Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Ik vind dit nogal stigmatiserend voor zowel boeren als stedelingen. Als we uitgaan van blanke boeren en stedelingen, anders mag AI er immers niet over grappen, is het nog racistisch ook.
En dan verbeteren ze het woord blank naar wit :roflol:
In Nederland gebruiken we tegenwoordig meestal het woord "witte" in plaats van "blanke", omdat "blank" ongewenste connotaties kan hebben.

Als je gewoon een luchtige grap bedoelt over een plattelandsboer die zich verwondert over het stadsleven, zou een neutrale grap kunnen zijn:

"Wat zegt een boer als hij in de stad komt met allemaal stedelingen om zich heen?"

"Wat ruikt het hier vreemd... waar is de mestlucht gebleven?"

Zolang het op onze nationale tv wordt uitgezonden, lijkt het mij redelijk relevant.

Onze jeugd krijgt hier nogal zieke voorbeelden voorgeschoteld, en men doet alsof dit normaal is. :dunno: tis alsof je een travestiet sprookjes laat voorlezen op de kleuterschool.
Zelfs de Palestijnse Authoriteit roept op tot het vrijlaten van gijzelaars.

Daar heb ik al die Schijnheilige Songfestivalsfans niet over gehoord, over zieke beelden gesproken!

IMG_0360.jpeg

HAHAHAHAHAHAHA

De burgemeester van de grootste stad in Nederland, met een grote Joodse bevolking en een geschiedenis zozeer verbonden met het Joodse Volk dat ze Mokum genoemd werd, droeg vandaag de kleur rood in een interviewprogramma op de nationale televisie.

De Timmerfranz was in hetzelfde programma te gast, om er wat meer balans in te brengen en een ander geluid te laten horen, waarschijnlijk... of zoiets...

N.B. ik heb het interview zelf nog niet gekeken.

Laatst bewerkt:
Staan die Trumptowers er nog steeds niet?
Tandje bij steken

:trollfacex:

Zelfs de Palestijnse Authoriteit roept op tot het vrijlaten van gijzelaars.

Daar heb ik al die Schijnheilige Songfestivalsfans niet over gehoord, over zieke beelden gesproken!

Je mist het punt. In dit geval de hele rode lijn.

Ideologisch gezien ben jij toch ontzettend in de war?
Valt wel mee.

Geen normaal mens vind het oké dat alle drie, de enigste drie ziekenhuizen kapot zijn gebombardeerd. Geen normaal mens vind 15000 nieuwe wezen oké.
Geen normaal mens vind uithongeren oké. 65% van de slachtoffers zijn vrouwen en kinderen.

En als het je niet lukt om te zien dat dit heel erg fout is, ga je dan maar schamen.
En hiermee krijg je een ideologie niet kapot, je voedt het.

Geen normaal mens vind het oké dat alle drie, de enigste drie ziekenhuizen kapot zijn gebombardeerd. Geen normaal mens vind 15000 nieuwe wezen oké.
Geen normaal mens vind uithongeren oké. 65% van de slachtoffers zijn vrouwen en kinderen.
Aaaaah, Ronn, jonguh! Geef gewoon toe dat het je om die dekselse joden gaat.

Valt wel mee.

En als het je niet lukt om te zien dat dit heel erg fout is, ga je dan maar schamen.
En hiermee krijg je een ideologie niet kapot, je voedt het.
Zucht, geen normaal mens vindt oorlog en alle ellende die erbij komt oké, wat is je punt toch?

Statistisch gezien is die 65% een uitstekende score voor modern urban warfare. De Amerikanen zaten in Irakse steden op 9 burgers voor iedere 1 terrorist. Dat maakt het leed overigens niet minder, iedere onschuldige dode is er één teveel.

Terug
Naar boven