- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat snapt vrijwel iedereen, alleen moeten sommige gewoon graag hun domme mening ventileren om hun niet bestaande standpunten duidelijk te maken.De gebruikte wapens zijn illegaal zover ik begrepen heb. Wat een manier om het achterlijke wapenbeleid te bespreken, chapeau.
AK47 had weinig uitgemaakt overigens. Dader heeft geschoten op ongeveer ±450m afstand. Zover reikt een AK47 effectief niet.
![]()
b*ch please, de wapens waren illegaal. Die mag je, ondanks de 2nd amendment, dus niet in je bezit hebben.deze actie werd mede mogelijk gemaakt door het "Second Amendment''
![]()
Zegt trouwens weer genoeg over jou dat je het grappig vindt.
Links misbaksel.
b*ch please, de wapens waren illegaal. Die mag je, ondanks de 2nd amendment, dus niet in je bezit hebben.
111schoten waren er gehoord las ik ergens.
50 doden en 400+ gewonden.
Zijn beste kogels die hij heeft gebruikt en waarschijnlijk ook 100% raak.
Jammer dat de dader dood is anders konden ze misschien info uit hem halen.
Of zou hij daarom dood zijn.
b*ch please, de wapens waren illegaal. Die mag je, ondanks de 2nd amendment, dus niet in je bezit hebben.
True. Te veel macht. De voorwaarden die Clinton wilde stellen (als ze president was geworden) had dit niet voorkomen. Dus ze lijkt de situatie, terwijl de lichamen amper koud zijn, voor politiek gewin te misbruiken. Imagine my shock.
Goede argumentatie ook.Hillary is een dom wijf, maar ze heeft wel gelijk, de NRA deugt niet
Ik ben ook niet voor verbod. Zal ook nooit lukken daar. Burgers hebben daar wat dat aangaat meer vrijheden dan hier. Wat moet je doen om jezelf te verdedigen als je in een afgelegen dorp woont, de politie bellen die 10 min rijden ver woont? De tijd dat je een geweer kreeg bij het openen of afsluiten van een verzekering lijkt, gelukkig, wel vaker verleden tijd.
Ik ben ook niet voor verbod. De tijd dat je een geweer kreeg bij het openen of afsluiten van een verzekering lijkt, gelukkig, wel vaker verleden tijd.