XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

IMG_0065.jpeg

Laatst bewerkt:
Echt wel!

Zaterdag, na een deel van de uitvaart van de paus te hebben gekeken, de kluit van een oude struik uitgegraven en wat nieuwe planten een plekje gegeven.

Vandaag nog onderweg op de fiets gezeten.

Genoten van het weer.

Jij?
Niets met die koning keizer admiraal paus onzin gedaan.

Met m'n lunch, en soms avond snack, rondjes door de parkjes en langs het water.

Heb dat wel nodig en het is best lekker groen en weer zonnig en warmer, toch mist er iets bij. Dat er niks mee te doen is behalve steeds hetzelfde rondje lopen, en/of dat het hier geen echte natuur is, ik weet niet.

En het is erg druk, er komen non-stop fietsers wandelaars en hondenuitlaters voorbij die zich vaak met van alles moeten bemoeien.

Niets met die koning keizer admiraal paus onzin gedaan.

Met m'n lunch, en soms avond snack, rondjes door de parkjes en langs het water.

Heb dat wel nodig en het is best lekker groen en weer zonnig en warmer, toch mist er iets bij. Dat er niks mee te doen is behalve steeds hetzelfde rondje lopen, en/of dat het hier geen echte natuur is, ik weet niet.

En het is erg druk, er komen non-stop fietsers wandelaars en hondenuitlaters voorbij die zich vaak met van alles moeten bemoeien.
Wandelen door een groene omgeving zou heilzaam zijn, doe je goed! Ik probeer het zelf ook een paar keer per week te doen.

Sommige insta-guru's hebben van die getalletjes, zoveel minuten per dag wat groen in de buurt, eens in de maand een paar uur door wat serieuzer groen, een keer per jaar een paar dagen de natuur in. Misschien kan je daar wat inspiratie opdoen.

Waarschijnlijk iets blauws, dat lijkt heftige reacties op te roepen.
🤭

Sommige insta-guru's hebben van die getalletjes, zoveel minuten per dag wat groen in de buurt, eens in de maand een paar uur door wat serieuzer groen, een keer per jaar een paar dagen de natuur in. Misschien kan je daar wat inspiratie opdoen
:roflol:

Anyhow, van wat ik las zitten dus niet delen maar zit de gehele Iberische peninsula zonder stroom. Dus ook Andorra rn gedeeltes van ZW Frankrijk.

Dit hele gebied dus
Screenshot_20250428_140721_Maps.jpg

Dat is geen klein bier.

Terug
Naar boven