Fitness Seller

Log all eyez on me

• Topic Starter Topic Starter
kleine update, ik ga nog altijd goed vooruit.
was vorige week ongeveer 2 kg verloren maar was grotendeels vocht en miss wat vet omdat mijn armomtrek toch nog wat bijgekomen was. nu een volle week later weer 2 kg zuivere spiermassa gepakt. gewicht nu is 102kg en ik krijg maar steeds meer difinitie. ik ga zeer goed op de winstrol, daardoor heb ik besloten om alles nog en weekje bij te trekken. nu nog 3 weken te gaan aan 500mg test e en 5 weken aan 40mg winstrol.

Damn bro!

Wat een supergoed nieuws voor je

Gaat echt lekker hé!!!
Blijven gaan :D

dat is altijd een goed teken-)

gaaat goeddd!

winstrol lijkt me ook lekker maar ja wat niet!

blijven gaan en je vriendin draait wel bij, extra aandacht is ook altijd goed voor de vriendin.

succes

gaaat goeddd!

winstrol lijkt me ook lekker maar ja wat niet!

blijven gaan en je vriendin draait wel bij, extra aandacht is ook altijd goed voor de vriendin.

succes

mja lijkt mij geen probleem met de extra overvloed aan test in mijn lichaam :D

update??

of kom je je bed niet meer uit?

heb besloten om nog wat clean verder te bulken en paar maanden na mijn kuur wat beginnen met cutten met nu als resultaat 1 kg spiermassa erbij, zit nu 103kg op ongeveer 13%. alleen begin ik wat last te krijgen aan mijn gewrichten van de winstrol. vorige week pijn in mijn schouders tijdens het trainen en gisteren in mijn vingers. het leek wel of mijn vingers gingen afbreken. heb toch alles gegeven en wat op mijn tanden gebeten, hierdoor heb ik besloten om de winstrol te minderen naar 30 mg per dag om te kijken wat dit geeft. ik zie er ook al heel wat droger uit. bij het opspannen zijn er strepen zichtbaar op mijn schouders en borst en 4 bovenste abs zijn zichtbaar, vooral wanneer ik net wakker ben op nuchtere maag... alleen op foto zie je er nog gene **** van dus wil ik nog wat wachten met foto's. heb gisteren ook opgemerkt na een dagje stappen dat ik toch nog wat vocht vastheb, toen ik mijn kousen uitdeed was een streepje zichtbaar aan mijn kuiten maar komt ook omdat mij kousen nu keihard spannen door mijn monsterkuiten dat ik nu ineens gekregen heb.

gruwenlijk!!!! Monstercalves!!

verder jammer van die winny dat je daar zo een last van hebt, ik zat te denken aan winny only voor 5a6 weken om wat droger te komen nu ik in de cut ben en massa te behouden maar weet het nog niet.

succes verder en blijven gainen bro!

gruwenlijk!!!! Monstercalves!!

verder jammer van die winny dat je daar zo een last van hebt, ik zat te denken aan winny only voor 5a6 weken om wat droger te komen nu ik in de cut ben en massa te behouden maar weet het nog niet.

succes verder en blijven gainen bro!

Nier iedereen heeft de zelfde "klachten" bij gebruik van Winny dus zou het gewoon zelf eens proberen

Neem eens glucosamine/chrondoitine voor je gewrichten want het verlagen van de winny is zonde! Ging bij mij snel over en snap sowieso niet dat je daar last van hebt als je ook nog eens deca erbij pakt...

Neem eens glucosamine/chrondoitine voor je gewrichten want het verlagen van de winny is zonde! Ging bij mij snel over en snap sowieso niet dat je daar last van hebt als je ook nog eens deca erbij pakt...

deca ligt er al twee weken uit, draai nu op test e en winny. heb er ook niet elke dag last van en meestal enkel de laatste half uur van de training. ik ga nog efkes verder de kuur is toch bijna gedaan. heb ik vandaag wat minder last dan verhoog in de winny weer...

ok dat verklaart een hoop... goeie stats vriend! ga je nog foto`s plaatsen?

ok dat verklaart een hoop... goeie stats vriend! ga je nog foto`s plaatsen?

komen er zeker alleen nu sta ik nog niet zo goed op foto's, heb nog wat vocht vast. en op foto geeft het een ander beeld dan dat int echt is daarom wil ik nog wat wachten maar ze komen er zeker...

komen er zeker alleen nu sta ik nog niet zo goed op foto's, heb nog wat vocht vast. en op foto geeft het een ander beeld dan dat int echt is daarom wil ik nog wat wachten maar ze komen er zeker...

Mooi!

Erg benieuwd..
Dat je pijnlijke gewrichten van die winny's krijgt is idd wel bekend..
Maar ach, nog enkele weken :D

nog 3 weken te gaan tot mijn nakuur, gewicht momenteel 102.4 stijgt nog per 100gram af entoe. alleen had ik gedacht dat ik bijna al het vocht al kwijt gespeelt had maar blijkbaar is dit niet zo, omdat ik nog steeds reacties krijg dat ik een opgeblazen gezicht heb. vraag mij af wanneer dit volledig terug normaal zou zijn? ik zet nu nog 1 week test en 3 weken winny aan 50mg per dag ik ga proberen om terug te zakken naar 13% vet. dat is zo een 0.6% proberen dumpen en wat vocht ook. zolang ik boven de 100kg mijn nakuur inga ben ik content...

DAmmnn dat gaat goed joh..

Komt echt in orde lijkt me :D

Laat effe weten wat die winny's nog teweeg brengen voor je..

Succes verder!

Echt een goed resultaat man. Ben benieuwd naar je foto's.

Succes

Terug
Naar boven