- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er bestaat (nu) maar één menselijk ras.Mensen met een zwarte huidskleur hebben een ander ras dan mensen met een blanke huidskleur.
Mensen die Moslim zijn hebben niet altijd een ander ras dan mensen die geen Moslim zijn.
Heel simpel.
Kom op, gaan we nu echt mensen verdedigen die het leuk vinden dat onschuldige burgers gedood zijn?
Je verdedigt je geloofsgenoten toch ook altijd? Zijn verdorie de grootste racisten, holebihaters en antisemitisten bijeen.Mensen met een zwarte huidskleur hebben een ander ras dan mensen met een blanke huidskleur.
Mensen die Moslim zijn hebben niet altijd een ander ras dan mensen die geen Moslim zijn.
Heel simpel.
Kom op, gaan we nu echt mensen verdedigen die het leuk vinden dat onschuldige burgers gedood zijn?
Wat ben ik?Klopt. Het is wel discriminatie en valt onder Islamofobie, wat jij sowieso al bent. RACIST gaat om iemand's RAS.
Je verdedigt je geloofsgenoten toch ook altijd? Zijn verdorie de grootste racisten, holebihaters en antisemitisten bijeen.
Islamofobie?Klopt. Het is wel discriminatie en valt onder Islamofobie, wat jij sowieso al bent. RACIST gaat om iemand's RAS.
religiecriticus
Islamofobie?
Fobie:
'Een fobie is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties.'
Dus omdat iemand moslims weigert is diegene bang voor hun? Ohja.
Iets is pas een fobie als de persoon met de angst er hinder van ondervind in zijn dagelijks leven en/of als de angst ongegrond is.Klopt. Het is wel discriminatie en valt onder Islamofobie, wat jij sowieso al bent. RACIST gaat om iemand's RAS.
Dus het woord fobie zit er voor de grap in, oke duidelijk.'fobie' is niet hetzelfde als 'islamofobie', je laat een belangrijk deel van het complete woord weg.
Racism is no more
Dus het woord fobie zit er voor de grap in, oke duidelijk.

Hell vindt wel dat er verschillende rassen zijn onder de mens, wat ik een verwerpelijke gedachte vind.
Dus islamangst wordt het danNee, maar als je alleen zoekt op 'fobie' bij woorden zoals islamofobie of homofobie, zoek je dan ook alleen op 'schap' bij 'wetenschap' en dan verbaasd zijn dat het schap in de winkel niks met 'weten' te maken heeft?![]()
Iskra?Weet jij dat al die tijd die jij hier op het forum zit te oh'en ook nuttig in de sportschool kan besteden?
![]()
zeer racisitisch vind ik datHell vind wel dat er verschillende rassen zijn onder de mens, wat ik een verwerpelijke gedachte vind.