XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

IMG_0091.jpeg

Nou, de Vancouver man heeft z’n best gedaan.

‘t Is toch wat. Alle politici met enige status zijn aanwezig om de drie uur durende begrafenis van een leider die heerste over een homofiele sekte bij te wonen.
De paus en the Don waren ook bepaald geen vriendjes van elkaar.
Lekker belangrijk idd dat the Don op zijn telefoon zat ipv te kijken hoe de leider van de grootste pedofiele sekte ter wereld begraven werd.

De paus en the Don waren ook bepaald geen vriendjes van elkaar.
Lekker belangrijk idd dat the Don op zijn telefoon zat ipv te kijken
Kom dan niet, ipv pontificaal (pun intended) op de eerste rij te gaan zitten in de berkeerde kleur kleding. Je weet dat je in die functie altijd onder een vergrootglas ligt.

hoe de leider van de grootste pedofiele sekte ter wereld begraven werd.
Geen idee, waar jij het over hebt, ik heb het over de uitvaart van de paus.

Tegenwoordig pleegt de Kerk hier gelukkig beter tegen op te treden. Al had Franciscus dat tegen Uncle Teddy en zijn clubje wat eerder en harder mogen doen.

Verkeerde kleur kleding?

:roflol: jij bent echt flink vatbaar voor TDS media propaganda geworden.
GphxmWSWkAAtM2H.jpeg

GphwweQXkAAPsWL.jpeg
Deze discussie heb ik al met @inVorm gevoerd. Dat heeft niets met TDS te maken.

Dat anderen het ook deden maakt voor mij geen verschil, die verwijt ik het ook, maar hij is de president van de VS. Dan zit je op de eerste rij, dan ben je in beeld. Laat hem zich eens naar zijn functie en voorbeeldig gedragen.

Deze discussie heb ik al met @inVorm gevoerd. Dat heeft niets met TDS te maken.

Dat anderen het ook deden maakt voor mij geen verschil, die verwijt ik het ook, maar hij is de president van de VS. Dan zit je op de eerste rij, dan ben je in beeld. Laat hem zich eens naar zijn functie en voorbeeldig gedragen.
Welke kleur had hij dan moeten dragen, volgens jou?

Van wat ik lees was de dresscode namelijk geen black maar een dark suit. Grijs en blauw waren ook toegestaan.

Ach ja, gelukkig liep niemand er bij zoals de duurste zwerver ter wereld.
GpdQL9lWgAASTvn.png

Van wat ik lees was de dresscode namelijk geen black maar een dark suit. Grijs en blauw waren ook toegestaan.

Ach ja, gelukkig liep niemand er bij zoals de duurste zwerver ter wereld.
GpdQL9lWgAASTvn.png
Heb je daar een linkje van?

Dat zou de zaak mogelijk iets, maar niet alles, veranderen. Ik vind nog steeds dat Trump een zwart pak had moeten dragen (en al die anderen in een blauw pak ook).

Het is bijzonder hoe diep die Trump haat zit. Meerdere mensen droegen dezelfde kleur als Trump. Prins William droeg ook blauw.

Maar alleen Trump krijgt natuurlijk haat. Het is zo opzichtig en jij valt er keer op keer voor.

"Het is alleen slecht als Trump het doet."

Het is bijzonder hoe diep die Trump haat zit. Meerdere mensen droegen dezelfde kleur als Trump. Prins William droeg ook blauw.

Maar alleen Trump krijgt natuurlijk haat. Het is zo opzichtig en jij valt er keer op keer voor.

"Het is alleen slecht als Trump het doet."
Andersom is daar gelukkig niets van te bespeuren.

Terug
Naar boven