam ik laatst achter!Bij de grens staat een hoge flat en daar moet je dan een homo vanaf duwen.
Komt door wat men tegenwoordig eet.Die zijn er blijkbaar hier veel te vinden kwam ik laatst achter!
Doe eens niet zo
Beetje geay is okay.
True true
Huil bijna van t lachen. I'm going to hell.
oud nieuws. In DE is al verscherpte bewaking bij oa kerstmarktenEU waarschuwt voor “zeer groot risico” op terreuraanslagen in aanloop naar Kerstmis
![]()
EU waarschuwt voor “zeer groot risico” op terreuraanslagen in aanloop naar Kerstmis
Europees commissaris voor Binnenlandse Zaken Ylva Johansson waarschuwt dat Europa “een zeer groot risico loopt op terreuraanslagen” tijdens de kerstperiode als gevolg van de oorlog in Gaza, tussen Israël en Hamas.www.hln.be
oud nieuws. In DE is al verscherpte bewaking bij oa kerstmarkten
In Hamburg in elk geval wel. als jij er loopt dan ?In Berlijn afgelopen weekend anders helemaal niets van gezien. Zijn langs of over diverse kerstmarkten gewandeld ook.
Paar dikke Duitsers mist overigens niemand toch?

![]()
Antiracismecoördinator: 'Veel mensen zijn bang na verkiezingswinst PVV'
Als het aan Geert Wilders ligt dan gaat de Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme "een ander baantje zoeken". Maar zelf is Rabin Baldewsingh "strijdbaarder dan ooit", zegt hij tegen NU.nl bij het uitbrengen van zijn nieuwe Nationaal Programma.www.nu.nl
Ik ben ook bang dat niet alle buitenlanders het land uitgezet worden![]()
Hoezo? Het was toch ook een politieke keuze om zo’n coördinator aan te stellen?Is toch niet normaal dat een politicus wilt dat de Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme weggaat? Wat zoekt iemand in de politiek die niet discriminatie en racisme wilt aanpakken?
Hoezo? Het was toch ook een politieke keuze om zo’n coördinator aan te stellen?
Als politici niet mogen uitspreken dat ze iets willen verwijderen zou ze zich ook niet mogen uitspreken dat ze iets willen aanstellen.Ja, voor een reden. Is die reden ineens weg waardoor het niet meer nodig is? Nee. Dus waarom wilt Wilders het weg hebben?
Why are you gae?