MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Ik snap wat je bedoeld maar ik wil wel even zeggen(heel beknopt) dat het hele "gang" gebeuren gebaseerd is op een fenomeen uit de jaren 60/70 om zichzelf te beschermen tegen police brutality. Waar het eerst begon met "rumbles" tegen de politie liep het later uit op vechten met vuurwapens. De crips waren later de enige gang en de bloods zijn ontstaan om een tegenwicht tegen de crips te zijn. Dat "gang" gebeuren wordt idd nu door alles en iedereen gebruikt maar je kan het de echte "hood people" niet kwalijk nemen. dit fenomeen gaat zo ver terug dat het hand in hand gaat met de de-segregatie en gelijke rechten voor de afro amerikanen denk dan ook aan de black panthers, die eigenlijk ook een afgeleide van de gangs zijn.

Dat het nu uitgemolken word verdient idd geen schoonheidsprijs.

En denk een beetje aan je nachtrust @Mentat . Dont worry yoself to much, my n**ga.

Gr

Rolling Crip Fendert 88's mikkedimak
Allemaal excuses voor primitief jungle gedrag.

Een volk wat na eeuwen zo niet decennia uit de jungle geplukt en tewerkgesteld zijn zonder enige vorm van educatie, kennis van normen en waarden. Daarna eeuwenlang misbruikt en mishandeld en daarna in een ontwikkelde maatschappij gedumpt in ghettos zonder maatschappelijke en sociale hulp. Ghettos die(al dan niet bewust) overspoeld werden met drugs en daarbij het recht op wapens.

En dan sta jij te kijken van deze uitkomst?

Een volk wat na eeuwen zo niet decennia uit de jungle geplukt en tewerkgesteld zijn zonder enige vorm van educatie, kennis van normen en waarden. Daarna eeuwenlang misbruikt en mishandeld en daarna in een ontwikkelde maatschappij gedumpt in ghettos zonder maatschappelijke en sociale hulp. Ghettos die(al dan niet bewust) overspoeld werden met drugs en daarbij het recht op wapens.

Toch wel bijzonder dat de n*ger 'vluchtelingen' uit Afrika van de laatste decennia zich ook zo gedragen in Europa. En dat allemaal zonder slavernij en blanke onderdrukking zelfs!

Amazing!

Ergens in de jaren '60 was het toch niet zo erg?

Volgens mij is het (mede) door drugs, wat jij al aangaf, en 1-ouder gezinnen nogal uit de hand gelopen. Allerlei typische zwarte namen is ook een vrij recente ontwikkeling.

Ergens sta ik wel te kijken van deze uitkomst, het is net alsof sommigen maar niet beter willen.

En dan vragen zij zich af waarom werkelijk elk ander 'ras' een hekel aan hen heeft.
Nou die joden zijn ook geen lievertjes :D

Chinezen zijn ook keihard onderdrukt en gediscrimineerd toen ze naar Amerika kwamen. Vormden ook gangs.
Maar ze vallen de gemiddelde burger niet lastig, zijn harde ondernemers, harde werkers. Tja, het is natuurlijk altijd makkelijker om een ander de schuld te geven van je eigen falen.

Ergens in de jaren '60 was het toch niet zo erg?

Volgens mij is het (mede) door drugs, wat jij al aangaf, en 1-ouder gezinnen nogal uit de hand gelopen. Allerlei typische zwarte namen is ook een vrij recente ontwikkeling.

Ergens sta ik wel te kijken van deze uitkomst, het is net alsof sommigen maar niet beter willen.
Heb jij HBO? Eyes on the Prize III, Episode II

Over het vredesbestand in South Central. Crips en Bloods op een podium die vragen om investeringen (i.e. jobs) in hun gemeenschap. De enige investeringen waren nieuwe gevangenissen. 🥴

Ik heb ook wel de indruk dat het daar in de jaren 80 behoorlijk fout is gelopen. Voorheen was het leefbaarder.

Certified loverboy?

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=QAPZCRQhHVI

_oGe8d.gif

Zal ons favoriete imageboard weer terug online komen?

Terug
Naar boven