- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zit op 2kptz iedereen met 3k+ heeft wayy to much time, heb echt geen zin om die k*t play filmpjes te kijken
En als je 30k+ hebt?ik zit op 2kptz iedereen met 3k+ heeft wayy to much time, heb echt geen zin om die k*t play filmpjes te kijken
Als als je 30k+ hebt? http://i45.tinypic.com/2eoiha9.gif
waar ga je voor tabak (of doe je niet mee vanavond?)
Ik doe niet mee vanavond, al heb ik achteraf spijt.waar ga je voor tabak (of doe je niet mee vanavond?)

lul niet, je hebt geen 30k ptz
bijna z-list trouwensHmm, 3 jaar linkjes klikken en een ps3 kopen of 1 maand werken en hetzelfde kopen.
What do you choose?
=Tuladis;5207947]owned
ik heb 13kbijna z-list trouwens
ik kies een maandje klikken. ben nog geen maand bezig en nog niet eens z-list: 13k ptz
---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------
zal het vanavond weer half 1 worden?

ik ook het gaat sneller dan ik dacht, ik ben geen eens z-list en heb ook geen ultimate wallpaperowned
ik kies een maandje klikken. ben nog geen maand bezig en nog niet eens z-list: 13k ptz

ik ook het gaat sneller dan ik dacht, ik ben geen eens z-list en heb ook geen ultimate wallpaper![]()

je krijgt karma 
Ik doe niet mee vanavond, al heb ik achteraf spijt.
jij?
Timer bende?Ja, al hoop ik niet dat ik het vergeet/te laat ben..
zoiezo nu met die timer bende zal het ook weer "gokken" zijn denk ik