MuscleMeat

Lockerz

nehh strax ff proberen, ze posten zeker geen rules etc meer?

nope, soms "terms" maar dan 8-9 uur daarvoor

allemaal laat, tussen 23:00 en 3

allemaal laat, tussen 23:00 en 3
mooi :D, beetje redelijke ptz prijzen? ik heb maar 2k ofso:roflol:

---------- Toegevoegd om 02:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:11 ----------

daar wassie hahaha kzat te k*tten met me wachtwoord, typte de heletijd een verkeerde -.- mja alles was toch boven mijn budget

alleen games ed was een ds en ps3 maar snel weg..

2 games(ds & ps3) en 50$ icard deze week:cool:

Nee niks geredeemed hier. Had hooguit tekken 6 willen redeemen, maarja die was er toch niet achteraf. :D

Congratz met de prijzen hier. Welke games heb je gehaald flash?

Wat is er echt met 24/7 gebeurd? ???

Nee niks geredeemed hier. Had hooguit tekken 6 willen redeemen, maarja die was er toch niet achteraf. :D

Congratz met de prijzen hier. Welke games heb je gehaald flash?

Wat is er echt met 24/7 gebeurd? ???

thanx! uuh transformers voor de ds & battlefield bad company 2 ul edition.

die icard is trouwens wel cool! eindenlijk "giftcard" wat "international members" ook kunnen redeemen (op paypal na dan)
(vriendin had ook 25$ paypal 50$ icard en ook 2 games)

(icard is een soort prepaid creditcard)

24/7 is veranderd ja.. gaat nu per 5pntz, dus er kan geen dwaas meer ineens 150k droppen voor een ipad oid
verder nog wat veranderingen geloof ik aankomende dagen..

Laatst bewerkt:
Ohja ik zie het. De kinekt ging in de laatste 20 secoden iets van 500 punten omhoog. 100 biedingen. :roflol:

iemand tips hoe je moet winnen bij dat bieden via 24/7 redemption?
moet je zeg maar eerst refreshen en dan snel bieden of kan je de captcha invullen en wachten tot de laatste seconden en dan op bieden drukken?

Er zijn er die zeggen dat je 20 tabs kan openen om alvast de captchas in te vullen, en dan de laatste 10 seconden ze allemaal snel afgaan en op bieden drukken. Heb het zelf nog niet geprobeerd.

Er zijn er die zeggen dat je 20 tabs kan openen om alvast de captchas in te vullen, en dan de laatste 10 seconden ze allemaal snel afgaan en op bieden drukken. Heb het zelf nog niet geprobeerd.

dan zegt ie gewoon your bid was rejected.

nee ik ga gewoon iets leuks in de shop kopen en dan kap ik met lockerz

nee ik ga gewoon iets leuks in de shop kopen en dan kap ik met lockerz
was ik ook van plan, maar je betaald al gauw $15 verzendkosten + 9/10 producten worden niet naar nederland verzonden :mad:

lockerz = scam, ik ben er helemaal klaar mee, ik heb nog nooit iets kunnen winnen via redemptions of 24/7. het maakt niet uit hoeveel ptz je hebt, al heb je er miljoenen, de enige manier om iets te redeemen of via bieden iets te krijgen is door gebruik te maken van allerlei vage programmatjes en gewoon heel erg veel geluk te hebben, je kan beter met een loterij mee doen ofzo :mad:

was ik ook van plan, maar je betaald al gauw $15 verzendkosten + 9/10 producten worden niet naar nederland verzonden :mad:

lockerz = scam, ik ben er helemaal klaar mee, ik heb nog nooit iets kunnen winnen via redemptions of 24/7. het maakt niet uit hoeveel ptz je hebt, al heb je er miljoenen, de enige manier om iets te redeemen of via bieden iets te krijgen is door gebruik te maken van allerlei vage programmatjes en gewoon heel erg veel geluk te hebben, je kan beter met een loterij mee doen ofzo :mad:

volgens mij verzenden ze alles gewoon naar nl.

scam is het zeker niet.. heb al genoeg binnen gehaald.:D

lockerz is geen scam 25 dollar op me paypal zegt van niet :D

Naja, veel electronica e.d. vanuit shop shippen niet naar europa. :mad:

Trouwens nog wat gehoord van je flip e.d. flash?

scam is het zeker niet.. heb al genoeg binnen gehaald.:D
nee niet helemaal scam, maar ze zijn wel gluiperig. :mad:
een aantal punten die niet kloppen:

Die Ptz slaan bijvoorbeeld nergens op, er wordt de indruk gewekt dat je met genoeg ptz spullen kan 'redeemen' en kortingen kan krijgen.

Die prijzen in de store zijn zo hoog, plus verzendkosten (meestal $20, die ze waarschijnlijk in eigen zak steken) dat er van je "korting" niet veel overblijft. Bovendien heb je belachelijk veel punten nodig voor bijvoorbeeld %50 korting. Wil je dat het sneller gaat? dan moet je een wallpaper kopen!

Tuurlijk geven ze bij redemptions spullen weg, maar het is mij nog nooit gelukt in ieder geval. Als er een redemption is, is alles binnen 10 sec weg, plus 9 van de 10 keer kom je de redemption geen eens binnen omdat de servers plat liggen. Bovendien moet je eerst iets in de shop kopen wil je toegang krijgen tot een shop redemption, normale redemptions zijn er namelijk nooit...

Hetzelfde bij de 24/7 redemption, ik probeer al een 100 keren iets te redeemen maar toch blijf ik een bericht "sorry you've lost" ontvangen. Zelfs bij een twilight dvd worden blijkbaar 100 biedingen per seconden gedaan!
(of misschien zit lockerz daar zelf achter...en geven ze maar een prijs per week weg.) Ook slim bedacht dat je geen maximum bod kan invoeren, het maakt dus helemaal niet uit of je een miljoenen ptz hebt, je kan er toch niet mee garanderen dat je redeemt. Zowel bij 24/7 als bij redemptions.

Conclusie het maakt niet hoeveel punten je hebt, je hebt gewoon geluk nodig, maar dat zeggen ze niet op lockerz. Dus een beetje vals is het wel.
:fuux:

Laatst bewerkt:
u mad brah? u mad?

Terug
Naar boven