AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Dit inderdaad.

Toen ik net 18 was geworden (toen nog in NL wonend) dacht ik er ook een tijdje aan om bij de pliesie te gaan :hahaha: Achteraf gezien gelukkig niet doorgezet, hoewel ik wel al was aangenomen.

Als je in een levensbedreigende situatie met lijpe drugscriminelen je pistool trekt heb je dikke kans dat je de gevangenis in gaat.
Politie agent worden in India.

Hij heeft wel gelijk. Eerst de geitenn**kende terrorist uitschakelen.

Ugh
Their-moral-compass-only-points-to-Mecca-Thats-the-problem-1717276050404.jpg

Een omstander jumpte op die gast met het mes. De politieagent trok hem er vervolgens af en wilde hem arresteren. Hierdoor kwam die haatbaard dus vrij en stak hij, ironisch, die politieagent in zijn nek. Fucking deug politie r*tard heeft het op zichzelf afgeroepen. Karma.
Maar door die actie zijn er ook anderen neergestoken. En dat is jammer.

Kijk maar
1717162929000-1717287483389.jpg

1717163542000-1717287485474.jpg

Omstanders stoppen terrorist met mes. Wat doet de agent? Deze helden arresteren. Met als gevolg dat ie zelf wordt neergestoken. Dan deug je wel hardcore. Die zal wel een extra bordje eten krijgen tijdens volgende politie iftar.

Ach dit mag, maar wie auslander aus zingt wordt z'n leven geruïneerd.

Een omstander jumpte op die gast met het mes. De politieagent trok hem er vervolgens af en wilde hem arresteren. Hierdoor kwam die haatbaard dus vrij en stak hij, ironisch, die politieagent in zijn nek. Fucking deug politie r*tard heeft het op zichzelf afgeroepen. Karma.
Maar door die actie zijn er ook anderen neergestoken. En dat is jammer.

Kijk maar
1717162929000-1717287483389.jpg

1717163542000-1717287485474.jpg

Omstanders stoppen terrorist met mes. Wat doet de agent? Deze helden arresteren. Met als gevolg dat ie zelf wordt neergestoken. Dan deug je wel hardcore. Die zal wel een extra bordje eten krijgen tijdens volgende politie iftar.
In een filmpje van een andere hoek is te zien dat die blauwe jas welke de agent tackelt niet de mesmeneer maar een hulpmeneer aanviel, dus de agent zat niet eens mis. Blauwe jas zat fout en helpt eigenlijk de haatbaard weer vrij komen.

Ach dit mag, maar wie auslander aus zingt wordt z'n leven geruïneerd.

In een filmpje van een andere hoek is te zien dat die blauwe jas welke de agent tackelt niet de mesmeneer maar een hulpmeneer aanviel, dus de agent zat niet eens mis. Blauwe jas zat fout en helpt eigenlijk de haatbaard weer vrij komen.

Dat maakt het wel duidelijker.
Maar dan nog steeds een giga gevaarherkennings faal dat ie niet eerst de terrorist met steekwapen uitschakelde. Eerdt schieten dan pas vragen stellen in zulke situaties.

Maar meneer met de blauwe jas is dus ook zo'n deugmensch. Ok kijk iemand wordt neergestoken, laat ik de dader helpen want dat is een moslim.

Filmpje telt alleen maar verliezers.

Maar dan nog steeds een giga gevaarherkennings faal dat ie niet eerst de terrorist met steekwapen uitschakelde
Als je goed kijkt lag de aanvaller onderop was de man met de blauwe jas het meest voorliggende gevaar voor een agent die van een afstand komt aan rennen.

Als ze jouw motto
Eerdt schieten dan pas vragen stellen in zulke situaties.
hadden gehanteerd was dus de verkeerde persoon neer geschoten.

Als je goed kijkt lag de aanvaller onderop was de man met de blauwe jas het meest voorliggende gevaar voor een agent die van een afstand komt aan rennen.

