- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Help us find this b*ch so we can burn her to the ground in every professional aspect of her life.
![]()
Dat is haar man zover ik begreep. Er circuleerden 3 namen rond, en deze Stephen Paddock schijnt bevestigd te zijn.
Dat is haar man zover ik begreep. Er circuleerden 3 namen rond, en deze Stephen Paddock schijnt bevestigd te zijn.
Volgens mij bewijst deze post op fb wederom hoe dom die lui zijn.Ik hoopte al dat Antifa hier iets mee te maken had.
Ik hoopte al dat Antifa hier iets mee te maken had.
Nu nog hopen dat het bevestigd wordt. Dan zal de volgende Antifa demonstratie zeer zeer bloedig worden. Eindelijk.
Volgens mij bewijst deze post op fb wederom hoe dom die lui zijn.
Zie al diverse links georienteerde berichten voorbij komen dat de meeste slachtoffers trump aanhangers zouden zijn dus Trump zijn schuld (want fascist).
Dit is ook een pareltje van Huffington Post (inmiddels verwijderd)
![]()

Het is al verboden om gemaskerd en onherkenbaar rond te lopen...Ik snap niet dat ze die antfia criminelen zoveel ruimte geven. Op betogingen gemaskerd als criminelen mensen met een ganse meute in elkaar slaan. Want 1 tegen 1 of zelfs 2 tegen 1 ist al heel wat minder.
Verbieden om gemaskerd en onherkenbaar rond te lopen zou al een goeie stap zijn. Dan zijn het ineens zo geen helden meer als ze makkelijk identificeerbaar zijn.
Het is al verboden om gemaskerd en onherkenbaar rond te lopen...
Er wordt niet opgetreden omdat het links geweld is.Dat dacht ik ook,maar ze doen het toch steeds. vandaar dat ik dacht dat het in sommige staten mss toch mocht. Waarom wordt er dan niet opgetreden als ze iets illegaals doen?
Er wordt niet opgetreden omdat het links geweld is.
Antifa is volgens New Jersey een Binnenlandse Terroristische organisatie.
Anarchist Extremists: Antifa
Ik snap die wereld al een tijdje niet meer. Velen schijnen dankzij voorvocht op de wereld zijn gekomen.
@johnyjordaan weet hier wellicht meer over.Ik snap die wereld al een tijdje niet meer. Velen schijnen dankzij voorvocht op de wereld zijn gekomen.
Fox live stream.SUSPECT HAD 8 GUNS, 2 PLATFORMS AND Cameras setup at the entrance to his room.
....Not to jump to conclusions..
What we know so far is he's a white male, mid 60s, had a room with perfect sight of the concert in a hotel that had been booked for months, and had an illegal fully automatic rifle. This wasn't a random unplanned act, this was well planned out and targeted. Location and line of sight was planned for the most damage.
Also given the music choice, it lends itself to a very specific fan base that is usually thought of as "white, redneck, republican, God loving Trump supporters". This lends itself to a likely motive, but that still needs confirmation. However, it also lends similarity in its targeted focus to the republican baseball practice shooting, so the theories have further credence. Still, they're only theories until we see this person's writings and hear more about him.