MuscleMeat

Sticky Live News Topic

deze actie werd mede mogelijk gemaakt door het "Second Amendment'' :thumb:

WpYCbi3X.jpg

• Like
Waarderingen: mat
De gebruikte wapens zijn illegaal zover ik begrepen heb. Wat een manier om het achterlijke wapenbeleid te bespreken, chapeau.

AK47 had weinig uitgemaakt overigens. Dader heeft geschoten op ongeveer ±450m afstand. Zover reikt een AK47 effectief niet.
AT1fUYPl.jpg
En dat snapt vrijwel iedereen, alleen moeten sommige gewoon graag hun domme mening ventileren om hun niet bestaande standpunten duidelijk te maken.

DH4YH3dm.jpg

Broer van dader. Hele familie is er kapot van. Had nog zijn moeder gebeld. Geen enkel signaal volgens hen. Snappen er niks van.

Heb te doen met ze.

ayJIqvgl.jpg

Trump zo.

FJogYVHm.jpg

111schoten waren er gehoord las ik ergens.
50 doden en 400+ gewonden.
Zijn beste kogels die hij heeft gebruikt en waarschijnlijk ook 100% raak.

Jammer dat de dader dood is anders konden ze misschien info uit hem halen.

Of zou hij daarom dood zijn.

Als het er echt 111 zijn dan klopt er iets niet.

Hillary is een dom wijf, maar ze heeft wel gelijk, de NRA deugt niet

b*ch please, de wapens waren illegaal. Die mag je, ondanks de 2nd amendment, dus niet in je bezit hebben.

Typische reactie van mensen die geen zak van vuurwapens kennen. Roepen om legale wapens aan te pakken terwijl het om een illegaal wapen gaat. (spreek nu niet specifiek over deze zaak,maar gebeurd vaak)

Natuurlijk is het nog afwachten tot het bevestigd wordt of het een illegaal vuurwapen of een legaal vuurwapen was.

Wat meer voorwaarden om er legaal één aan te schaffen zou mss wel mogen.

True. Te veel macht. De voorwaarden die Clinton wilde stellen (als ze president was geworden) had dit niet voorkomen. Dus ze lijkt de situatie, terwijl de lichamen amper koud zijn, voor politiek gewin te misbruiken. Imagine my shock.

maar ben zeker tegen verbod op vuurwapens.
Ik ben ook niet voor verbod. Zal ook nooit lukken daar. Burgers hebben daar wat dat aangaat meer vrijheden dan hier. Wat moet je doen om jezelf te verdedigen als je in een afgelegen dorp woont, de politie bellen die 10 min rijden ver woont? De tijd dat je een geweer kreeg bij het openen of afsluiten van een verzekering lijkt, gelukkig, wel vaker verleden tijd.

Ik ben ook niet voor verbod. De tijd dat je een geweer kreeg bij het openen of afsluiten van een verzekering lijkt, gelukkig, wel vaker verleden tijd.

Dat was er ook over ja. En ik ben voor deftige screening en dergelijke + wachtperiode en nog meer van die dingen.

Act of pure evil - Trump.

H3cq5sUm.jpg

Terug
Naar boven