XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Hoe kom je er toch bij dat ik dergelijk nieuws mis en/of dat ik dat allemaal prachtig vind?

EDIT
Hier kan ik dan wel van genieten... nothing like the sweet taste of liberal tears.

Onze gekke eend heeft trouwens ook gezegd dat hij zonder te luisteren op Israel zou stemmen. ;)

Laatst bewerkt:
Onze gekke eens heeft trouwens ook gezegd dat hij zonder te luisteren op Israel zou stemmen. ;)
Je bedoelt Geert?

Dat hele Songfestival ging nooit om de liedjes, voorheen waren het Oosteuropese landen die elkaar omhoog stemden.

Sinds wanneer is de nrc en het AD joden hatend?

"In plaats daarvan confronteerde Trump de Zuid-Afrikaanse president met beelden waaruit zou blijken dat witte Zuid-Afrikanen slachtoffer zijn van genocide. Die beweringen zijn niet bewezen."

Huh? En Israel pleegt genocide op Palestina? XD

"In plaats daarvan confronteerde Trump de Zuid-Afrikaanse president met beelden waaruit zou blijken dat witte Zuid-Afrikanen slachtoffer zijn van genocide. Die beweringen zijn niet bewezen."

Huh? En Israel pleegt genocide op Palestina? XD
Het is niet alleen gericht op blanke boeren, ook zwarte boeren zijn slachtoffer, er zijn alleen beduidend meer blanke boeren.

Confused Schitts Creek GIF by CBC

Geweldig vind ik het, ipv de schijn hoog houden dat ze allemaal clean zijn nu.

Screenshot_20250522_151401_Chrome.jpg

Hiermee bedoelen ze zichzelf natuurlijk ipv de enhanced games.
Ik moest even schakelen, kende ze nog onder FINA. Was toen een tijd dat er bij pakken enorm veel te winnen viel, tot er een verboden werd... Begreep dat niet vanuit hen, in andere sporten werd technologie toegejuicht.

Hmz.. Wat vinden we ervan?

Ik vind het niet goed, je ziet het ook bij BB, elk jaar gaat er meer in en dat zal bij 'legaliseren' in andere sporten dan ook het geval worden, imo is dat niet gezond.

Dat supersuit heb ik niks op tegen, tech hoort nu eenmaal bij sport.

Ik vind het niet goed, je ziet het ook bij BB, elk jaar gaat er meer in en dat zal bij 'legaliseren' in andere sporten dan ook het geval worden, imo is dat niet gezond.
Dan heb je het over doping en de glijdende schaal.
En over de suits?

Dat supersuit heb ik niks op tegen, tech hoort nu eenmaal bij sport.
Het gaat ook niet om 'gezondheid' in top sport, ze ondergaan nu tenminste een medische keuring.

Terug
Naar boven