AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Wil je ook een drankspel maken elke keer dat een gelovige 'god' zegt?
Onzin, dit is een valse equivalent.

Ik wil niet noodzakelijk een drankspel, maar je neerbuigendheid over religie komt wmb het gesprek niet te goede. Jij kan vast beter.
De leiders van ISIS waaronder Al-Bagdhadi kwamen voort uit de geheime dient van Sadam Hoessein.
Dit van Al-Bagdhadi klopt niet, ze zaten er wel bij, maar niet hij. Hier zit wel een verschil met HYS en waarom een deel van het apparaat er nog zit en wellicht blijft.

Onder IS werden andersgelovigen afgemaakt of als slaven verkocht, dat is wel een gradatie erger.

Nee, dat het vooral voor hogerop een middel is, net als andere ideologieën.
Onder de Spanjaarden werd je katholiek of niet. Dat was maar één keuze mogelijkheid.
Daarbij is I.S liberaal.

Onder de Spanjaarden werd je katholiek of niet. Dat was maar één keuze mogelijkheid.
Daarbij is I.S liberaal.
Klopt weer weinig van.

Eerder een mooi voorbeeld hoe je wanneer je een radicale stroming dan ook maar een beetje ruimte geeft je al snel en nog steeds door die stroming wordt overheerst.

De nazaten van de toenmalige Al-Bagdhadi zitten hier nog steeds op de troon.
:trollfacex:

Wat dacht je van de Beeldenstorm, de Alteratie van Amsterdam en de eeuwenlange onderdrukking van Katholieken? Waarom denk je dat er schuilkerken waren. Veel publieke functies zijn jarenlang ontoegankelijk geweest voor Katholieken.

Gelukkig heeft de EU een verklaring afgegeven met aandacht voor de positie van minderheden.

Spontane bekering

Vrouwen beter beschermd

Ah sorry het zal mijn fout geweest zijn, religie is natuurlijk geen hoofdrolspeler in dit gebed zonder eind.

Pun intended.

Wil je ook een drankspel maken elke keer dat een gelovige 'god' zegt?
Zet Al-Yazeera op en je bent snel dronken.

Vroegah deden we nog zap-de-n*ger. Tegenwoordig ben je dan ook heel snel shitfaced.

Een sterke aanwijzing voor mijn grote eigen gelijk is er nauwelijks te vinden: AOC vindt het tegenovergestelde. Ongetwijfeld in een wanhopige poging de zwarte kiezer terug te winnen.

Moordverdachte Amerikaanse verzekeringstopman had manifest en wapen bij zich - https://nos.nl/l/2547787

Delay-Deny-Depose.

Vrijspraak lijkt me op zijn plaats.
Ik geloof hem, meer dan in de zorgverzekering. Geldt ook voor NL.

Exact.

Religie is het middel, macht is het doel.
Veiligheid is middel, macht en controlle is het doel.
Virus Stay Home GIF by INTO ACTION

Moordverdachte Amerikaanse verzekeringstopman had manifest en wapen bij zich - https://nos.nl/l/2547787

Delay-Deny-Depose.

Vrijspraak lijkt me op zijn plaats.
Ik geloof hem, meer dan in de zorgverzekering. Geldt ook voor NL.
Geen idee waarom hier vrijspraak op zijn plaats zou zijn, al zou je kunnen zeggen dat van het slachtoffer veel meer dreiging uitging dan van Neely.

Op X en Insta ook ander geluid over verdachte VS: niet moordenaar, maar strijder en held - https://nos.nl/l/2547888

Told you so...

Tegenwoordig bepalen wij wie er held is en wie niet. Niet de meanstream media.

Terug
Naar boven