AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Hoe kan het dat hier geld voor ingezameld wordt?
Omdat het wordt gebracht als onderdeel van een systeem dat Afro-Amerikanen onderdrukt, dat er tot op zekere hoogte sinds de slavernij en sinds Jim Crow laws eigenlijk nog niets is veranderd. Dat zwarte Amerikanen minder kans hebben op een eerlijk proces en dat daar een strijd te voeren is.

Zie uitlatingen van jury-leden rondom het proces van O.J. Simpson, het ging er niet om of hij schuldig was. Zie dat de BLM-beweging op gang kwam na het ongelukkige overlijden van een doorgesnoven draaideur-crimineel.

Maar zie ook de Central Park Five.

Hij was aanvoerder van zowel het Football Team als het Atletiek Team, ik denk niet dat hij uit een ghetto kwam. OJ was ook niet onbemiddeld.
Eddie Murphy Laughing GIF

Ze hebben net een zwarte bendeleider gearresteerd in Compton die iedereen, inclusief artiesten, en hun moeder afperste. Wellicht ook moord(en) und so weiter.

Dat heeft meer impact op de zwarte gemeenschap dan het verhaal van een TBS patiënt en een vage tweeling. 🤔

I'm sick of the same old script here, bud.

De Franse minister van Justitie heeft bevestigd dat meerdere gevangenissen ‘s nachts het doelwit zijn geworden van aanvallen. Gérald Darmanin zegt op X dat op meerdere manieren is geprobeerd om medewerkers te intimideren, “variërend van het in brand steken van voertuigen tot het afvuren van automatische wapens”.
:lol:

Part and parcel of life in a big country.

200.gif

Ze hebben net een zwarte bendeleider gearresteerd in Compton die iedereen, inclusief artiesten, en hun moeder afperste. Wellicht ook moord(en) und so weiter.

Dat heeft meer impact op de zwarte gemeenschap dan het verhaal van een TBS patiënt en een vage tweeling. 🤔

I'm sick of the same old script here, bud.

kijk: https://x.com/NUnl/status/1912086303979536873

De grond in Nederland is zo vervuilt met PFAS dat je niet eens 'biologische' vrije uitloop eieren 'mag' eten?

Mkay

Valt me tegen dat uitgerekend jij niet met de PFAS komt die momenteel over Oekraïne wordt uitgestort (munitie) en de enorme EU-gefinancieerde kippenfabriek. U weet wel, vanwege het Associatieverdrag...

Laatst bewerkt:

Dit is echt een parasiet dit… …dit mag je gaan opzette!
An alleged longtime Los Angeles gang leader, known as Big U, pleaded not guilty in a downtown courthouse Tuesday to charges contained in a 43-count federal indictment, including racketeering, fraud, extortion, and embezzlement.
Michael Jordan Lol GIF by ESPN

Dit is echt een parasiet dit… …dit mag je gaan opzette!

200.gif
Ondertussen doen allerlei Amerikanen mee aan het promoten van rap en andere gangsteruitingen: Serena Williams die een Crip walk doet terwijl haar halfzus is omgekomen door een schietpartij van een Crip. Onder het mom van cultuur dit soort terreeur de hand boven het hoofd houden, als krabben in de emmer, zorgen dat er niemand kan ontsnappen.

De dader kwam uit dezelfde set als de vier jongens verantwoordelijk voor Tupac.

Ondertussen doen allerlei Amerikanen mee aan het promoten van rap en andere gangsteruitingen: Serena Williams die een Crip walk doet terwijl haar halfzus is omgekomen door een schietpartij van een Crip. Onder het mom van cultuur dit soort terreeur de hand boven het hoofd houden, als krabben in de emmer, zorgen dat er niemand kan ontsnappen.
Ik heb de indruk dat ze de C/B Walk tegenwoordig gebruiken om rivaliserende sets (succesvol) te verenigen aan de westkust. Dat hele “Not Like Us” gebeuren.

Serena stond daar alleen maar te kreupelen omdat ze, zoals Lamar, uit Compton is en wat had met Drake. 🥴🤦🏻‍♂️

Al jaren wordt aangeraden on bij het houden van hobbykippen eerst wat grond weg te graven oid, dit is niet echt nieuw.
Her is niet nieuw maar blijkbaar wordt het erger.

Valt me tegen dat uitgerekend jij niet met de PFAS komt die momenteel over Oekraïne wordt uitgestort (munitie) en de enorme EU-gefinancieerde kippenfabriek. U weet wel, vanwege het Associatieverdrag...

Ik postte slechts een link.

Ik snap wat je bedoeld maar ik wil wel even zeggen(heel beknopt) dat het hele "gang" gebeuren gebaseerd is op een fenomeen uit de jaren 60/70 om zichzelf te beschermen tegen police brutality. Waar het eerst begon met "rumbles" tegen de politie liep het later uit op vechten met vuurwapens. De crips waren later de enige gang en de bloods zijn ontstaan om een tegenwicht tegen de crips te zijn. Dat "gang" gebeuren wordt idd nu door alles en iedereen gebruikt maar je kan het de echte "hood people" niet kwalijk nemen. dit fenomeen gaat zo ver terug dat het hand in hand gaat met de de-segregatie en gelijke rechten voor de afro amerikanen denk dan ook aan de black panthers, die eigenlijk ook een afgeleide van de gangs zijn.

Dat het nu uitgemolken word verdient idd geen schoonheidsprijs.

En denk een beetje aan je nachtrust @Mentat . Dont worry yoself to much, my n**ga.

Gr

Rolling Crip Fendert 88's mikkedimak

Laatst bewerkt:
Ik mag de Panthers wel. Ze stonden tenminste ergens voor.

Terug
Naar boven