- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rond welke tijd waren de vorige redemptions? die van ds etc
mooi
, beetje redelijke ptz prijzen? ik heb maar 2k ofso
Nee niks geredeemed hier. Had hooguit tekken 6 willen redeemen, maarja die was er toch niet achteraf.
Congratz met de prijzen hier. Welke games heb je gehaald flash?
Wat is er echt met 24/7 gebeurd?![]()
Er zijn er die zeggen dat je 20 tabs kan openen om alvast de captchas in te vullen, en dan de laatste 10 seconden ze allemaal snel afgaan en op bieden drukken. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
was ik ook van plan, maar je betaald al gauw $15 verzendkosten + 9/10 producten worden niet naar nederland verzondennee ik ga gewoon iets leuks in de shop kopen en dan kap ik met lockerz

Ah, dat is nou jammer.
was ik ook van plan, maar je betaald al gauw $15 verzendkosten + 9/10 producten worden niet naar nederland verzonden
lockerz = scam, ik ben er helemaal klaar mee, ik heb nog nooit iets kunnen winnen via redemptions of 24/7. het maakt niet uit hoeveel ptz je hebt, al heb je er miljoenen, de enige manier om iets te redeemen of via bieden iets te krijgen is door gebruik te maken van allerlei vage programmatjes en gewoon heel erg veel geluk te hebben, je kan beter met een loterij mee doen ofzo![]()

nee niet helemaal scam, maar ze zijn wel gluiperig.scam is het zeker niet.. heb al genoeg binnen gehaald.![]()

ja dat ben ik ja