MuscleMeat

Sticky Live News Topic

IMG_0354.jpeg

🤦🏻‍♂️

Ik heb amper iets direct meegekregen van die ellende en slechts iets meer van het gedoe er omheen.

Hoezo ben je benieuwd wie er in de jury zat en of Geert Wilders daarbij zat?
Jij weet ook dat Israël het Songfestival betaald ?

Jij weet ook dat Israël Wilders betaald?

Ze durfde Israël niet te laten winnen.
Want dan zou er een onderzoek volgen. En niemand wil de onderste steen boven.

Who cares welke fqggot dat transliedjesfestijn wint.
Zolang het op onze nationale tv wordt uitgezonden, lijkt het mij redelijk relevant.

Onze jeugd krijgt hier nogal zieke voorbeelden voorgeschoteld, en men doet alsof dit normaal is. :dunno: tis alsof je een travestiet sprookjes laat voorlezen op de kleuterschool.

Zolang het op onze nationale tv wordt uitgezonden, lijkt het mij redelijk relevant.

Onze jeugd krijgt hier nogal zieke voorbeelden voorgeschoteld, en men doet alsof dit normaal is. :dunno: tis alsof je een travestiet sprookjes laat voorlezen op de kleuterschool.
@apfelstrudel houd zijn kind de maand rondom het songfestival wel thuis.

Jij weet ook dat Israël het Songfestival betaald ?
Alle EuroVisie landen betalen mee aan die propaganda?
Jij weet ook dat Israël Wilders betaald?
Nee, vertel?
Ze durfde Israël niet te laten winnen.
Want dan zou er een onderzoek volgen. En niemand wil de onderste steen boven.
Het is meer dat van de progressieve wokies Israël nooit zou mogen winnen.

De meeste juries hebben heel woke tegen gestemd. Het publiek heeft heel anti-woke gestemd. Ik heb begrepen dat het muzikaal gezien niet zo'n slecht nummer was dat dit de totale jury-uitslag rechtvaardigt. Je ziet dit ook wel op Rotten Tomatoes bij films dat scores van recensisten en publiek uiteen kunnen lopen.

Ik mag Israël wel. Zoals jullie weten zeg ik altijd: "Het is tenminste Turkije niet!"

Terug
Naar boven