Fitness Seller

Lockerz

Thanks brah's

Als ik vandaag (als er redemption is) niets redeem is het wel mooi geweest. Ik zag vette keds schoenen die koop ik wel voor 20 dollar met korting. Best een nice deal :D

2k nogsteeds, ik besteed er niet zoveel tijd aan. Ik wil deze 2k nog ff snel kwijtraken dan is het goed:cool: miss iets klein ofso bijv een shuffle

hehe ik kan die keds van 80 dollar kopen voor 20 dollar nu.

maar ik ben benieuwd vanavond. maar waar kun je dat zien dan dat het vanavond redemption is? deze week maar kan toch ook vrijdag zijn ofzo?

Ik gok morgen shop en vrijdag general redemption. Denk dat vandaag general te kort tijd is omdat het 2 dagen terug is geannounced.

2 neppe mails :P voor de rest legit jah

controleren ze daar op? of mag je er een paar zelf?

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Ik gok morgen shop en vrijdag general redemption. Denk dat vandaag general te kort tijd is omdat het 2 dagen terug is geannounced.

ik hoop vanavond want kan morgenochtend uitslapen. vrijdagochtend moet ik vroeg op dus heb geen zin om donderdagavond tot 1 uur te gaan wachten :sad:

hehe ik kan die keds van 80 dollar kopen voor 20 dollar nu.

maar ik ben benieuwd vanavond. maar waar kun je dat zien dan dat het vanavond redemption is? deze week maar kan toch ook vrijdag zijn ofzo?
Ik vond die zwarte van 50 dollar wel cool. Miss ff nog meer ptz fixen en dan voor 15 dollar ofso ze kopen :P

Doe zelf ook NH. Niet dat de Nederlandse bezorgers er wat mee doen maarja.

Ik wil wel mee doen, op wat voor manier krijg je het hoogste start ptz? Bij een invite van iemand?

Waarom kun je sommige dingen zoals nooka horloges niet bestellen?

''We are unable to ship Zub Zot WB 20 to the address entered. Please remove the product from your cart before proceeding.''

Waarom kun je sommige dingen zoals nooka horloges niet bestellen?

''We are unable to ship Zub Zot WB 20 to the address entered. Please remove the product from your cart before proceeding.''

Geen idee, had ik ook met een cap die ik wou kopen, heel raar.
andere dingen kun je wel weer shippen..

Terug
Naar boven