XXL Nutrition

LL Cool J brengt fitniss boek uit.

Bezoekers in dit topic

Levrone@1

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 sep 2005
Berichten
29
Waardering
0
Lady`s Love Cool James announced that he will publish a new book titled LL Cool J's Platinum Body by LL Cool J, a new book that contains the rapper's regimen for a "platinum body.".

The book features a fitness program for men and women that features bronze, silver, gold and platinum workout levels for those interested in shedding pounds and remaining fit.

"This workout program changed my life - both physically and emotionally," LL Cool J said in a statement. "Now I want to share with others how they can achieve their own personal version of a Platinum Body."

"We are very pleased that LL Cool J and his trainer are partnering with Rodale to share their experiences and fitness expertise," said Zachary Schisgal of Rodale Books. "LL Cool J has a unique workout program that helps him maintain peak physical conditioning to meet the rigorous demands of his schedule and live performances. When it comes to platinum, LL Cool J is an expert."

LL Cool J's Platinum Body is slated for publication in January 2007.

LL Cool J's latest album Todd Smith, is in stores

:D
 
LL Cool J, dat was vroeger toch een goede rapper. Totdat hij dat ene nummer maakte.... i need love loooooveeeeee :roflol:

ik ben benieuwd of ook in dat boek staat dat hij niet vies was van wat chemische ondersteuning.

Een platinum body.... whatever.
 
Lauw zei:
LL Cool J, dat was vroeger toch een goede rapper. Totdat hij dat ene nummer maakte.... i need love loooooveeeeee :roflol:

ik ben benieuwd of ook in dat boek staat dat hij niet vies was van wat chemische ondersteuning.

Een platinum body.... whatever.

:D inderdaad.

Ik vind wel dat hij mooi droog staat momenteel, hij heeft altijd wel getraind maar is nog nooit zo droog geweest als nu.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet verkeerd idd!
 
ja die gast is cool man...hij is net lee priest, dan weer enorm vet..dan weer goed droog en gespierd
 
Schijnt ook een conditiebeest te zijn.
 
Hij is iig meer buff dan 90% hier
 
pk zei:
Hij is iig meer buff dan 90% hier
mwah denk het niet, zo massief is hij zeker niet.
Wel is hij goed droog.
 
Dan had je hem moeten zien op de MTV awards.
 
Yep, hij beweerd dat hij puur natuur is. Ziet er verder idd niet slecht uit maar z'n muziek trekt op niet veel meer: J'Lo:rolleyes:
 
Hmmm okay, ik meen toch echt een interview met hem te hebben gezien waarin hij toegeeft “wel eens” eens te kuren met anabolen. Het interview was van 1 of andere nieuws of muziekzender en werd herhaald op mtv. Maar ik kan me vergissen. :o

Ach ja, boeiend ook, z’n fysiek is gewoon erg goed. En zijn muziek gewoon erg k*t. :D

Platinum body…. Wat kan je nog meer krijgen? Bling bling biceps? Dub dijen?
 
Heb es gelezen dat deze gast gaat 20 km loopt met een soort geladen vest van 8kg, doe maar na pfffff...

;)
 
Ik mag hem wel.. ook wel een grappig acteur (bijvoorbeeld als kok in die film met die opgevoerde haaien ehm.. deep blue sea ?) Alleen blijft het jammer van dat but-nummer (I need love).. verder wel leuke nummers gemaakt. Ben zelfs wel eens bij een concert van hem geweest (lang lang geleden).
 
geloof me die gast is een beest, heb nog een interviewtje van hem in de muscle en fitness, hey had op de bank 15reps met 145kg, bokst, rent makkelijk 20 tot 25 km.
 
c moltasanti zei:
geloof me die gast is een beest, heb nog een interviewtje van hem in de muscle en fitness, hey had op de bank 15reps met 145kg, bokst, rent makkelijk 20 tot 25 km.
Ik geloof er geen **** van, 15 reps met 145kg???Ik denk dat hij uberhaupt geen 145kg kan benchen.
 
ik voelde me ook wel even gedemotiveerd toen ik dat las 145kg/15reps, maja waarom zou ie erover liegen? hoe dan ook heb nog altijd meer respect voor hem dan voor zon magere panlat als snoop dog.
 
Outer zei:
Ik geloof er geen **** van, 15 reps met 145kg???Ik denk dat hij uberhaupt geen 145kg kan benchen.

Waarom zou hij dat niet kunnen, :rolleyes: , 145 kg is ook niet dat je zegt een dikke mijlpaal, hoeveel weegt die gast eigenlijk?
 
c moltasanti zei:
ik voelde me ook wel even gedemotiveerd toen ik dat las 145kg/15reps, maja waarom zou ie erover liegen?

Om de delzefde reden waarom hij 6x mijn jaarsalaris om elke van zn vinger heeft en mijn pensioen in zn tanden. Vet dope, je weet tochhhhhhhhh?
 
c moltasanti zei:
ik voelde me ook wel even gedemotiveerd toen ik dat las 145kg/15reps, maja waarom zou ie erover liegen? hoe dan ook heb nog altijd meer respect voor hem dan voor zon magere panlat als snoop dog.

Waarom eigenlijk gedemotiveerd, het is zo'n beer en drukt nog maar 145 kg, met mijn 68 kg drukte ik al 130 kg.

Zo'n mijlpaal vind ik het niet, hoeveel kg is die gast eigenlijk?!
 
Back
Naar boven