XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Hell na een DBB discussie

1701780506862.png

Punt is, als je grapjes maakt en het leuk vindt dat een hoop mensen, onschuldige burgers, gedood zijn; ziek in je kop, dat ben je dan volgens mijn mening.
Ben je het daar niet mee eens? Helemaal prima, je hebt dan andere normen en waarden dan de gemiddelde Nederlander, heel veel sterkte daarmee, imho ben je dan gewoon ziek in je kop.

Have a day :)

Punt is, als je grapjes maakt en het leuk vindt dat een hoop mensen, onschuldige burgers, gedood zijn; ziek in je kop, dat ben je dan volgens mijn mening.
Ben je het daar niet mee eens? Helemaal prima, je hebt dan andere normen en waarden dan de gemiddelde Nederlander, heel veel sterkte daarmee, imho ben je dan gewoon ziek in je kop.

Ontspan je. Je loopt nog eens tegen hartaanval aan. In de woorden van een notoire psychopaat: why so serious?

Ach de een heeft een wat ruimer gevoel voor humor en dan ander een wat levendigere fantasie. Zo mankeren wel allemaal wel wat.

Trigger GIF by MOODMAN

Sc6lQ.gif

L00Ah, dus als ik moslims weiger, omwille van hun geloof in het sprookjesboek, in een verhuurappartement ben ik geen racist?
Klopt. Het is wel discriminatie en valt onder Islamofobie, wat jij sowieso al bent. RACIST gaat om iemand's RAS.
Saudi Arabia's government restricts entry to Mecca to Muslims only. Documentation will be checked upon entry, and anyone not showing proof of being a Muslim will be denied access. The penalty for non-Muslims attempting to enter is depo0rtation from the country and a possible fine.
En onder welke vorm van discrminatie valt dit?

Nee, maar als je alleen zoekt op 'fobie' bij woorden zoals islamofobie of homofobie, zoek je dan ook alleen op 'schap' bij 'wetenschap' en dan verbaasd zijn dat het schap in de winkel niks met 'weten' te maken heeft? :)
Mind is blown. Next level logica dit. Geen speld tussen te krijgen.

Ik ben wel benieuwd hoe je moet bewijzen dat je moslims bent. Krijg je een overhoring over hoe je een bomgordel maakt? Moet je je kapmes laten zien?

Voor de te serieuze lezers onder ons. Neem dit met een beetje zout.

Ik ben wel benieuwd hoe je moet bewijzen dat je moslims bent. Krijg je een overhoring over hoe je een bomgordel maakt? Moet je je kapmes laten zien?

Voor de te serieuze lezers onder ons. Neem dit met een beetje zout.
Bij de grens staat een hoge flat en daar moet je dan een homo vanaf duwen.

Terug
Naar boven