Nee, maar als je alleen zoekt op 'fobie' bij woorden zoals islamofobie of homofobie, zoek je dan ook alleen op 'schap' bij 'wetenschap' en dan verbaasd zijn dat het schap in de winkel niks met 'weten' te maken heeft?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar als je alleen zoekt op 'fobie' bij woorden zoals islamofobie of homofobie, zoek je dan ook alleen op 'schap' bij 'wetenschap' en dan verbaasd zijn dat het schap in de winkel niks met 'weten' te maken heeft?![]()
Wie heeft haar hoofddoek gejat?
Ik kan wel bevestigen dat sommigen hier zwart onder de gordel zijn.Vroeg mij vorige week nog af waarom ik nog nooit een DBBer met zwarte huidskleur heb gezien.

Ontspan je. Je loopt nog eens tegen hartaanval aan. In de woorden van een notoire psychopaat: why so serious?Punt is, als je grapjes maakt en het leuk vindt dat een hoop mensen, onschuldige burgers, gedood zijn; ziek in je kop, dat ben je dan volgens mijn mening.
Ben je het daar niet mee eens? Helemaal prima, je hebt dan andere normen en waarden dan de gemiddelde Nederlander, heel veel sterkte daarmee, imho ben je dan gewoon ziek in je kop.
Have a day![]()
Ach de een heeft een wat ruimer gevoel voor humor en dan ander een wat levendigere fantasie. Zo mankeren wel allemaal wel wat.Punt is, als je grapjes maakt en het leuk vindt dat een hoop mensen, onschuldige burgers, gedood zijn; ziek in je kop, dat ben je dan volgens mijn mening.
Ben je het daar niet mee eens? Helemaal prima, je hebt dan andere normen en waarden dan de gemiddelde Nederlander, heel veel sterkte daarmee, imho ben je dan gewoon ziek in je kop.
Have a day![]()
Dat heb iik ook proberen zeggen maar t pakt niet goed precies...Ontspan je eens. Je loopt nog eens tegen hartaanval aan. In de woorden van een notoire psychopaat: Why so serious?
Echt he, die heeft een therapeut nodig hoor.
Punt is, als je grapjes maakt en het leuk vindt dat een hoop mensen, onschuldige burgers, gedood zijn; ziek in je kop, dat ben je dan volgens mijn mening.
Have a day![]()
T is dat. Ben laatst naar Alex Agnew gaan kijken... Hell doet die mens een proces aan denk ik.Ach de een heeft een wat ruimer gevoel voor humor en dan ander een wat levendigere fantasie. Zo mankeren wel allemaal wel wat.
Punt is, als je grapjes maakt en het leuk vindt dat een hoop mensen, onschuldige burgers, gedood zijn; ziek in je kop, dat ben je dan volgens mijn mening.
Have a day![]()
L00Ah, dus als ik moslims weiger, omwille van hun geloof in het sprookjesboek, in een verhuurappartement ben ik geen racist?
Klopt. Het is wel discriminatie en valt onder Islamofobie, wat jij sowieso al bent. RACIST gaat om iemand's RAS.
En onder welke vorm van discrminatie valt dit?Saudi Arabia's government restricts entry to Mecca to Muslims only. Documentation will be checked upon entry, and anyone not showing proof of being a Muslim will be denied access. The penalty for non-Muslims attempting to enter is depo0rtation from the country and a possible fine.
Mind is blown. Next level logica dit. Geen speld tussen te krijgen.Nee, maar als je alleen zoekt op 'fobie' bij woorden zoals islamofobie of homofobie, zoek je dan ook alleen op 'schap' bij 'wetenschap' en dan verbaasd zijn dat het schap in de winkel niks met 'weten' te maken heeft?![]()
SA? Dat is dat democratisch land dat vrouwenrechten respecteert, homo's toelaat en heel weinig terrroristen kent zeker? Zuivere islam dus.
Echt een gaaf land dat SA.SA? Dat is dat democratisch land dat vrouwenrechten respecteert, homo's toelaat en heel weinig terrroristen kent zeker? Zuivere islam dus.
Ik ben wel benieuwd hoe je moet bewijzen dat je moslims bent. Krijg je een overhoring over hoe je een bomgordel maakt? Moet je je kapmes laten zien?
Bij de grens staat een hoge flat en daar moet je dan een homo vanaf duwen.Ik ben wel benieuwd hoe je moet bewijzen dat je moslims bent. Krijg je een overhoring over hoe je een bomgordel maakt? Moet je je kapmes laten zien?
Voor de te serieuze lezers onder ons. Neem dit met een beetje zout.
😂😂 Ik moest hardop lachen. Wilde nog verder gaan met dat je een home made video waarop je je vrouw in elkaar trapt moet tonen maar denk dat t wel genoeg is zo.Bij de grens staat een hoge flat en daar moet je dan een homo vanaf duwen.