- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Een fotootje is nog wat anders dan zitten appen, maar de beschaving is ver te zoeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een fotootje is nog wat anders dan zitten appen, maar de beschaving is ver te zoeken.
Die zijn in ieder geval met de begrafenis bezig.
Behalve het Nederlandse koningshuis, die ketters komen nooit. Als ik tot paus wordt verkozen begin ik met een kruistochtje!Alle wereldleiders op een drie uur durende begrafenis voor de leider van een homoseksuele sekte.
Prima!
Open kist? Ideaal als urinoir.
Dit feestje is alleen voor volwassenen, anders hadden ze Vance wel gestuurd.
Als er een feestje voor kinderen was dan had de paus wel ff gewacht met sterven.Dit feestje is alleen voor volwassenen, anders hadden ze Vance wel gestuurd.
Hoe weet je dat hij zat te appen?Een fotootje is nog wat anders dan zitten appen, maar de beschaving is ver te zoeken.
Best mogelijk, Trump kan alleen loyale jaknikkende alles slikkende kontkruipende fanboys waarderen, dus jij zit wel goed.Misschien zat ie wel jou posts te lezen en dacht ie: wanne homo jonguh!
PedoboyBest mogelijk, Trump kan alleen loyale jaknikkende alles slikkende kontkruipende fanboys waarderen, dus jij zit wel goed.

Auto ingereden op mensen in Vancouver, Canada. Mogelijk terroristische aanslag.
Mijn vriendin zegt altijd dat het goed is dat ik nooit zo een confrontatie mee heb gemaakt. Waarschijnlijk zit ik de rest van mijn leven vast.![]()
Ruzie aan kassa in Lidl in Molenbeek wordt Gilbert (85) fataal: “Dubbel drama voor zijn vrouw, die hem echt nodig had”
In supermarkt Lidl aan de Gentsesteenweg in Molenbeek is een 85-jarige man overleden na een incident met een jongere. Dat meldt Sudinfo. De feiten vonden plaats op zaterdag 8 maart. De politie verspreidde inmiddels een opsporingsbericht, omdat de dader nog niet werd geïdentificeerd. “Gilbert was...www.hln.be
Sjonge, jonge,… Je bent wandelende kots, zoon!
![]()
Valt mij op dat dat steeds bij mogelijk NSFW/heftige tweets zo is, zou dat kunnen?