Fitness Seller

Lockerz

kapot? :o

Sjonge ben ik hiervoor wakkergeworden, lag net zo lekker.

Laatst bewerkt:
dikke fail ga maar weer maffen lol

:roflol: ging weer fijntjes gister..

maargoed zo te zien was er niet veel in stock

nog een general...

LRC crashte zelfs, en had geen zin om nog uren te wachten na die faal. :roflol:

Omg general ook verdoet. Naja.

Heb de eerste pagina gelezen, en de laatste 2 van dit topic. Kan hier niet echt uit opmaken op dit Lockerz nu wert of niet?

Zijn er mensen die werkelijk prijzen hebben ontvangen?

had hem weer gemist, posten ze geen aankondigen meer ofzo :o
naja ik wacht wel tot die 24/7 dinges :rolleyes:

hoeveel ptz heb jij inmiddels?

omdat mijn UW verlopen was is mijn z-list status gone. heb ff een mail gestuurd maar is een glitch waar ze aan gaan werken :o is nu al 2 dagen enzo en heb geen zin om 2 dollar meer te betalen want zoveel staat er niet meer op mijn paypal en dan moet ik weer helemaal over gaan boeken wat weer 3 dagen kost

:o :o :o :o

Heb de eerste pagina gelezen, en de laatste 2 van dit topic. Kan hier niet echt uit opmaken op dit Lockerz nu wert of niet?

Zijn er mensen die werkelijk prijzen hebben ontvangen?

Ja ik ipod touch, ipod shuffle en 50$ paypal,

tabakstiaan dacht ik macbook air, ipod touch & nano,

Tuladis 25$ ?

volgens mij nog een paar

FFFUUUUUUUUUU hahahahahahaha

:mad: enesce is druk bezig, gister deed LRC het anders al weer.. haha
(had hem ook gemist.. had hem niet draaien, keek toevallig op de hallway.. redemption 1 min ago starten... WTF maar alles was al weg op wat giftcards na.. LRC crashte niet (beta)

Ik kreeg bij mij een errorpagina als ie naar een prijspagina wou. Na 3 fails snel geprobeert om nog een 25 paypal met de hand binnen te halen maar tevergeefs natuurlijk.

24/7 Update: We're almost ready to launch Lockerz 24/7! It's taken a lot of hard work, planning and member feedback to shape the new program and we're excited to finally release yet another way for members to use their PTZ in addition to SHOP (up to 100% discounts) and surprise prize redemptions

:rolleyes: word hele tijd lrc laten draaien ben ik bang

ben benieuwd of 24/7 wat is..

Ik ook, met een beetje geluk weten we het volgende week al.

laat maar

Laatst bewerkt:
24/7 is vandaag gelaunched.

t*ring, die 24/7, 60 000 ptz voor 25 usd paypall :eek:

Terug
Naar boven