MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Dat jij in dit geen eigen verantwoordelijkheid neemt was geen verrassing gezien je dat bij je verkeersdeelname ook niet doet.
:roflol:

Goed tegenargument.

Maar aangezien jij wel in staat bent er wat aan te veranderen, ik hoor het graag.

Ik sta wel open voor hoe ik als individu eigenhandig een ook maar enigsinds noemenswaardige invloed hebben op kinderarbeid in Cobaltmijnen.

Het zijn de psychopate CEO's zoals bijv. de ex-CEO van Nestle die vond dat drinkwater geen mensenrecht was, die allemaal gegen die mauer moeten.
Wat interesseert jou dat nou, zolang jij en je naasten schoon drinkwater hebben vind je het wel best dat er een paar miljard mensen zijn die dat niet hebben.

Ben ik als Nederlandse Jan Modaal ook net zo verantwoordelijk voor de onderdrukking Oeigoeren? Zoals ik kennelijk ook op een vergelijkbaar directe manier verantwoordelijk ben voor de burgeroorlog in de DRZ als dat de CEO verantwoordelijk is voor een bedrijf.

Wacht ben ik dan de CEO van de Congo?

:roflol:

Goed tegenargument.

Maar aangezien jij wel in staat bent er wat aan te veranderen, ik hoor het graag.

Ik sta wel open voor hoe ik als individu eigenhandig een ook maar enigsinds noemenswaardige invloed hebben op kinderarbeid in Cobaltmijnen.
Ik zeg niet dat ik het kan veranderen, ik erken gewoon dat ik rete egoïstisch ben en het wel prima vind dat 95% van de mensheid onder mindere omstandigheden zijn leven moet lijden als ik.

Ik zeg niet dat ik het kan veranderen, ik erken gewoon dat ik rete egoïstisch ben en het wel prima vind dat 95% van de mensheid onder mindere omstandigheden zijn leven moet lijden als ik.
Ik denk dat ze zo'n manier van denken goed kunnen gebruiken bij een zorg'verzekeraar' in de VS die toevallig sinds deze geen CEO meer heeft.

Al moet je dan die 95% wel bijstellen naar 99.99%.

En je moet ook wel actief gaan werken om die mensen te laten lijden.

Laatst bewerkt:
Dan kan je toch ook overstappen naar een andere maatschappij ipv. de CEO doodschieten.

Of aan de andere kant, waarom zou ie stoppen bij de CEO?
Oh jij weet misschien niet genoeg over hoe het zorgsysteem in de VS werkt.

Maar kort antwoord is nee, langer antwoord is nee want het systeem werkt zo niet daar, langer antwoord is nee want dat bedrijf is jarenlang hard aan het werk geweest om dat moeilijker en moeilijker te maken.

...

Laatst bewerkt:
Oh jij weet misschien niet genoeg over hoe het zorgsysteem in de VS werkt.

Maar kort antwoord is nee, langer antwoord is nee want het systeem werkt zo niet daar, langer antwoord is nee want dat bedrijf is jarenlang hard aan het werk geweest om dat moeilijker en moeilijker te maken.
Maar geef dan eens antwoord of dit de enige binnen dat bedrijf is die omgelegd moest worden, of andere bestuurders eigenlijk ook. Moeten CEO’s van andere verzekeraars of bedrijven die moedwillig levens van mensen ruïneren ook op staat neergeschoten worden?

@Steks

In de VS bepaald de zorgverzekeraar wie ze verzekeren, bepalen naar welke arts je gaat en bepalen zelf welke zorg noodzakelijk is en welke niet.

Als jij als klant niet winstgevend bent kan je je niet laten verzekeren.

Als je wel verzekerd bent bepalen zij naar welke arts je moet zodat ze daar een aandeel van krijgen, vervolgens weigeren ze je claim af als ze er niet genoeg geld van de overheid voor krijgen en moet je het zelf betalen.

kijk: https://youtu.be/WYxP2qcEXlg?si=JbQwckkiBINPMMAd

@Steks

In de VS bepaald de zorgverzekeraar wie ze verzekeren, bepalen naar welke arts je gaat en bepalen zelf welke zorg noodzakelijk is en welke niet.

Als jij als klant niet winstgevend bent kan je je niet laten verzekeren.

Als je wel verzekerd bent bepalen zij naar welke arts je moet zodat ze daar een aandeel van krijgen, vervolgens weigeren ze je claim af als ze er niet genoeg geld van de overheid voor krijgen en moet je het zelf betalen.

kijk: https://youtu.be/WYxP2qcEXlg?si=JbQwckkiBINPMMAd

Knal de wetgevers die dat toestaan ook maar overhoop.

En doe de burgers die op ze gestemd hebben daar ook maar bij.

Maar geef dan eens antwoord of dit de enige binnen dat bedrijf is die omgelegd moest worden, of andere bestuurders eigenlijk ook. Moeten CEO’s van andere verzekeraars of bedrijven die moedwillig levens van mensen ruïneren ook op staat neergeschoten worden?
Genoeg om duidelijk te maken dat je na moet denken om je eigen karma.

Knal de wetgevers die dat toestaan ook maar overhoop.

En doe de burgers die op ze gestemd hebben daar ook maar bij.

Als jij in 1943 zou leven en een superkracht had, namelijk je kan mensen doden met een gedachte. Jouw leven wordt niet beinvloed door wie je besluit te doden of niet.

Zou je Hitler doden?

Waarom wel of niet?

Dat maak ik op uit de strekking van jouw posts, maar ik sta open om verrast te worden door jouw onzelfzuchtige daden.
Nou, ik heb vorig jaar nog onbetaald een Afrikaanse PostNL medewerker gecorrigeerd. Zodat mijn lieve buren gewoon normaal hun post bezorgd krijgen.

Genoeg om duidelijk te maken dat je na moet denken om je eigen karma.

Als jij in 1943 zou leven en een superkracht had, namelijk je kan mensen doden met een gedachte. Jouw leven wordt niet beinvloed door wie je besluit te doden of niet.

Zou je Hitler doden?

Waarom wel of niet?
Geen idee.

Ik zou dat denk ik alleen toepassen op mensen in mijn directe omgeving waar ik last van heb. Ik kan de gevolgen op mijzelf die het ombrengen van Hitler met zich mee zouden brengen niet overzien. Dan doe ik liever niets dan iets.

En jij?

Terug
Naar boven