- Waardering
- 3.897
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier toch een mogelijk voorbeeld van het veranderende sentiment, nu kan D66 wel met een voorstel komen, gelukkig is Saskia Belleman scherp.Dat zou men verwachten inderdaad. Tot zij met overmacht de verkiezingen winnen en op de één of andere raadselachtige manier toch vrijwel niets in te brengen hebben. Een beetje zoals hier.
Ik geef eerlijk toe dat politiek niet één van mijn sterkste punten is, maar ik meen gelezen te hebben dat onze PVV de verkiezingen won. Tevens meen ik daarna gezien te hebben dat voor het eerst in Joost-mag-weten-hoe-lang de grootste partij niet de premier leverde. Sterker nog, de premier was überhaupt niet verkiesbaar. En dat alles heeft eigenlijk vrijwel geen protest opgeleverd. Wij zijn gewoon verder gegaan met onze dagelijkse dingen en onze overheid is gewoon verder gegaan met waar zij mee bezig waren. Vergeef mij, maar ik heb weinig vertrouwen in zowel de West Europese overheden als het West Europese volk om te vechten voor zichzelf.
Hier toch een mogelijk voorbeeld van het veranderende sentiment, nu kan D66 wel met een voorstel komen, gelukkig is Saskia Belleman scherp.
Nou die redacteur van Trouw, Leonie Breebaart kan er ook wat van. Dat is itt Sophie Hilebrand een echte journalist en daar verwacht je dus in theorie meer van.Kheb zo'n tyfushekel aan islamloving commies als Sophie Hillebrand.
Nou, wat die JD Vance hierover zei op die security top, DAT is pas echt erg.![]()
![]()
Meisje (2) en moeder (37) overleden aan verwondingen na aanslag in München: “Dader moet gedeporteerd worden”
Een moeder van 37 en haar dochtertje van twee die beiden zwaargewond raakten bij de aanslag in München zijn overleden. Dat heeft de recherche van de Duitse deelstaat Beieren meegedeeld. Een 24-jarige man van Afghaanse afkomst zit vast voor de aanslag. Er vielen nog zeker 30 gewonden, volgens de...www.hln.be
Dat was écht willen kwetsen.Nou, wat die JD Vance hierover zei op die security top, DAT is pas echt erg.
Dit is gewoon part n parcel of living in a big city.
Maar je hebt wel allemaal leuke restaurantjes en eettentjes!

Waar ze nogal slordig omgaan met de hygiëneregels.Maar je hebt wel allemaal leuke restaurantjes en eettentjes!
![]()
Er is niets nis met een beetje weerstand opbouwen. Het is racistisch om onze hygiënenormen op te leggen aan culturen waar de omgang met regels iets flexibeler is.Waar ze nogal slordig omgaan met de hygiëneregels.
Maar zo'n hepatitis infectie geeft je natuurlijk wel een kijk in een andere cultuur.

Heb je die filmpjes gezien van Afrikanen in Parijs?Er is niets nis met een beetje weerstand opbouwen. Het is racistisch om onze hygiënenormen op te leggen aan culturen waar de omgang met regels iets flexibeler is.
![]()

Ik wil weer rubberen kogels zien.Erg milde reactie op zo'n terrorismeverheerlijkende theedoek.
![]()
Rubber? Ben jij soms ook vegan?
Lood is schadelijk voor de natoerrr. Net zoals CO2