XXL Nutrition

Lockerz

Yesss :D
Heb mijn D.O.E.S. binnen (Chrystal cuff - yellow/white) kwam vandaag een klein pakketje binnen, hoefde er verder niets voor te betalen.
Zat heel netjes ingepakt allemaal, heb het uitgepakt en er zat een brief van LOCKERZ zelf bij, een pakbon en nog een brief.
Ook zaten er natuurlijk de "crystal cuffs" bij.
Dit is dus het bewijs dat LOCKERZ wel degelijk werkt.
Foto's kunnen gemaakt worden als daar behoefte voor is.

Jaja, 6 points voor video's tot 19 juni. Dus voor nieuwe users 3200 punten te halen deze week. Als je een invite wilt pm je je emailadres maar naar me.
2eoiha9.gif

Retro redemption deze maand. Dat betekent dezelfde prijzen van een jaar terug, dus voordat je video's kon kijken voor punten. Imac, airbook en ipad 32gb voor 2500 als je erin komt, rest van de apple dingen zijn nog goedkoper.

Pm je mail maar naar mij. :D

Ben dit helemaal vergeten, ik had nog 20 mailadressen aangemaakt toen en die uitgenodigt.:roflol:

Stond gelijk op die Z-list of hoe het ook heet.

ga het ook maar ff checken..

iemand al een ps3 oid gehad?

iemand die ook een invite wil pm me maar..:D

Had graag gemeld dat ik wat geredeemed had afgelopen week bij de redemption, maar de servers waren een beetje overbelast helaas.

Maar met het aantal punten wat deze maand te halen is kan je de ps3 al bijna kopen in de ptz shop.

Mensen die een invite van me willen wil ik ook best een een redeemscriptje nasturen. :o

Laatst bewerkt:
hoe werkt die shit dan? 1x pm ofzo kun je je punten inwisselen?

Ze organiseren inderdaad iets van 1x per maand een redemption waarbij je je punten kan inwisselen voor prijzen. (daar doen ze tegenwoordig nog een extra redemption bij voor shop-gebruikers)

De shop is er later bij gekomen en daar kan je je punten 24/7 gebruiken om producten met korting of helemaal gratis te kopen, maar daar zijn de prijzen een stuk hoger.

Ze organiseren inderdaad iets van 1x per maand een redemption waarbij je je punten kan inwisselen voor prijzen. (daar doen ze tegenwoordig nog een extra redemption bij voor shop-gebruikers)

De shop is er later bij gekomen en daar kan je je punten 24/7 gebruiken om producten met korting of helemaal gratis te kopen, maar daar zijn de prijzen een stuk hoger.

Ok, got id;) overal op het net zie je lockerz hacks... is dat wat? of alleen maar scams om email adressen te verzamelen?

'Hacks' bestaan absoluut niet, en als ze al zouden werken wordt je prize gecancelled omdat ze je account controleren op abnormaal gedrag als je wat besteld.

Wat wel bestaat zijn redemption checkers en scripts om te redeemen. Die laatste zijn soms tegen de regels van lockerz, maar ze kunnen ze vaak toch niet detecteren.

'Hacks' bestaan absoluut niet, en als ze al zouden werken wordt je prize gecancelled omdat ze je account controleren op abnormaal gedrag als je wat besteld.

Wat wel bestaat zijn redemption checkers en scripts om te redeemen. Die laatste zijn soms tegen de regels van lockerz, maar ze kunnen ze vaak toch niet detecteren.

wtf zijn
checkers en scripts om te redeemen
?

een script zodat niemand wat voor je wegkaapt ofzo?

Checkers zijn programma's/toolbars die je waarschuwen als er een redemption aan de gang is.

De scripts zijn meestal gewoon autofillers zodat het redeemen sneller gaat. Af en toe zit daar nog een prize selector aan vast zodat je niet in de lijst hoeft te zoeken.

Als je bij de video's naar de Lockerz Originals gaat, de filmpjes heten Dailies (Datum)

Filmpjes van ongeveer 30/60 seconden en 6 punten per filmpje, kan je wel lekker snel mee verdienen.

Checkers zijn programma's/toolbars die je waarschuwen als er een redemption aan de gang is.

De scripts zijn meestal gewoon autofillers zodat het redeemen sneller gaat. Af en toe zit daar nog een prize selector aan vast zodat je niet in de lijst hoeft te zoeken.

Ik heb nu wel de Lockerz Redemption Checker voor Google Chrome, maar geen autofiller, weet jij er een?

Niet voor chrome nee, ken alleen maar scripts voor firefox.

Overigens heeft de pro versie van LRC ook een prima autofiller eraan hangen, maar ook die werkt alleen op firefox.

Jupz, maar je kunt nu wel alle video's 5x kijken voor ptz. :o

Hehe, nog 1 invite en ik ben z-lister, wie wil er 1? :D

cheat engine + lockerz

Terug
Naar boven