- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Note: Shop currently does not ship to your country.
Beetje waste of time dus ?
Hoeveel tijd heb je ongeveer om iets te redeemen? Zodra het beschikbaar is (ergens volgende week)
Hoeveel tijd heb je ongeveer om iets te redeemen? Zodra het beschikbaar is (ergens volgende week)
Wat voor apparaatje?Ligt er aan, soms zijn er heel veel mensne die op dat moment redeemen, soms valt het wel mee.
In mijn ervaring moet je gewoon heel snel zijn, en ff een apparaatje in je browser installeren die een pop up geeft wanneer er redemption is.
Macbooks moet je echt sneller dan een halve minuut voor zijn, iPods 2 minuten ofzo, lijkt heel weinig maar valt wel mee.
Er zouden een stuk of 10 landen bij komen binnen een paar weken. Waaronder nederland.Note: Shop currently does not ship to your country.
Beetje waste of time dus ?
Enne hoelaat was de vorige redemption ongeveer? Weet je dat nog?Google op Lockerz Redemption Detecter (die heb ik op google chrome, werkt prima)
Enne hoelaat was de vorige redemption ongeveer? Weet je dat nog?
En welke dag, hahaha ik wil proberen te redeemenHeb de meeste meegemaakt rond 9 a 10 uur in de avond, sommige ook 1 middags rond 4 uur

wat heb je al allemaal geredeemd?Heb de meeste meegemaakt rond 9 a 10 uur in de avond, sommige ook 1 middags rond 4 uur
hoe kan je meeste punten krijgen? heb me net aangemeld![]()
lol volgens mij heb je echt iets van 100000 punten nodig om iets gratis te krijgen

Dus ze zeggen welke dag?Verschilt natuurlijk altijd hehe
Gewoon die nieuws pagina checken![]()
Nou niet gaan liegen om aan je invites te komen he.