Tabakstiaan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duurt inderdaad wel een half dagje.Hoe lang is zo'n bevestiging onderweg? Ik heb na een uur nog geen invite op m'n mail?![]()
Amerikaanse site, sturen ze je shit uberhaupt wel naar Nederland?

Geen idee of dat werkt, mss checken ze de ip's.
Heb trouwens wel vragen bij die site, wat zijn dat allemaal voor nutteloze vragen![]()

Dus dat.
---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------
Zullen we snel achter komen, heb er al 3 aangemaakt en een invite naar gestuurd.
Het lijken me niet echt pro's dus misschien werkt het wel.
Die vragen zijn echt troep vragen ja, maar het zal wel gewoon om het bezoek op die site gaan.

Lol zou wel nice zijn dat je met die accounts ook playstations enzo kunt winnen![]()

Als ze echt playstations en laptops sturen dan zou ik wel met verschillende accounts tegelijk bezig zijn, maar geen idee of die shit wel echt is, ga er niet te veel tijd insteken. Klinkt te mooi om waar te zijn![]()
Dat zou vanaf nu zijn dan?Ze gaan van de herfst pas naar plekken buiten die US shippen.
Vraag me af of dat ook geld voor die amazonbonnen want die zijn gewoon per e-mail te versturen.

Euh niets is te bestellen? Alles staat op 'more soon'. Volgens mij is het echt BS
Als je is op google zoekt, naar mensen die dingen hebben gekregen, zie je al gauw genoeg dat het geen bs is.xD vind je et heel gek. Er zijn 180.000 leden ofsoAls je is op google zoekt, naar mensen die dingen hebben gekregen, zie je al gauw genoeg dat het geen bs is.
Inderdaad, alles wat ik vind over Lockerz bevestigd dat het allemaal real is.Er zijn om de zoveel tijd Restocks, dan moet je er ook snel bij zijn om wat binnen te halen. Maarja als je iets binnenhaalt is dat toch goed geregeld.
Lockers herkent het trouwens wel als je heel veel fake adressen aanmaakt had ik gehoord.