AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

farhad_profiel_e03a1714ca.jpg

farhad_fb_684f8c4226.jpg

De dader
UPDATE - Farhad is in 2016 via Italië in Duitsland terechtgekomen, vroeg in 2017 asiel aan, wat in 2020 definitief werd afgewezen. Maar hij kreeg een 'Duldung' en kon dus blijven.
Jaja, the duldung of consequences never arrives lubed.

Die terroristen in Duitsland krijgen aardig door dat men bijna niet tegen te houden is in een auto. Laten wij hopen dat hun vriendjes in Nederland die boodschap niet door krijgen.
Uiteindelijk zal de wal het schip doen keren.

Dit gaat invloed hebben in de politiek, zowel bij de komende verkiezingen als hoe het sentiment omtrent migratie zich gast ontwikkelen.

Zie ook dit draadje.

Uiteindelijk zal de wal het schip doen keren.

Dit gaat invloed hebben in de politiek, zowel bij de komende verkiezingen als hoe het sentiment omtrent migratie zich gast ontwikkelen.

Zie ook dit draadje.

Zoveel vertrouwen heb ik niet in West Europese overheden, helaas. Onze eigen verkiezingen hebben daarin een duidelijk voorbeeld afgegeven.

Zoveel vertrouwen heb ik niet in West Europese overheden, helaas. Onze eigen verkiezingen hebben daarin een duidelijk voorbeeld afgegeven.
Uiteindelijk moet er iets gaan buigen anders barst het. Je ziet nu al in Duitsland dat de meningen omtrent migratie bij kiezers van alle partijen aan het schuiven zijn naar strenger. Daar moet de politiek wat mee, anders wordt AfD alleen maar groter.

Itt tot de PVV is de AfD een ledenpartij waar behoorlijk wat potentieel in zit aan politici en bestuurders. Wilders roept veel maar.maakt uiteindelijk vooralsnog geen enkele belofte waar, dat ligt niet alleen aan anderen, dat ligt ook aan de onhaalbare ideeën en plannen waar hij mee komt.

De Twitter-pastoor vat het ook aardig samen.

Schokkende beelden zijn zojuist vrijgekomen van een aanslag op het Duitse energienetwerk.

Alahoooee akbaaaarrr

“elke week een massamoord”

:roflol:

I wish. 🤭

De Nederlandse media weet de echte slachtoffers weer feilloos te vinden...

Ik mis in het artikel alleen nog dat dit negatief afstraalt op de islam en moslims. Dan heb je de bullshit bingo weer compleet.

Uiteindelijk moet er iets gaan buigen anders barst het. Je ziet nu al in Duitsland dat de meningen omtrent migratie bij kiezers van alle partijen aan het schuiven zijn naar strenger. Daar moet de politiek wat mee, anders wordt AfD alleen maar groter.
Dat zou men verwachten inderdaad. Tot zij met overmacht de verkiezingen winnen en op de één of andere raadselachtige manier toch vrijwel niets in te brengen hebben. Een beetje zoals hier.
Itt tot de PVV is de AfD een ledenpartij waar behoorlijk wat potentieel in zit aan politici en bestuurders. Wilders roept veel maar.maakt uiteindelijk vooralsnog geen enkele belofte waar, dat ligt niet alleen aan anderen, dat ligt ook aan de onhaalbare ideeën en plannen waar hij mee komt.

Ik geef eerlijk toe dat politiek niet één van mijn sterkste punten is, maar ik meen gelezen te hebben dat onze PVV de verkiezingen won. Tevens meen ik daarna gezien te hebben dat voor het eerst in Joost-mag-weten-hoe-lang de grootste partij niet de premier leverde. Sterker nog, de premier was überhaupt niet verkiesbaar. En dat alles heeft eigenlijk vrijwel geen protest opgeleverd. Wij zijn gewoon verder gegaan met onze dagelijkse dingen en onze overheid is gewoon verder gegaan met waar zij mee bezig waren. Vergeef mij, maar ik heb weinig vertrouwen in zowel de West Europese overheden als het West Europese volk om te vechten voor zichzelf.

De Nederlandse media weet de echte slachtoffers weer feilloos te vinden...

Ik mis in het artikel alleen nog dat dit negatief afstraalt op de islam en moslims. Dan heb je de bullshit bingo weer compleet.

Jij zegt hier toch ongeveer hetzelfde?

Je ziet nu al in Duitsland dat de meningen omtrent migratie bij kiezers van alle partijen aan het schuiven zijn naar strenger. Daar moet de politiek wat mee, anders wordt AfD alleen maar groter.

Jij zegt hier toch ongeveer hetzelfde?
Niet helemaal, maar het lijkt er wel op. In een eerdere post kwam ik dichter bij.

Ik sloot aan bij een eerdere post van mij dat stemmers in Duitsland veelal kritischer tegen migratie aankijken dan de partijen waar ze.op stemmen. Op een gegeven moment zullen die partijen moeten meebuigen anders dreigen ze zich van die kiezer te vervreemden.

Dit is niet de eerste aanslag in Duitsland, het is de laatste tijd wel vaker raak daar. Dan kan je wel met je enorme schuldgevoel tov WO2 zitten en met de naweeën van "Wit schaffen dass", maar op een gegeven momemt zijn mensen er wel klaar mee en geloven ze.je niet meer.

De ergernis gaat vooral om teksten in het artikel over hoe erg het is dst men dit alle migranten gaat aanrekenen en dat dit die "slechte" AfD wel erg goed uitkomt.

Terug
Naar boven