AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Jordan.png

Nadat de man werd overgedragen aan hulpverleners van de Rode Halve Maan is hij spoorloos.
My Syrian!

Volgens de eerste onbevestigde berichten gaat het om een Syriër.
Maja, aanslag op een kerstmarkt kan maar 1 religie zijn natuurlijk.

Even advocaat van de duivel, maar hoeveel van dit soort meldingen zouden ze per dag krijgen, 10.000?
Dit soort meldingen zou de Duitss NCTV/AIVD serieus moeten nemen en op moeten pakken. Op z'n minst naar kijken. Aangezien gemeld werd dat de dader niet bekend was bij de politie of instanties zegt dat ze er dus helemaal niks mee hebben gedaan.

Als ik de politie bel en zeg dat ene Fallingout online dreigt een aanslag te plegen op een kerstmarkt, dan staan ze hetzelfde uur nog bij jou op de stoep. Hoezo nu niet? Indien dit waar is natuurlijk.

Wokeness kills.

Een mening online posten komt de politie bij je aan de deur 😂

Dit soort meldingen zou de Duitss NCTV/AIVD serieus moeten nemen en op moeten pakken. Op z'n minst naar kijken. Aangezien gemeld werd dat de dader niet bekend was bij de politie of instanties zegt dat ze er dus helemaal niks mee hebben gedaan.

Als ik de politie bel en zeg dat ene Fallingout online dreigt een aanslag te plegen op een kerstmarkt, dan staan ze hetzelfde uur nog bij jou op de stoep. Hoezo nu niet? Indien dit waar is natuurlijk.

Wokeness kills.
Misschien hebben ze er toen wel wat mee gedaan, maar was de conclusie dat er op dat moment geen reëele dreiging was.

Ik ben wel benieuwd wat hier nog uitkomt.

Jup, zelfs voor een fucking nene komeb ze bij je aan de deur. Maar nu niet. Iemand heeft zijn prioriteiten verkeerd. Schulz en de Duitse minjus zouden ontslag moeten nemen.

Ondertussen in Struisvogelland.

kijk: https://x.com/RTLnieuws/status/1870294338988847384

Wel lekker ivm aankomende Duitse verkiezingen en de aanpak om de online VvMU te smoren.

Ex-moslims, criticus Islam, aanhanger AfD, fan van Musk.

Laatst bewerkt:

Wokeness kills.
Fair enough.

Misschien hebben ze er toen wel wat mee gedaan, maar was de conclusie dat er op dat moment geen reëele dreiging was.
Dat blijft natuurlijk wel lastig ook, je kan iemand niet vastzetten, zelfs als je wel je een vermoeden hebt dat hij zoiets misschien zou willen doen.

Terug
Naar boven