MuscleMeat

Lockerz

• Topic Starter Topic Starter
Amerikaanse site, sturen ze je shit uberhaupt wel naar Nederland?

Goed dat je het zegt, zou je inderdaad even moeten nakijken. Maar je kan ook voor 500 punten een tegoedbon van Amazon Frankrijk van 450 euro halen, die sturen je dingen sowieso wel naar nederland. Voor die 450 euro tegoedbon ben ik ook aan het sparen.

Bleh zit nog maar op een schammele 51 punten.
Als iemand invite nodig heeft PMtje met je email adres en ik stuur hem zo snel mogelijk;)

PM met je emailadres voor een invite:cool:.

Laatst bewerkt:
Ben ik trouwens de enige die hier een makkelijke manier ziet om die hele site te belazeren met dat invite systeem?

paar honderd hotmailaccounts aanmaken? :')

Geen idee of dat werkt, mss checken ze de ip's.

Heb trouwens wel vragen bij die site, wat zijn dat allemaal voor nutteloze vragen???

paar honderd hotmailaccounts aanmaken? :')

Dus dat.

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Geen idee of dat werkt, mss checken ze de ip's.

Heb trouwens wel vragen bij die site, wat zijn dat allemaal voor nutteloze vragen???

Zullen we snel achter komen, heb er al 3 aangemaakt en een invite naar gestuurd.:o
Het lijken me niet echt pro's dus misschien werkt het wel.

Die vragen zijn echt troep vragen ja, maar het zal wel gewoon om het bezoek op die site gaan.

Dus dat.

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Zullen we snel achter komen, heb er al 3 aangemaakt en een invite naar gestuurd.:o
Het lijken me niet echt pro's dus misschien werkt het wel.

Die vragen zijn echt troep vragen ja, maar het zal wel gewoon om het bezoek op die site gaan.

Lol zou wel nice zijn dat je met die accounts ook playstations enzo kunt winnen:o

Lol zou wel nice zijn dat je met die accounts ook playstations enzo kunt winnen:o

Eentje heb ik er al ontvangen, maar ben niet zeker of ik wel punten heb gekregen.
Ik ga denk ik zowiezo voor die 20 invites, dan krijg je ook dubbele punten enzo en dan doe ik niks meer met die nep accounts.
Om nou 100 email adressen aan te gaan maken voor punten gaat me ook een beetje ver.:p

Als ze echt playstations en laptops sturen dan zou ik wel met verschillende accounts tegelijk bezig zijn, maar geen idee of die shit wel echt is, ga er niet te veel tijd insteken. Klinkt te mooi om waar te zijn:p

Als ze echt playstations en laptops sturen dan zou ik wel met verschillende accounts tegelijk bezig zijn, maar geen idee of die shit wel echt is, ga er niet te veel tijd insteken. Klinkt te mooi om waar te zijn:p

Ja mjah, je kan dan weer niet al je punten 'samenvoegen' dan heb je strax 20 accounts met allemaal net niet genoeg voor een PS3 of een laptop.

Ze gaan van de herfst pas naar plekken buiten die US shippen.
Vraag me af of dat ook geld voor die amazonbonnen want die zijn gewoon per e-mail te versturen.

Ze gaan van de herfst pas naar plekken buiten die US shippen.
Vraag me af of dat ook geld voor die amazonbonnen want die zijn gewoon per e-mail te versturen.
Dat zou vanaf nu zijn dan?

Ik heb ook al een invite aan een "nep" hotmail account gestuurd om te testen en dat werkt inderdaad ook gewoon.

Ik hoef er nog maar een paar en dan ben ik Z-Lister (ofiets) :p

Euh niets is te bestellen? Alles staat op 'more soon'. Volgens mij is het echt BS

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn om de zoveel tijd Restocks, dan moet je er ook snel bij zijn om wat binnen te halen. Maarja als je iets binnenhaalt is dat toch goed geregeld.

Lockers herkent het trouwens wel als je heel veel fake adressen aanmaakt had ik gehoord.

Er zijn om de zoveel tijd Restocks, dan moet je er ook snel bij zijn om wat binnen te halen. Maarja als je iets binnenhaalt is dat toch goed geregeld.

Lockers herkent het trouwens wel als je heel veel fake adressen aanmaakt had ik gehoord.
Inderdaad, alles wat ik vind over Lockerz bevestigd dat het allemaal real is.

En ik snap dat ze de fake adressen natuurlijk proberen te voorkomen, 1 of 2 zal niet veel uitmaken en zullen ze ook niet snel merken. Maar als je er 20 aanmaakt en dus met 1 IP-adres op 20 verschillende accounts inlogt? :P

Iemand nog een invite nodig trouwens? Ik wil Z-Lister worden :p

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

Check even deze website voor proof: [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven