Ik begin ze stilaan te denken dat sommigen ADS hebben. (@apfelstrudel)Ik vond het een vrij objectieve weergave van je posts op dit onderwerp. Dit in tegenstelling tot het beschulgen van alles en iedereen van TDS.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin ze stilaan te denken dat sommigen ADS hebben. (@apfelstrudel)Ik vond het een vrij objectieve weergave van je posts op dit onderwerp. Dit in tegenstelling tot het beschulgen van alles en iedereen van TDS.
Nou nou alles en iedereen valt best mee. Ik had het slechts over jou.Ik vond het een vrij objectieve weergave van je posts op dit onderwerp. Dit in tegenstelling tot het beschulgen van alles en iedereen van TDS.
Don't worry baby, mommy and daddy still love each other! We just don't agree on some minor issues.
Nee geld was al op aan bommen voor op bruine kindertjes.Heeft die Oekraïnse zwerver nog geld gebietst daar, of is dat in Vaticaanstad alleen weggelegd voor katholieke childmolesters?
Is dat dezelfde persoon?Het is de president van de VS, de leider van de Vrije Wereld
Soms, was wel zo, maar dat is alweer een tijdje geleden. Het beleid is wat isolatistisch.
Maar als Vance iets over het kloffie van Vance zegt heeft die een punt?Er gebeuren belangrijke zaken in de wereld maar men maakt zich druk om de kleur van Trumps pak. Ik vind dat wel grappig maar vooral stompzinnig. Maar het is natuurlijk gewoon afleiding zodat het klootjesvolk zich met dit soort kleingeestige zaken bezighoudt en daar vervolgens met elkaar over gaat bekvechten, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn die eigenlijk onze aandacht verdienen. Verdeel en heers.
Why you trollin' like a b*ch? Ain't you tired? Tryna strike a chord and it's probably A-Minor!Don't worry baby, mommy and daddy still love each other! We just don't agree on some minor issues.
Wat bedoel je met ADS, of is het een typo voor ASD?Ik begin ze stilaan te denken dat sommigen ADS hebben. (@apfelstrudel)
Sterk punt.Maar als Vance iets over het kloffie van Vance zegt heeft die een punt?
Ik begin ze stilaan te denken dat sommigen ADS hebben. (@apfelstrudel)
Wat bedoel je met ADS, of is het een typo voor ASD?
geen idee.Maar als Vance iets over het kloffie van Vance zegt heeft die een punt?
Don't worry baby, mommy and daddy still love each other! We just don't agree on some minor issues.
Toen ook niet?
Appel duidt alleen maar de hypocrisie aan en jullie spinnen dit weer helemaal anders.Wat bedoel je met ADS, of is het een typo voor ASD?
Sterk punt.
Het is net alsof je alleen kritiek mag hebben op anderen, maar niet op Trump.

apfelstrudel derangement syndroomWat bedoel je met ADS, of is het een typo voor ASD?
Zoals ik al uitleg aan de hand van relevante verschillen, er is geen sprake van hypocrisie. Alleen de door adoratie verblinde Trump fanboyz kunnen niet anders dan heel hard roepen dat dit wel zo is. Ze kunnen namelijk niet over de lippen krijgen dat het wellicht beter was geweest als Trump een donkerder pak had aangetrokken en niet zo opzichtig op z'n telefoon had gezeten.Appel duidt alleen maar de hypocrisie aan en jullie spinnen dit weer helemaal anders.![]()
Oké Maik.Ze kunnen namelijk niet over de lippen krijgen dat het wellicht beter was geweest als Trump een donkerder pak had aangetrokken en niet zo opzichtig op z'n telefoon had gezeten.
Je klinkt gefrustreerd. De diagnose TDS/ADS is juist vastgesteld.Zoals ik al uitleg aan de hand van relevante verschillen, er is geen sprake van hypocrisie. Alleen de door adoratie verblinde Trump fanboyz kunnen niet anders dan heel hard roepen dat dit wel zo is. Ze kunnen namelijk niet over de lippen krijgen dat het wellicht beter was geweest als Trump een donkerder pak had aangetrokken en niet zo opzichtig op z'n telefoon had gezeten.
Nee hoor.Je klinkt gefrustreerd. De diagnose TDS/ADS is juist vastgesteld.
Het is een classificatie.Je klinkt gefrustreerd. De diagnose TDS/ADS is juist vastgesteld.