Tabakstiaan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naja, veel electronica e.d. vanuit shop shippen niet naar europa.
Trouwens nog wat gehoord van je flip e.d. flash?

congratulations! Your ptz place order for paypal $25 has been approved!
congratulations! Your ptz place order for paypal $50 has been approved!
congratulations! Your ptz place order for battlefield bad co 2 ultimate ed. Has been approved!

Congratz.
Ben benieuwd wat de taxes zijn voor de game.
Gister maar eens gemaild hoe het zit met me 24/7 item, zal wel weer een onzin mailtje terug krijgen.

U ontvangt dit bericht op vraag van Lockerz Seattle, om u te melden dat de onderstaande elektronische verzendingsgegevens aan UPS werden doorgegeven.
[...]
Aflevering volgens schema: 24-december-2010

Had nog een ipod 32gb tegoed (2 okt redemption)
nooit gekregen (wel bevestiging mail gehad)
na 10+ mailtjes naar kathy... ze kunnen nergens vinden dat ik die geredeemd heb.. WTF maw kan ik dus vergeten...
eerst zeiden ze dat ik decals had geredeemd... yea right.. die rommel heb ik nooit geredeemd...
stelletje prutsers.. sinds het hele 24/7 gebeuren en FWB is het een bende geworden...
Ook nog een flip cam tegoed.. maar eens gemailt hoe dat zit..
al genoeg gehad van ze maar ja... wel erg slordig... redeemen is al moeilijk genoeg... als je het dan ook nog eens niet niet krijgt...
beter paypal redeemen... is met 2 weken vaak binnen....
Is zo een bevestigingsmail niet genoeg dan -.- wat een bullshit...
of ze hebben geen stock en verzinnen maar wat geen id,
Had nog een ipod 32gb tegoed (2 okt redemption)
nooit gekregen (wel bevestiging mail gehad)
na 10+ mailtjes naar kathy... ze kunnen nergens vinden dat ik die geredeemd heb.. WTF maw kan ik dus vergeten...
eerst zeiden ze dat ik decals had geredeemd... yea right.. die rommel heb ik nooit geredeemd...
stelletje prutsers.. sinds het hele 24/7 gebeuren en FWB is het een bende geworden...
Ook nog een flip cam tegoed.. maar eens gemailt hoe dat zit..
al genoeg gehad van ze maar ja... wel erg slordig... redeemen is al moeilijk genoeg... als je het dan ook nog eens niet niet krijgt...
beter paypal redeemen... is met 2 weken vaak binnen....