- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik vraag me af of ze over 4 jaar misschien toch een president kiezen/krijgen die er eindelijk echt iets mee wil en kan doen. Ik acht de kans groter dat Trump het erger gaat dan beter op dit gebied.
Al twijfel ik oprecht of de president genoeg macht heeft om deze triljardenmarkt te veranderen.
Sinds het maken van deze film is het nog veel erger geworden.
kijk: https://youtu.be/YbEQ7acb0IE?si=BKtMv4hN6tlA6FVd
De vraag os wellicht vooral hoe RFK jr. hierin staat, ik heb geen idee.
De grootste kans die ze imho hebben gehad was de laatste keer dat Bernie Sanders meedeed aan de Primaries. Aan de andere kant zie je dat ook kijkers van Ben Shapiro hierop reageren. Als dit iets wordt waar links en rechts elkaar kunnen vinden is er wellicht nog hoop.
Dat je toegang tot zorg afhankelijk is van je werk of de hoogte van je inkomen is vanuit Europees perspectief bizar. Ook hoe sommige Amerikanen en andere voorstanders rechtlullen dat ze het meeste kwijt zijn aan gezondheisszorg, maar 42e scoren op de lijst van hoogste levensverwachting.
Vandaag in de Jortcast (YT) kwam ter sprake dat met name in Californië de rijksten zo dicht leven bij mensen die naakt over straat gaan. Het gat is zo groot.
Is dat die film waar ze naar Cuba gaan om o.a. medicijnen te kopen?
Weet je zeker dat de kans groot is dat het met Trump (nog) slechter gaat?
Laatst bewerkt: