Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Ik snap daadwerkelijk niet dat een volwassen man zich druk kan maken over dat Trump een blauw maatpak droeg wat, in zijn ogen, een paar tinten te licht was.

f**k de katholieke kerk, voor mijn part had ie een rode stropdas aangetrokken.

Nee, het is een politieke term.

Nee hoor.

Ik heb met redenen omkleed waarom er verschillen zijn en wat deze zijn. Daarentegen heb jij nog niet uiteengezet waarom deze verschillen onjuist of niet relevant zouden zijn.

Veel verder dan TDS roepen kom je niet, dat zal ongetwijfeld indruk maken als je spreekt voor eigen parochie (pun intended). Als Trump werkelijk zo fantastisch is als sommigen (waaronder jij) beweren, dan moet je het me niet kwalijk nemen dat ik hem langs dezelfde, zoniet hogere, maatstaf leg als anderen.

Kom eens met een inhoudelijk argument, verras ons eens?
Beter dan dit wordt het niet vandaag. Ik heb een fikse kater. Twee of drie zinnen is de Max

Ik snap daadwerkelijk niet dat een volwassen man zich druk kan maken over dat Trump een blauw maatpak droeg wat, in zijn ogen, een paar tinten te licht was.
Toen het over Zelensky die niet in pak was in het Witte Huis hoorde ik je niet dat dit irrelevant was. Protocol doet er nogal toe, zeker waar het Koningshuizen of een Instituut ouder dan de meeste landen betreft.
f**k de katholieke kerk, van mijn part had ie een rode stropdas aangetrokken.
Het is slechts de "bulwark of civilization", doet er voor de rest niet toe...

Beter dan dit wordt het niet vandaag.
Dankjewel. In alle bescheidenheid ben ik dat wel met je eens. Hoewel dit nog steeds geen inhoudelijke reactie van jouw kant is.

Toen het over Zelensky die niet in pak was in het Witte Huis hoorde ik je niet dat dit irrelevant was. Protocol doet er nogal toe, zeker waar het Koningshuizen of een Instituut ouder dan de meeste landen betreft.
Volgens mij was ik aardig duidelijk.

Ik heb het erover dat ik het belachelijk vindt dat jij je druk maakt dat zijn pak net niet donker genoeg was (in jouw optiek).

Zelensky droeg niet eens een pak. En nu tijdens die ceremonie van de paus trouwens opnieuw niet.
Dat zijn 2 verschillende dingen. Dat snap je zelf ook wel, toch

Jij hebt het erover dat protocol ertoe doet. Behalve natuurlijk bij Zelensky :roflol:.
En dat maakt je idd hypocriet en ongeloofwaardig.

Volgens mij was ik aardig duidelijk.

Ik heb het erover dat ik het belachelijk vindt dat jij je druk maakt dat zijn pak net niet donker genoeg was (in jouw optiek).

Zelensky droeg niet eens een pak. En nu tijdens die ceremonie van de paus trouwens opnieuw niet.
Dat zijn 2 verschillende dingen. Dat snap je zelf ook wel, toch?
Druk maken is een groot woord, maar van Trump, president van de VS, prominent op de eerste rij, verwacht ik meer en beter. Dit is consistent met eerdere gevallen waarin ik vind dat Trump zich meer als president moet gedragen ipv alsof hij nog op campagne is.

Je kan het belachelijk vinden om je druk te maken over een veel te licht pak, ik denk dat etiquette en protocol ertoe doen bij dergelijke gelegenheden. Voor iemand die dat belachelijk vindt ga je er wel gretig op in en even lang over door.

Dat Zelensky geen pak draagt zolang de oorlog duurt vind ik iets anders. Hij droeg iig wel de goede kleur. Over de kleding van Zelensky kan je best van mening verschillen, maar daar zit iets wat lijkt op een redenatie achter.

Ik denk dat de zienswijzen nu wel voldoende zijn uitgewisseld, wat mij betreft is het allang goed zo.

Dat Zelensky geen pak draagt zolang de oorlog duurt vind ik iets anders. Hij droeg iig wel de goede kleur. Over de kleding van Zelensky kan je best van mening verschillen, maar daar zit iets wat lijkt op een redenatie achter.
Dat Zelensky geen pak draagt, daar was Trump lovend over totdat Vance er wat van zei.

Dit is echt een idi-jood dit!

IMG_9950.jpeg

Dat claim ik ook niet.

Ach ja, volgens goed Christelijk gebruik kan Trump deze, en andere, zonde gelukkig voor een paar dollar gewoon afkopen in de vorm van een aflaat. Dan is Jezus ook weer blij.
Zo werkt het niet met boete en verzoening.

Nog meer aparte kleding!

Laatst bewerkt:
Zijn we nog wel lekker naar buiten geweest?

Zijn we nog wel lekker naar buiten geweest?
Echt wel!

Zaterdag, na een deel van de uitvaart van de paus te hebben gekeken, de kluit van een oude struik uitgegraven en wat nieuwe planten een plekje gegeven.

Vandaag nog onderweg op de fiets gezeten.

Genoten van het weer.

Jij?

Het is bijzonder hoe diep die Trump haat zit. Meerdere mensen droegen dezelfde kleur als Trump. Prins William droeg ook blauw.

Maar alleen Trump krijgt natuurlijk haat. Het is zo opzichtig en jij valt er keer op keer voor.

"Het is alleen slecht als Trump het doet."
Hij heeft tijd te veel. Misschien maar weer gaan werken.

Terug
Naar boven