aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
tja is niet anders bro hope dat je niet zweet en lekker gaat knalle met winny
dank u...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja is niet anders bro hope dat je niet zweet en lekker gaat knalle met winny
, deze nacht geen drupel zweet bespeurt.vandaag beetje pech gehad bij het injecteren, ik was gehaast en bij het wegtrekken van de naald is er veel gear uit mijn bil gelopen. nu heb ik te weinig geinjecteerd maar weet niet juist hoeveel. kan dat kwaad?
,... gebeurd bij iedereen wel eens dat er ietsie uitloopt denk ik 
boeie ! volgende keer beter opletten,... gebeurd bij iedereen wel eens dat er ietsie uitloopt denk ik
gewoon doorknallen !!!!
boeie ! volgende keer beter opletten,... gebeurd bij iedereen wel eens dat er ietsie uitloopt denk ik
gewoon doorknallen !!!!
zo laten en voortaan beter opletten, als je injecteert de naald paar seconde nog erin laten en dan terug trekken , geef de olie wat tijd , tot dat die diep in je spier zit

zo laten en voortaan beter opletten, als je injecteert de naald paar seconde nog erin laten en dan terug trekken , geef de olie wat tijd , tot dat die diep in je spier zit

+1
idd , gewoon lekker gaan knallen in de gym deze week, en volgende week wat ciko zegt ff wat rustiger aan doen .
Overigens lijkt het al erg snel erg veel als het eruit loopt ,.... een druppel zie je al snel voor een 1/2 ml aan![]()
![]()

heb je ook de geur opgepikt van dat olieheeft een apart geurtje
altijd geil
oke we dwalen af , voortaan beter opletten met eruit halen
beslema
cik