XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Politie schiet messentrekker (39) neer in Willebroek:

“Zijn partner wilde de relatie beëindigen” Een agent van politiezone Rivierenland heeft in de nacht van zaterdag op zondag in Willebroek een 39-jarige inwoner neergeschoten bij een interventie voor huiselijk geweld. Dat gebeurde nadat de man met een mes had gezwaaid. “Zelfs na het gebruik van pepperspray bleef de man uithalen”, zegt Lieselotte Claessens van het parket.

Dit is hoe wij rollen!

SD.gif

Politie schiet messentrekker (39) neer in Willebroek:

“Zijn partner wilde de relatie beëindigen” Een agent van politiezone Rivierenland heeft in de nacht van zaterdag op zondag in Willebroek een 39-jarige inwoner neergeschoten bij een interventie voor huiselijk geweld. Dat gebeurde nadat de man met een mes had gezwaaid. “Zelfs na het gebruik van pepperspray bleef de man uithalen”, zegt Lieselotte Claessens van het parket.

Dit is hoe wij rollen!

SD.gif
iets met een lange wapen stok en een rijkswachter die mij zat was hahahah . Belgie mogen agenten tenminste nog wat lol

Hebben sommige van jullie überhaupt wel het filmpje gezien?

Die politie stond eromheen maar deed niks. Die gast met getrokken vuurwapen twijfelde een paar seconden waardoor zijn collega doodgestoken kon worden. Hij had kunnen schieten..
Die terrorist had tevens al mensen neergestoken (zie die gozer zijn been begin filmpje). Ze hebben ruim de kans gehad om te schieten.

En zoals gebruikelijk zijn de vrouwelijke agenten weer compleet zinloos. Wie ooit verzonnen heeft vrouwen bij de politie te doen zouden ze ook gerust mogen neerschieten.

In Texas was die gast allang neergemaaid. Murica!

Ik blijf erbij dat de agent die gestoken is het op dat moment niet eenvoudig anders had kunnen beoordelen, dan man met de blauwe jas die hij naar de grond werkt was op andere beeld duidelijk de persoon die het meeste gevaar leek te vertegenwoordigen.

Vanaf het moment dat de terrorist opstond en het voor de andere agenten duidelijk zichtbaar was dat hij een mes had en uitgeschakeld moest worden en een agent daadwerkelijk schoot zat (volgens de timer van het filmpje) maximaal 4 seconden, de agent die zijn wapen trok deed dat na 2 seconden, maar hij stond niet goed gepositioneerd en kon dus niet direct op de terrorist schieten, dat hij de enige agent was die zo snel handelde valt wel te bekritiseren.

Als ze net zo trigger happy zouden zijn als in Texas waren de man met de blauwe jas en de man met de grijze/beige broek die op 5 seconde weg probeert te komen waarschijnlijk collateral damage geweest

Die man met die blauwe jas :roflol: wat een gek
Wel jammer dat die agent het nu moet bekopen, had het ironisch gevonden als hij degene zou zijn die het mes trof.

Ik blijf erbij dat de agent die gestoken is het op dat moment niet eenvoudig anders had kunnen beoordelen, dan man met de blauwe jas die hij naar de grond werkt was op andere beeld duidelijk de persoon die het meeste gevaar leek te vertegenwoordigen.

Vanaf het moment dat de terrorist opstond en het voor de andere agenten duidelijk zichtbaar was dat hij een mes had en uitgeschakeld moest worden en een agent daadwerkelijk schoot zat (volgens de timer van het filmpje) maximaal 4 seconden, de agent die zijn wapen trok deed dat na 2 seconden, maar hij stond niet goed gepositioneerd en kon dus niet direct op de terrorist schieten, dat hij de enige agent was die zo snel handelde valt wel te bekritiseren.

Als ze net zo trigger happy zouden zijn als in Texas waren de man met de blauwe jas en de man met de grijze/beige broek die op 5 seconde weg probeert te komen waarschijnlijk collateral damage geweest
En stel de agent schiet mis....je wil het publiek ook niet raken.

Met dit soort dingen altijd beste stuurlui aan wal.

Ik had een paar maanden terug dat ik getuige was van een mishandeling op straat, stukje zinloos geweld.

Ik had geen idee welke rol wie had. Ik zag alleen 1 jongen op de grond naast een fiets, een man er naast schoppen, daarnaast nog 2 mannen.

Je hebt echt niet meteen door hoe de rollen zijn, wie wat doet, ect ect.

Met dit soort dingen altijd beste stuurlui aan wal.

Ik had een paar maanden terug dat ik getuige was van een mishandeling op straat, stukje zinloos geweld.

Ik had geen idee welke rol wie had. Ik zag alleen 1 jongen op de grond naast een fiets, een man er naast schoppen, daarnaast nog 2 mannen.

Je hebt echt niet meteen door hoe de rollen zijn, wie wat doet, ect ect.
Kweetnie, als ik iemand met een baard en een groot mes in zijn hand zie denk ik dat ik er wel redelijk snel uit ben. :D

Am Freitag hatte der Afghane Sulaiman Ataee dem 29 jährigen Beamten auf dem Mannheimer Marktplatz – einer Messerverbotszone ab 20 Uhr bis sechs Uhr des Folgetages

Tatort ist an Wochenenden zeitweise eine Messerverbotszone

..

Die Tat ereignete sich in einer sogenannten Messerverbotszone der Stadt. Dort ist das Mitführen von Messern und ähnlichen Gegenständen freitags von 20 Uhr bis samstags um 6 Uhr, samstags von 20 Uhr bis sonntags um 6 Uhr sowie an Tagen vor Feiertagen von 20 Uhr bis 6 Uhr des Feiertags morgens streng verboten. Zum Zeitpunkt der Tat galt dies allerdings nicht.

Ah, vandaar dat het kon gebeuren. Gold het wapenverbod maar tijdens die demonstratie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven