AndroidHealthClinic

Lockerz

Congratz. :D

Ben benieuwd wat de taxes zijn voor de game.

Gister maar eens gemaild hoe het zit met me 24/7 item, zal wel weer een onzin mailtje terug krijgen.

Congratz. :D

Ben benieuwd wat de taxes zijn voor de game.

Gister maar eens gemaild hoe het zit met me 24/7 item, zal wel weer een onzin mailtje terug krijgen.

ze zijn traaaaag ja.. beter paypal redeemen.. hoef je geen half mensenleven te wachten..

wacht op nog 3 bevestigingen, 2 games en 50$icard;)

Werkte de price selector trouwens?

Ja net gefaalt bij ipad. had alles al ingevult. enter... weer in boutique:mad:

boutique/script selector niet, stond nu members choice bij.
vorige keren ds,ps3,wii ect

14dhg7m.jpg

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Laatst bewerkt:
Haha lol die kop van die hond..

Mooi!

24/7 is nu een kwestie van geluk
Nog meer dan bij redemptions. Ook wel aantal keer geprobeerd
( ze hadden laatst nanos die maar 5 min duurden )

Laatst bewerkt:
Tnx. :D

Ja het vliegtuig had zelfs een storing ergens, anders was ie 1 dag eerder geweest gok ik, maarja alsnog wel blij natuurlijk.

Is alleen wel de 30 fps versie ipv van de 60 fps, maarja whatever, toch koopje. :p

:mad::mad::mad:

Had nog een ipod 32gb tegoed (2 okt redemption)

nooit gekregen (wel bevestiging mail gehad)

na 10+ mailtjes naar kathy... ze kunnen nergens vinden dat ik die geredeemd heb.. WTF maw kan ik dus vergeten...

eerst zeiden ze dat ik decals had geredeemd... yea right.. die rommel heb ik nooit geredeemd...

stelletje prutsers.. sinds het hele 24/7 gebeuren en FWB is het een bende geworden...

Ook nog een flip cam tegoed.. maar eens gemailt hoe dat zit..:o

al genoeg gehad van ze maar ja... wel erg slordig... redeemen is al moeilijk genoeg... als je het dan ook nog eens niet niet krijgt...

beter paypal redeemen... is met 2 weken vaak binnen....

na 10+ mailtjes naar kathy... ze kunnen nergens vinden dat ik die geredeemd heb.. WTF maw kan ik dus vergeten...

eerst zeiden ze dat ik decals had geredeemd... yea right.. die rommel heb ik nooit geredeemd...

stelletje prutsers.. sinds het hele 24/7 gebeuren en FWB is het een bende geworden...

al genoeg gehad van ze maar ja... wel erg slordig... redeemen is al moeilijk genoeg... als je het dan ook nog eens niet niet krijgt...

Is zo een bevestigingsmail niet genoeg dan -.- wat een bullshit...

Is zo een bevestigingsmail niet genoeg dan -.- wat een bullshit...

normaal gezien wel...

maar dat konden ze ook niet zien ofzo geen id.. prutsers zijn het..
hoe ze er bij komen dat ik decalz heb geredeemd...??? of ze hebben geen stock en verzinnen maar wat geen id,

sinds ze zover achterop raken is het een zootje... beter paypal of icard krijg je via de mail.. en verder geen gezeik

u-mad.gif

Shit happens....

Terug
Naar boven