apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat tijdens een mis of tijdens een uitvaart niet op je telefoon zitten kijken, dat is tamelijk respectloos.
Je hebt het over trump…Je gaat tijdens een mis of tijdens een uitvaart niet op je telefoon zitten kijken, dat is tamelijk respectloos.
Misschien moest ie wel in Signal een paar airstrikes opvragen.Je gaat tijdens een mis of tijdens een uitvaart niet op je telefoon zitten kijken, dat is tamelijk respectloos.
Ik zat te denken aan ff appen met Putin om een dealtje te maken, maar dan nog, daar heb je medewerkers voor.Misschien moest ie wel in Signal een paar airstrikes opvragen.
Die moest hij dan weer even corrigerenIk zat te denken aan ff appen met Putin om een dealtje te maken, maar dan nog, daar heb je medewerkers voor.
Heb je er wel stenen tegenover gezet?Ik zat te denken aan ff appen met Putin om een dealtje te maken, maar dan nog, daar heb je medewerkers voor.
Wat is dit? Een verkapte Vaticaan fanboy post?Je gaat tijdens een mis of tijdens een uitvaart niet op je telefoon zitten kijken, dat is tamelijk respectloos.
Sorry, begrijp de referentie niet.Heb je er wel stenen tegenover gezet?
"There not stones, there minerals!"
Het ging om missen en uitvaarten in het algemeen.
Hoezo verkapt?

Hier ook wel fan van het Vaticaan. Goede voorzieningen.Sorry, begrijp de referentie niet.
Het ging om missen en uitvaarten in het algemeen.
Hoezo verkapt?
![]()
In dacht dat hij ideeën had gedaan voor de Rose garden en die aan het appen was.Het is alweer uitgelekt hij stuurde Melania een apje of ie er vanavond bij dr p*ssy mag pakken?
Heb je er wel stenen tegenover gezet?Ik zat te denken aan ff appen met Putin om een dealtje te maken, maar dan nog, daar heb je medewerkers voor.
Heb je er wel stenen tegenover gezet?
"There not stones, there minerals!
kijk: https://youtu.be/R4psjEz-Asc?si=6KsrQ8ao4FX5Y7Wj
Binnenkort Trump resorts in Pakistan?In dacht dat hij ideeën had gedaan voor de Rose garden en die aan het appen was.
Valt mee. Net ff wat ruimte gemaakt.How much alcohol is there already down your throat?