MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Er gebeuren belangrijke zaken in de wereld maar men maakt zich druk om de kleur van Trumps pak. Ik vind dat wel grappig maar vooral stompzinnig. Maar het is natuurlijk gewoon afleiding zodat het klootjesvolk zich met dit soort kleingeestige zaken bezighoudt en daar vervolgens met elkaar over gaat bekvechten, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn die eigenlijk onze aandacht verdienen. Verdeel en heers.
Maar als Vance iets over het kloffie van Vance zegt heeft die een punt?

Don't worry baby, mommy and daddy still love each other! We just don't agree on some minor issues.
No Thank You Lol GIF by Max

Appel duidt alleen maar de hypocrisie aan en jullie spinnen dit weer helemaal anders. :o
Zoals ik al uitleg aan de hand van relevante verschillen, er is geen sprake van hypocrisie. Alleen de door adoratie verblinde Trump fanboyz kunnen niet anders dan heel hard roepen dat dit wel zo is. Ze kunnen namelijk niet over de lippen krijgen dat het wellicht beter was geweest als Trump een donkerder pak had aangetrokken en niet zo opzichtig op z'n telefoon had gezeten.

Ondertussen is er wel een gesprek gevoerd tussen Trump, Macron, Starmer en Zelensky en later nog tussen de eerste en de laatste. Niet alleen leverde dat laatste gesprek iconische beelden op, mogelijk (en hopelijk) brengt het een einde van de oorlog dichterbij.

Zoals ik al uitleg aan de hand van relevante verschillen, er is geen sprake van hypocrisie. Alleen de door adoratie verblinde Trump fanboyz kunnen niet anders dan heel hard roepen dat dit wel zo is. Ze kunnen namelijk niet over de lippen krijgen dat het wellicht beter was geweest als Trump een donkerder pak had aangetrokken en niet zo opzichtig op z'n telefoon had gezeten.
Je klinkt gefrustreerd. De diagnose TDS/ADS is juist vastgesteld.

Je klinkt gefrustreerd. De diagnose TDS/ADS is juist vastgesteld.
Nee hoor.

Ik heb met redenen omkleed waarom er verschillen zijn en wat deze zijn. Daarentegen heb jij nog niet uiteengezet waarom deze verschillen onjuist of niet relevant zouden zijn.

Veel verder dan TDS roepen kom je niet, dat zal ongetwijfeld indruk maken als je spreekt voor eigen parochie (pun intended). Als Trump werkelijk zo fantastisch is als sommigen (waaronder jij) beweren, dan moet je het me niet kwalijk nemen dat ik hem langs dezelfde, zoniet hogere, maatstaf leg als anderen.

Kom eens met een inhoudelijk argument, verras ons eens?

Terug
Naar boven