Ja maar zij deden dat.Onder IS werden andersgelovigen afgemaakt of als slaven verkocht, dat is wel een gradatie erger.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar zij deden dat.Onder IS werden andersgelovigen afgemaakt of als slaven verkocht, dat is wel een gradatie erger.
Ja en nee, veel eenvoudiger kan ik het helaas niet maken. Ik blijf erbij dat Ba'ath-regeringen niet heel erg religieus gemotiveerd zijn. Dat is voor andere regeringen en groepen wel anders.Ah oke.
Dus het speelt geen grote rol? Het is alleen de hoeksteen van het conflict.
?
Onzin, dit is een valse equivalent.Wil je ook een drankspel maken elke keer dat een gelovige 'god' zegt?
Dit van Al-Bagdhadi klopt niet, ze zaten er wel bij, maar niet hij. Hier zit wel een verschil met HYS en waarom een deel van het apparaat er nog zit en wellicht blijft.De leiders van ISIS waaronder Al-Bagdhadi kwamen voort uit de geheime dient van Sadam Hoessein.
Ik had het over Assad, niet over IS.Ik snap niet wat je bedoelt?
Assad was erg, IS was nog erger.
Onder de Spanjaarden werd je katholiek of niet. Dat was maar één keuze mogelijkheid.Onder IS werden andersgelovigen afgemaakt of als slaven verkocht, dat is wel een gradatie erger.
Nee, dat het vooral voor hogerop een middel is, net als andere ideologieën.
Inb4 is zwaar overdreven.Onder de Spanjaarden werd je katholiek of niet. Dat was maar één keuze mogelijkheid.
Daarbij is I.S liberaal.
Klopt weer weinig van.Onder de Spanjaarden werd je katholiek of niet. Dat was maar één keuze mogelijkheid.
Daarbij is I.S liberaal.

Zet Al-Yazeera op en je bent snel dronken.Ah sorry het zal mijn fout geweest zijn, religie is natuurlijk geen hoofdrolspeler in dit gebed zonder eind.
Pun intended.
Wil je ook een drankspel maken elke keer dat een gelovige 'god' zegt?
Veiligheid is middel, macht en controlle is het doel.
Ah yes, it's retarded.Veiligheid is middel, macht en controlle is het doel.
![]()
Geen idee waarom hier vrijspraak op zijn plaats zou zijn, al zou je kunnen zeggen dat van het slachtoffer veel meer dreiging uitging dan van Neely.Moordverdachte Amerikaanse verzekeringstopman had manifest en wapen bij zich - https://nos.nl/l/2547787
Delay-Deny-Depose.
Vrijspraak lijkt me op zijn plaats.
Ik geloof hem, meer dan in de zorgverzekering. Geldt ook voor NL.
Schuldig zonder straf is mogelijk in de VS.Geen idee waarom hier vrijspraak op zijn plaats zou zijn, al zou je kunnen zeggen dat van het slachtoffer veel meer dreiging uitging dan van Neely.
Vrijspraak is NIET hetzelfde als schuldig zonder straf.Schuldig zonder straf is mogelijk in de VS.
Niet dat dat ooit zo gebeuren.
Die gast verdient een standbeeld. Nu hopen op tientallen copycats.Op X en Insta ook ander geluid over verdachte VS: niet moordenaar, maar strijder en held - https://nos.nl/l/2547888
Told you so...