XXL Nutrition

Log all eyez on me

Hahah dat is een heftige reactie :D

Good luck!! Benieuwd hoe dit verder gaat!

Lekker zweeteuhhh!

Effe zonder gekheid zweten vindt ik echt smeerig in bed maar ja net wat je zegt zal wel reactie zijn van je lichaam die op de shizzel reageerd.

Succes verder en Keep it going!

was je weer wakker met een shit load zweet?

oke mooi man

• Topic Starter Topic Starter
vandaag beetje pech gehad bij het injecteren, ik was gehaast en bij het wegtrekken van de naald is er veel gear uit mijn bil gelopen. nu heb ik te weinig geinjecteerd maar weet niet juist hoeveel. kan dat kwaad?

vandaag beetje pech gehad bij het injecteren, ik was gehaast en bij het wegtrekken van de naald is er veel gear uit mijn bil gelopen. nu heb ik te weinig geinjecteerd maar weet niet juist hoeveel. kan dat kwaad?

boeie ! volgende keer beter opletten :D ,... gebeurd bij iedereen wel eens dat er ietsie uitloopt denk ik ;)

gewoon doorknallen !!!!

zo laten en voortaan beter opletten, als je injecteert de naald paar seconde nog erin laten en dan terug trekken , geef de olie wat tijd , tot dat die diep in je spier zit

zo laten en voortaan beter opletten, als je injecteert de naald paar seconde nog erin laten en dan terug trekken , geef de olie wat tijd , tot dat die diep in je spier zit

+1 :D

idd , gewoon lekker gaan knallen in de gym deze week, en volgende week wat ciko zegt ff wat rustiger aan doen .

Overigens lijkt het al erg snel erg veel als het eruit loopt ,.... een druppel zie je al snel voor een 1/2 ml aan :D :D

okey, mja heb al 16 injects achter de rug en eerste maal dat het gebeurd. wreef dan even over mijn bil en mijn hand rook zowat naar de coké :D

+1 :D

idd , gewoon lekker gaan knallen in de gym deze week, en volgende week wat ciko zegt ff wat rustiger aan doen .

Overigens lijkt het al erg snel erg veel als het eruit loopt ,.... een druppel zie je al snel voor een 1/2 ml aan :D :D

ik zet twee maal in de week dus valt allemaal mee dan :D

heb je ook de geur opgepikt van dat olie??? heeft een apart geurtje

altijd geil

coke is tog geurloos of wa?

oke we dwalen af , voortaan beter opletten met eruit halen

beslema
cik

Terug
Naar boven