heb besloten om nog wat clean verder te bulken en paar maanden na mijn kuur wat beginnen met cutten met nu als resultaat 1 kg spiermassa erbij, zit nu 103kg op ongeveer 13%. alleen begin ik wat last te krijgen aan mijn gewrichten van de winstrol. vorige week pijn in mijn schouders tijdens het trainen en gisteren in mijn vingers. het leek wel of mijn vingers gingen afbreken. heb toch alles gegeven en wat op mijn tanden gebeten, hierdoor heb ik besloten om de winstrol te minderen naar 30 mg per dag om te kijken wat dit geeft. ik zie er ook al heel wat droger uit. bij het opspannen zijn er strepen zichtbaar op mijn schouders en borst en 4 bovenste abs zijn zichtbaar, vooral wanneer ik net wakker ben op nuchtere maag... alleen op foto zie je er nog gene **** van dus wil ik nog wat wachten met foto's. heb gisteren ook opgemerkt na een dagje stappen dat ik toch nog wat vocht vastheb, toen ik mijn kousen uitdeed was een streepje zichtbaar aan mijn kuiten maar komt ook omdat mij kousen nu keihard spannen door mijn monsterkuiten dat ik nu ineens gekregen heb.