MuscleMeat

Sticky Live News Topic

'Ook' ander geluid? Buiten de MSM en rijke klootzakken heb ik letterlijk niemand horen zeggen dat ze medeleiden hebben met die CEO of dat dit onterecht was.

Mooie was Ben Shapiro die er een rechts vs links verhaal van probeerde te maken en zijn eigen volgers die hem echt volledig met de grond gelijk maakte in de comments.

kijk: https://youtu.be/uJC_2zh21YI?si=M5gkZnSsUw-d6tC6

Tja, toen de Twin Towers werden opgeblazen waren er volledige bevolkingsgroepen al feestvierend te aanschouwen. Ten tijde van de tramschutter in Utrecht waren er mensen te vinden die hem bejubelden en Hitler had miljoenen aanhangers.

Tja, toen de Twin Towers werden opgeblazen waren er volledige bevolkingsgroepen al feestvierend te aanschouwen. Ten tijde van de tramschutter in Utrecht waren er mensen te vinden die hem bejubelden en Hitler had miljoenen aanhangers.
Iedereen heeft altijd een beetje gelijk.

'Ook' ander geluid? Buiten de MSM en rijke klootzakken heb ik letterlijk niemand horen zeggen dat ze medeleiden hebben met die CEO of dat dit onterecht was.

Mooie was Ben Shapiro die er een rechts vs links verhaal van probeerde te maken en zijn eigen volgers die hem echt volledig met de grond gelijk maakte in de comments.

kijk: https://youtu.be/uJC_2zh21YI?si=M5gkZnSsUw-d6tC6

Screenshot_20241211_150425_YouTube.jpg

Of dit specifieke verhaal nou waar is of niet, er doen duizenden van dit soort verhalen de ronde. Goede zaak dat iemand een keer iets doet. Het verbaast mij dat er niet vaker CEO's worden omgelegd gezien de hoeveelheid vuurwapens in dat land.

Dit zou nog wel eens een trend kunnen worden.

Wat een vergelijking weer. Je gaat lkkr laatste dagen.

Maar vergelijk je nou de schutter of die CEO met Hitler? ;)

Jij bent van mening dat deze CEO dit niet verdiende?
Vroegah was er nog de occupy walstreet beweging. Onder- en middenklasse tegen corporate greedy America. Dat vonden ze niet zo leuk dus kwamen er andere bewegingen, zoals BLM, zodat het klootjesvolk te druk was met elkaar.

Mooie tijd voor een nieuwe beweging tegen globalistische corporaties. Vet de guillotines maar weer in.

Ja, want als je dat wel vind vraag ik me af hoe jij het moreel kan goedpraten dat je hier in welvaart leeft ten koste van kinderarbeid, ontbossing en milieu vervuiling elders in de wereld.
Bijzonder dat je op deze manier een directe vergelijking wilt maken terwijl je daarmee wel echt alles volledig uit zijn verband moet trekken om ook maar in de buurt te komen.

Het niveau van invloed die ik heb op eventueel negevatieve gevolgen van mijn leven op deze wereld is nihil.

Ik doe niks wat direct en bewust het leven van andere mensen tot een landurig nodeloos lijden brengt met als enig doel het verrijken van mezelf en aandeelhouders.

Ik ben niet voor een groot deel verantwoordelijk en het boegbeeld voor duizenden ellendige doden als direct gevolg van mijn ultra hebzuchtige elite geldhorderij.

Deze man 'verdiende' meer in 1 maand dan ik in mijn hele leven. Dat ultrahoge salaris was direct gevolg van het immoreel handelen van het bedrijf waar hij het boegbeeld van was.

En zoals je zelf al benoemd, deze CEO had aanzienlijk meer gemeen met Hitler dan ik met die CEO.

Hoe meer ik lees over United Health hoe meer ik zie hoe ongelovelijk moreel kapot dat bedrijf is.

Bijzonder dat je op deze manier een directe vergelijking wilt maken terwijl je daarmee wel echt alles volledig uit zijn verband moet trekken om ook maar in de buurt te komen.

Het niveau van invloed die ik heb op eventueel negevatieve gevolgen van mijn leven op deze wereld is nihil.

Ik doe niks wat direct en bewust het leven van andere mensen tot een landurig nodeloos lijden brengt met als enig doel het verrijken van mezelf en aandeelhouders.

Ik ben niet voor een groot deel verantwoordelijk en het boegbeeld voor duizenden ellendige doden als direct gevolg van mijn ultra hebzuchtige elite geldhorderij.

Deze man 'verdiende' meer in 1 maand dan ik in mijn hele leven. Dat ultrahoge salaris was direct gevolg van het immoreel handelen van het bedrijf waar hij het boegbeeld van was.

En zoals je zelf al benoemd, deze CEO had aanzienlijk meer gemeen met Hitler dan ik met die CEO.
Vanuit het van en kind in een cobalt mijn zijn jij en ik net zo verderfelijk als deze CEO, dus mag hij ons ook gewoon afknallen.

Vanuit het van en kind in een cobalt mijn zijn jij en in net zo verderfelijk als deze CEO, dus mag hij ons ook gewoon afknallen.
Als jij off ik de CEO van het mijnbedrijf of accuproducent was wel ja.

In deze vergelijking zijn jij off ik eerder de verpleger die 0.0 te zeggen heeft over wat het verzekerringsbedrijf bepaald, maar enkel een machteloos individu die in de zorg werkt.

En nee ik vind niet dat je elke arts, verpleger, ect mag afschieten alleen maar omdat ze machteeloos onderdeel zijn van een systeem waar talloze mensen leiden voor het gewin van een kleine rijke minderheid.

Als jij off ik de CEO van het mijnbedrijf of accuproducent was wel ja.

In deze vergelijking zijn jij off ik eerder de verpleger die 0.0 te zeggen heeft over wat het verzekerringsbedrijf bepaald, maar enkel een machteloos individu die in de zorg werkt.

En nee ik vind niet dat je elke arts, verpleger, ect mag afschieten alleen maar omdat ze machteeloos onderdeel zijn van een systeem waar talloze mensen leiden voor het gewin van een kleine rijke minderheid.
Dat jij in dit geen eigen verantwoordelijkheid neemt was geen verrassing gezien je dat bij je verkeersdeelname ook niet doet.

Het zijn de psychopate CEO's zoals bijv. de ex-CEO van Nestle die vond dat drinkwater geen mensenrecht was, die allemaal gegen die mauer moeten.

Terug
Naar boven