Fitness Seller

Lockerz

Ok, pm je paypal account en wachtwoord maar.

serieus wat houd dit nou in, ik zie allemaal vage termen rondvliegen enzo.. korte samenvatting iemand aub?

Shit zeg, 46K geboden voor een de ultimate wallpaper atm. :roflol:

fwb is zojuist gelaunched trouwens, kan er als z-lister al in iig. Wie wil me vriendje zijn?

Laatst bewerkt:
Ohja :o

/Schrok me net de klere zeg. Kreeg via de post een factuur van UPS. Duurde 2 minuten voordat ik die 'betaald' stempel zag. :o

Laatst bewerkt:
mijn UW was verstreken en mijn z-list status is daardoor ook weg. ff gemaild, blijkt een glitch te zijn. Maar dat was dus al 2 weken geleden :fuu: nog steeds geen z-list

heeft iemand al iets besteld ofniet\//???

Okee, tot nu toe zuigt fwb redelijk. Heb nu 91 friends en 62 die ik nog moet goedkeuren.

Als ik het goed begrijp:
Het komt erop neer dat je een 'decals' van video's en shop items op je profiel kan zetten.
En als iemand vanuit je profiel die video's bekijkt of op je shop decal drukt krijg je 6 punten.
Als je zelf bij iemand anders drukt krijg je ook 6 punten volgensmij.
Maarja vid decals kosten dus meer tijd omdat je ook daadwerkelijk de vids moet kijken, en shop decals kosten 1 dollar. :o

Ik vindt vooralsnog gewoon vids kijken een stuk makkelijker.

ok nice, ik heb een invite gekregen van flash

Ohja :o

/Schrok me net de klere zeg. Kreeg via de post een factuur van UPS. Duurde 2 minuten voordat ik die 'betaald' stempel zag. :o

:p lol

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Okee, tot nu toe zuigt fwb redelijk. Heb nu 91 friends en 62 die ik nog moet goedkeuren.

Als ik het goed begrijp:
Het komt erop neer dat je een 'decals' van video's en shop items op je profiel kan zetten.
En als iemand vanuit je profiel die video's bekijkt of op je shop decal drukt krijg je 6 punten.
Als je zelf bij iemand anders drukt krijg je ook 6 punten volgensmij.
Maarja vid decals kosten dus meer tijd omdat je ook daadwerkelijk de vids moet kijken, en shop decals kosten 1 dollar. :o

Ik vindt vooralsnog gewoon vids kijken een stuk makkelijker.

hmm okay

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

ok nice, ik heb een invite gekregen van flash

kom je dr wat uit?

invite mij ook :)

Moet je eerst foto's van je chick hier plaatsen... raar maar waar

grappig ik krijg opeens 31 ptz per vid....
:D op naar de 20000

Ja dat zijn die halloween vids. :p

En die fwb vids zijn nu 50 waard.

Terug
Naar boven