Fitness Seller

LL Cool J brengt fitniss boek uit.

Masallah zei:
Waarom zou hij dat niet kunnen, :rolleyes: , 145 kg is ook niet dat je zegt een dikke mijlpaal, hoeveel weegt die gast eigenlijk?
Gast denk na, als hij 145kg 15x drukt. Dan ligt zijn max rond 180-200kg.
Ik geloof er gewoon geen ruk van, zal vast met hulp zijn waarbij zijn maat zn rug aan het trainen is.

trouwens, zulke showbizz gasten liegen wel vaker, dusja...

Outer zei:
Gast denk na, als hij 145kg 15x drukt. Dan ligt zijn max rond 180-200kg.
Ik geloof er gewoon geen ruk van, zal vast met hulp zijn waarbij zijn maat zn rug aan het trainen is.

trouwens, zulke showbizz gasten liegen wel vaker, dusja...

Haha, ach ja, altijd eerst zien en dan geloven. En over het kuren gebeuren, blijft altijd zijn woord tegen die van de anderen.

van nisterooy drukt ook 115 dus zou hij idd wel 180 a 190 moetne kunnen drukken

het is niet zozeer die 145 kilo (hij weegt 100kg las ik) maar het feit dat ie 145kg 15 x duwt dat is een top van wat? 190kilo? en dat ie daarbij ook nog fanatiek hardloopt en bokst, vind ik klasse prestaties, gedemotiveert? ja, ik duw 1x 135kg, hij gooit er 10kg bovenop en maakt dan 15 reps, dan heb ik nog een lange weg te gaan en voel ik mijn eige ff gedemotiveerd

c moltasanti zei:
het is niet zozeer die 145 kilo (hij weegt 100kg las ik) maar het feit dat ie 145kg 15 x duwt dat is een top van wat? 190kilo? en dat ie daarbij ook nog fanatiek hardloopt en bokst, vind ik klasse prestaties, gedemotiveert? ja, ik duw 1x 135kg, hij gooit er 10kg bovenop en maakt dan 15 reps, dan heb ik nog een lange weg te gaan en voel ik mijn eige ff gedemotiveerd

Is toch zeker wel een goede stat 1 x 135 kg ... wat zijn je gewicht en lengte dan? Gewoon knetter hard doortrainen, je komt er vanzelf wel, echt top.

LL Cool J was vroeger prof- american football speler,
hij had dus al een degelijk frame voor hij pas 'écht' begon te trainen.

Of hij gebruikt geen idee, maar hij heeft er toch altijd voor bekend te staan er veel voor over te hebben. En het mag toch wel duidelijk zijn dat hij min of meer de genen heeft.

Wat z'n muziek betreft, naderhand weten we dat hiphop hier niet zo geliefd is, maar z'n vroegere werk zouden ook anderen moeten kunnen bekoren hoor...
Z'n 2 recente cd's zijn inderdaad...makkelijker 'rommel' te noemen ;)

In de FHM heb ik gelezen dat held 50 cent ook 170 drukte..
Er stond iets in van: "Geloof je me niet? Met deze guns druk ik 170 kg".
Tis allemaal een beetje grootspraak enzo, maar toch.. Die kerel heeft geen slecht fysiek.

haha wat een jaloerse reactie's! Het is idd geen pro bber maar een goede fysiek heeft hij echt wel. Zo klein is ie nou ook weer niet vooral als je ook nog zo'n conditie hebt...

Mugje zei:
haha wat een jaloerse reactie's! Het is idd geen pro bodybuilder maar een goede fysiek heeft hij echt wel. Zo klein is ie nou ook weer niet vooral als je ook nog zo'n conditie hebt...

Echt he.

Kap eens met dat gelul van "zo groot is ie niet hoor".
Deze gast is altijd nog 2x zo groot dan 99% van de members hier.

Wat een slap geouwehoer.

Terug
Naar boven