apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, het is een politieke term.
Beter dan dit wordt het niet vandaag. Ik heb een fikse kater. Twee of drie zinnen is de MaxNee hoor.
Ik heb met redenen omkleed waarom er verschillen zijn en wat deze zijn. Daarentegen heb jij nog niet uiteengezet waarom deze verschillen onjuist of niet relevant zouden zijn.
Veel verder dan TDS roepen kom je niet, dat zal ongetwijfeld indruk maken als je spreekt voor eigen parochie (pun intended). Als Trump werkelijk zo fantastisch is als sommigen (waaronder jij) beweren, dan moet je het me niet kwalijk nemen dat ik hem langs dezelfde, zoniet hogere, maatstaf leg als anderen.
Kom eens met een inhoudelijk argument, verras ons eens?
Toen het over Zelensky die niet in pak was in het Witte Huis hoorde ik je niet dat dit irrelevant was. Protocol doet er nogal toe, zeker waar het Koningshuizen of een Instituut ouder dan de meeste landen betreft.Ik snap daadwerkelijk niet dat een volwassen man zich druk kan maken over dat Trump een blauw maatpak droeg wat, in zijn ogen, een paar tinten te licht was.
Het is slechts de "bulwark of civilization", doet er voor de rest niet toe...f**k de katholieke kerk, van mijn part had ie een rode stropdas aangetrokken.
Dankjewel. In alle bescheidenheid ben ik dat wel met je eens. Hoewel dit nog steeds geen inhoudelijke reactie van jouw kant is.
Volgens mij was ik aardig duidelijk.Toen het over Zelensky die niet in pak was in het Witte Huis hoorde ik je niet dat dit irrelevant was. Protocol doet er nogal toe, zeker waar het Koningshuizen of een Instituut ouder dan de meeste landen betreft.
.Vertel dat aan menig miesdienaar's anus.Het is slechts de "bulwark of civilization", doet er voor de rest niet toe...
Druk maken is een groot woord, maar van Trump, president van de VS, prominent op de eerste rij, verwacht ik meer en beter. Dit is consistent met eerdere gevallen waarin ik vind dat Trump zich meer als president moet gedragen ipv alsof hij nog op campagne is.Volgens mij was ik aardig duidelijk.
Ik heb het erover dat ik het belachelijk vindt dat jij je druk maakt dat zijn pak net niet donker genoeg was (in jouw optiek).
Zelensky droeg niet eens een pak. En nu tijdens die ceremonie van de paus trouwens opnieuw niet.
Dat zijn 2 verschillende dingen. Dat snap je zelf ook wel, toch?
Hij is met zijn colecte bus rond gegaan na de misHeeft die Oekraïnse zwerver nog geld gebietst daar, of is dat in Vaticaanstad alleen weggelegd voor katholieke childmolesters?
Dat Zelensky geen pak draagt, daar was Trump lovend over totdat Vance er wat van zei.Dat Zelensky geen pak draagt zolang de oorlog duurt vind ik iets anders. Hij droeg iig wel de goede kleur. Over de kleding van Zelensky kan je best van mening verschillen, maar daar zit iets wat lijkt op een redenatie achter.

Komt buiten de Kerk gelukkig nooit voor...
Je hebt hetzelfde enthousiasme voor religie als Marx en andere totaltairen.
Maar is het een veel te licht pak. Jij vindt dat, maar is dat ook daadwerkelijk zo?Je kan het belachelijk vinden om je druk te maken over een veel te licht pak
Dat claim ik ook niet.
Zo werkt het niet met boete en verzoening.Dat claim ik ook niet.
Ach ja, volgens goed Christelijk gebruik kan Trump deze, en andere, zonde gelukkig voor een paar dollar gewoon afkopen in de vorm van een aflaat. Dan is Jezus ook weer blij.
Echt wel!
Over propagana gesproken, de foto die propaganda zou moeten bewijzen is "blauwer" gemaakt.Verkeerde kleur kleding?
jij bent echt flink vatbaar voor TDS media propaganda geworden.
![]()
![]()
Hij heeft tijd te veel. Misschien maar weer gaan werken.Het is bijzonder hoe diep die Trump haat zit. Meerdere mensen droegen dezelfde kleur als Trump. Prins William droeg ook blauw.
Maar alleen Trump krijgt natuurlijk haat. Het is zo opzichtig en jij valt er keer op keer voor.
"Het is alleen slecht als Trump het doet."