Fitness Seller

Log all eyez on me

krijg je idd wel vocht genoeg binnen lijkt me bro :)
veel succes nog in de komende 5 weekjes :thumbs:
knallen man!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Kerel post is een foto of een paar ben benieuwd naar je progressie!!

Kerel post is een foto of een paar ben benieuwd naar je progressie!!

foto's komen er zeker nog, maar bf is nu nog veel te hoog daardoor heb ik geen zin om foto's te maken. qua difinitie zag ik er 6 maanden geleden veel beter uit. nu alleen meer massa

foto's komen er zeker nog, maar bf is nu nog veel te hoog daardoor heb ik geen zin om foto's te maken. qua difinitie zag ik er 6 maanden geleden veel beter uit. nu alleen meer massa

Ik ken het gevoel :D

Desondanks ben ik wel tevreden met die buffe look!

I like looking big..! :p

Ben zeker benieuwd naar je fotos na de cycle en wat de winny nog gaat doen met je dan..
Keep it up!

Ik ken het gevoel :D

Desondanks ben ik wel tevreden met die buffe look!

I like looking big..! :p

Ben zeker benieuwd naar je fotos na de cycle en wat de winny nog gaat doen met je dan..
Keep it up!

op foto zie je ook minder lijnen dus zal een vertekend beeld geven. als ik zelf naar mijn buik kijk dan zijn de twee bovenste buikspieren zichtbaar, maar op foto zie je het niet ik moet zo een 2 a 3% zakken in bf zodat alles er mooi zal uitkomen zoals de foto op mijn alvatar.

Ja man op je avatar foto sta je echt :thumb:
Wat waren je stats daarop?

Die 2 bovenste blokjes, daar heb ik nog wel enkele maanden cutwerk voor nodig :D

Nog een week of 3 te gaan voor jou?
Erg benieuwd wat er nog van vocht afgaat en wat er nog eventueel bijkomt in massa!

Yooo

Ja man op je avatar foto sta je echt :thumb:
Wat waren je stats daarop?

Die 2 bovenste blokjes, daar heb ik nog wel enkele maanden cutwerk voor nodig :D

Nog een week of 3 te gaan voor jou?
Erg benieuwd wat er nog van vocht afgaat en wat er nog eventueel bijkomt in massa!

Yooo

stats waren toen 84kg aan 11% ongeveer en nu nog 5 weken totaan mijn nakuur. morgen laatste inject deca en vannaf dan ga ik verder met enkel test en winny hoop daarmee toch een 2 % te dalen in vet zodat mij gewicht eindigd op zo een 95kg aan 11 a 12%

Echt een goede progressie!Wat is je lange termijn doel eigenlijk?

stats waren toen 84kg aan 11% ongeveer en nu nog 5 weken totaan mijn nakuur. morgen laatste inject deca en vannaf dan ga ik verder met enkel test en winny hoop daarmee toch een 2 % te dalen in vet zodat mij gewicht eindigd op zo een 95kg aan 11 a 12%

Netjes man! Je begint een aardige buffel te worden!!

Niiice !!
Ben écht onder de indruk, blijven rammeeeen kerel

gaat goed en die 100kg bij 10%bf ga je zeker halen no problem blijven gaan en als de tijd daar rijp voor is post je dan pics?

succes en gain ze!

Blijf je ook updaten in je nakuur? Ik ben wel es benieuwd hoe dat zit met deca en die libido-drop. Ik overweeg om volgend jaar deze kuur te doen, maar vrees 'n beetje voor die libido-crash die enkele maanden kan aanslepen :s.

Blijf je ook updaten in je nakuur? Ik ben wel es benieuwd hoe dat zit met deca en die libido-drop. Ik overweeg om volgend jaar deze kuur te doen, maar vrees 'n beetje voor die libido-crash die enkele maanden kan aanslepen :s.

ik zal zeker updaten, alleen zijn de verwachtingen toch bij iedereen een beetje anders. ik hoop toch weinig libido problemen te hebben. toch zeker geen maanden. ???

ik zal zeker updaten, alleen zijn de verwachtingen toch bij iedereen een beetje anders. ik hoop toch weinig libido problemen te hebben. toch zeker geen maanden. ???

Ik wil je niet ongerust maken ofzo hoor! Ik had gewoon eens zoiets gelezen (ik dacht van Beast No1) ivm deca, vandaar.

Terug
Naar boven