Als ze jouw motto
hadden gehanteerd was dus de verkeerde persoon neer geschoten.
Je mist wat hierhaan vooraf ging, namelijk dat ie met zijn mes liep te zwaaien en 2 mensen neerstak. Daarna werd ie besprongen. Zie mijn filmpje.

@chrisk, waarom verwijder je je juiste analyse?

@chrisk, waarom verwijder je je juiste analyse?
Nee ik had dat in m'n fucking kleine postzegel kutcompressie video fout gezien. Een agent staat er eerst even boven op, kijkt dan op naar blauwjas, en beweegt wel naar hem maar precies in die beweging komt van achter die agent de slachtofferagent op blauwjas gesprongen. Dus ik dacht even dat het slachtofferagent was die daar eerst al bovenop stond en dus misschien had kunnen/moeten zien dat er een mes was, maar hij kwam wel van verder weg aangerend.

Ik denk dat de agenten vanwege de commotie omdraaiden of van afstand kwamen en dan maar wat mensen op iemand zien vechten. Dat voor hen de situatie pas duidelijk was op het moment dat meshaatbaard opstond, en de meesten dan geschrokken afstand nemen/wegspringen. Als je vanaf dan kijkt reageert eigenlijk alleen de schietagent er goed op door zijn wapen te trekken. Dat is dan misschien nog snel/goed te noemen, omdat het daarvoor onduidelijk was en moeilijk te zien dat er een mes is etc. Zelfs de agent die er op stond kon dat misschien nog niet zien als het net even bedekt was oid.

Er zweeft helaas geen rood driehoekje boven de vijand zoals in call of duty.

Laatst bewerkt:
Dit gebeuren duurt niet zo lang. Er is geen tijd voor een werkoverleg met koffie.
Agenten veroordelen omdat ze niet direct door hebben wat er gebeurt, is heel gemakkelijk.
Misschien moet je dan zelf agent worden en met je geweld instructies op zak deze verrotte maatschappij in gaan.

Je moet voor de gein eens kijken hoe vrijwel alle Duitse kranten en msm het voorval spinnen.

'Agent neergestoken bij rechts-extremistische demonstratie.'
Geen woord over islam of terreuraanslag. 'Motieven onbekend'

Dat zou ik ook niet verwachten van een land vol vage standbeelden.

Je moet voor de gein eens kijken hoe vrijwel alle Duitse kranten en msm het voorval spinnen.

'Agent neergestoken bij rechts-extremistische demonstratie.'
Geen woord over islam of terreuraanslag. 'Motieven onbekend'
De NOS heeft al wel een analyse hoe dit tot extremisme is gekomen... van de islamcriticus, het slachtoffer.

Dat maakt het wel duidelijker.
Maar dan nog steeds een giga gevaarherkennings faal dat ie niet eerst de terrorist met steekwapen uitschakelde. Eerdt schieten dan pas vragen stellen in zulke situaties.

Maar meneer met de blauwe jas is dus ook zo'n deugmensch. Ok kijk iemand wordt neergestoken, laat ik de dader helpen want dat is een moslim.

Filmpje telt alleen maar verliezers.
Bekijk het eens van de kant van de agent. Je komt op commotie af tijdens een ( extreem? ) rechtse demonstratie en je ziet iemand bovenop een moslim zitten. Het mes van moslim zie je nog niet want dat is bedekt. Wat is, even buiten persoonlijke voorkeuren gezien, dan het eerste wat in je opkomt? Ik zou denken dat een extreem rechtseling een moslim in elkaar mept. Hoewel dat toe te juichen valt mag agent in functie niet zo denken en moet hij/zij dat onderbreken.

Ik denk overigens wel dat, mocht hij herstellen, hij de volgende keer een oogje dicht knijpt voor ie een moslim redt.

Het eerder geplaatste Twitter bericht van die andere debiel is weer een mooi voorbeeld van waarom je een mooie dikke hoge muur om landen als Irak en Afghanistan moet zetten en alle moslims daar moet dumpen. Hebben ze hun eigen kalifaat en wij er geen last van.

Terug
Naar boven