Fitness Seller

Lockerz

Amerikaanse site, sturen ze je shit uberhaupt wel naar Nederland?

Dus ik moet nu gwn elke dag aanmelden voor de vraag van de dag te beantwoorden? Ik was ook een paar vragen van de vorige dagen aant beantwoorden maar daar krijk ik geen punten meer voor?

Dus ik moet nu gwn elke dag aanmelden voor de vraag van de dag te beantwoorden? Ik was ook een paar vragen van de vorige dagen aant beantwoorden maar daar krijk ik geen punten meer voor?

nee klopt, je moet op de dag zelf de vraag beantwoorden, anders krijg je geen punten.
maargoed of de site echt werkt weet ik ook niet, bijna alle producten die je zou kunnen 'kopen' met je punten, zijn niet beschikbaar.

Dit wil ik wel ff volhouden om te testen, tegenover die dinge waar je geld verdient met reclame, dat is pas een brute waste of time, per dag kan je 5 cent verdienen ofzo :roflol:.

nee klopt, je moet op de dag zelf de vraag beantwoorden, anders krijg je geen punten.
maargoed of de site echt werkt weet ik ook niet, bijna alle producten die je zou kunnen 'kopen' met je punten, zijn niet beschikbaar.
Klopt, maar er schijnt binnenkort een nieuwe lading te komen. En kennelijk shippen ze naar heel de wereld.

Ik blijf het gewoon proberen, die paar minuutjes per dag dat ik er aan kwijt ben. Hopelijk werkt het (waarschijnlijk wel, ook aan de youtube filmpjes te zien) en anders heb ik er nog nix mee verloren.

Als iemand nog een invite wil? Ik zit bijna aan de 20! :) Karma voor degene iig!

Klopt, maar er schijnt binnenkort een nieuwe lading te komen. En kennelijk shippen ze naar heel de wereld.

Ik blijf het gewoon proberen, die paar minuutjes per dag dat ik er aan kwijt ben. Hopelijk werkt het (waarschijnlijk wel, ook aan de youtube filmpjes te zien) en anders heb ik er nog nix mee verloren.

Als iemand nog een invite wil? Ik zit bijna aan de 20! :) Karma voor degene iig!

oke dan, ben benieuwd!
en idd die paar minuutjes per dag maken me niet veel uit:)

Hoeveel punten hadden jullie eigenlijk met dat beginspelletje? Ik maar 20 ofzo:o

Een invite graag. Ben benieuwd of het zonde van me tijd is of niet. :D

Wie een invite wilt moet zijn emailadres PM'n.

idd, mij mag je ook pm'en:D

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

net geprobeerd, heb je een mailtje gekregen ofniet? want kreeg de melding dat jou email adres al in hun systeem voorkomt??

idd, mij mag je ook pm'en:D

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

net geprobeerd, heb je een mailtje gekregen ofniet? want kreeg de melding dat jou email adres al in hun systeem voorkomt??

Nee ik heb geen mailtje gekregen.. Voor zover ik weet komt mijn email niet in hun systeem voor???

Nee ik heb geen mailtje gekregen.. Voor zover ik weet komt mijn email niet in hun systeem voor???

ow dat is gek, ik zal het zo nog eens proberen;)

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

sorry basiclove, krijg weer de melding dat je al in het systeem zit....

Ik had volgensmij 25 punten gescoord bij da eerste spelletje, wist ook niet wat de bedoeling was en dacht dat de grootste ook de meeste punten waren. Maar dat bleken achteraf dus de kleintjes te zijn...

Maargoed ik heb nu al 47 punten :) en hoef nog maar een paar invites en dan ben ik zo'n Z-Lister. Dan krijg je als het goed is een shirtje thuis dus dan kan ik mee checken of ze echt shippen!

Dus wie nog een invite nodig heeft? :D

Hoe lang is zo'n bevestiging onderweg? Ik heb na een uur nog geen invite op m'n mail? ???

Terug
Naar boven