Hoe kom je er toch bij dat ik dergelijk nieuws mis en/of dat ik dat allemaal prachtig vind?
EDIT
Hier kan ik dan wel van genieten... nothing like the sweet taste of liberal tears.
Heb je het winnende nummer gehoord?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kom je er toch bij dat ik dergelijk nieuws mis en/of dat ik dat allemaal prachtig vind?
EDIT
Hier kan ik dan wel van genieten... nothing like the sweet taste of liberal tears.

Ik heb amper iets direct meegekregen van die ellende en slechts iets meer van het gedoe er omheen.
Hoezo ben je benieuwd wie er in de jury zat en of Geert Wilders daarbij zat?Wij Nederlanders, zijn dan ook erg benieuwd uit wie die jury heeft bestaan? Zat Wilders in de jury?
Maar als je luistert ben ik benieuw of je het optreden van Oostenrijk minder slecht vind dan Oostenrijk.Ik heb amper iets direct meegekregen van die ellende en slechts iets meer van het gedoe er omheen.
Jij weet ook dat Israël het Songfestival betaald ?Ik heb amper iets direct meegekregen van die ellende en slechts iets meer van het gedoe er omheen.
Hoezo ben je benieuwd wie er in de jury zat en of Geert Wilders daarbij zat?
Zolang het op onze nationale tv wordt uitgezonden, lijkt het mij redelijk relevant.Who cares welke fqggot dat transliedjesfestijn wint.
tis alsof je een travestiet sprookjes laat voorlezen op de kleuterschool.@apfelstrudel houd zijn kind de maand rondom het songfestival wel thuis.Zolang het op onze nationale tv wordt uitgezonden, lijkt het mij redelijk relevant.
Onze jeugd krijgt hier nogal zieke voorbeelden voorgeschoteld, en men doet alsof dit normaal is.tis alsof je een travestiet sprookjes laat voorlezen op de kleuterschool.
Hij heeft de hele dag toespraken van Trump op tv voor die kleine@apfelstrudel houd zijn kind de maand rondom het songfestival wel thuis.

Om zeker te weten dat de kleine alles live ziet!@apfelstrudel houd zijn kind de maand rondom het songfestival wel thuis.

Alle EuroVisie landen betalen mee aan die propaganda?
Nee, vertel?
Het is meer dat van de progressieve wokies Israël nooit zou mogen winnen.Ze durfde Israël niet te laten winnen.
Want dan zou er een onderzoek volgen. En niemand wil de onderste steen boven.
Het Turkije dat laatst nog in het noorden van Syrië uit een hele streek de bevolking heeft verdreven? Dat Turkije?Ik mag Israël wel. Zoals jullie weten zeg ik altijd: "Het is tenminste Turkije niet!"
Ik snap de Turk wel. Je weet waarom de Syrië ers bekend staan?Het Turkije dat laatst nog in het noorden van Syrië uit een hele streek de bevolking heeft verdreven? Dat Turkije?
Nee?Ik snap de Turk wel. Je weet waarom de Syrië ers bekend staan?
Wat hoor je als een Turk van 3 hoog op straat valt?
Wat hoor je als een Turk van 3 hoog op straat valt?
Ik vind dit nogal stigmatiserend voor zowel boeren als stedelingen. Als we uitgaan van blanke boeren en stedelingen, anders mag AI er immers niet over grappen, is het nog racistisch ook.