Zeg wel! ik las trouwens dat ze “I Just Died In Your Arms” zullen draaien tijdens zijn begraving.Bizar om vanwege zoiets opeens je broer (of je kind) de rest van je leven te moeten missen.
Ongelooflijk zinloos.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg wel! ik las trouwens dat ze “I Just Died In Your Arms” zullen draaien tijdens zijn begraving.Bizar om vanwege zoiets opeens je broer (of je kind) de rest van je leven te moeten missen.
Ongelooflijk zinloos.
![]()
Frisco teen dies in twin brother's arms after track meet stabbing | FOX 4 Dallas-Fort Worth
Students and staff at Memorial High School in Frisco are mourning the loss of a student athlete who was stabbed to death at a track meet. The victim’s father said his son died in the arms of his twin brother.www.fox4news.com
Kijk, nu is een overagressieve messentrekker een martelaar in de strijd tegen onderdrukking.Kansloze racebaiter eerste klas, die leeft van het spuien van dit soort BS.
Als het om dat conflict gaat geloof ik niet zoveel meer.Israel is ook lekker bezig met de oorlogsmisdaden..
![]()
Israel walks back its account of the killing of 15 medics in Gaza after video seems to contradict it
Israel's military says the incident is under thorough investigation. The initial account of the vehicles not having emergency lights on was mistaken, an Israeli military official told journalists.apnews.com
En dan nog liegen ze er waarschijnlijk flink over en gebruiken ze graag kindjes als schild en verbergen ze zich tussen zo veel mogelijk onschuldige mensen.Als het om dat conflict gaat geloof ik niet zoveel meer.
Hamas heeft onlangs stilletjes het percentage doden wat man en combat age was nogal omhoog bijgesteld.
Kijk, nu is een overagressieve messentrekker een martelaar in de strijd tegen onderdrukking.
En dan?
Sharing is caring, white lifes matter.
Op basis van deze informatie heb ik enkel een AK 47 en flipflops nodig.![]()
Noodpakket voor minimum 72 uur en les op school: zo wil Europese Commissie ons voorbereiden op natuurrampen en oorlog
Alle Europeanen moeten minimaal 72 uur kunnen overleven bij crises zoals oorlog, cyberaanvallen, natuurrampen en pandemieën. Daarom stelt de Europese Commissie voor dat iedereen een noodvoorraad in huis haalt. Eerder adviseerde de federale overheid al om een <a...www.hln.be
Zo, dat is een heus partizanen pakket!
De clerk ziet er niet echt blank uit, Ronnie Betonnie.
Fixed it for ya.