XXL Nutrition

Log all eyez on me

Bijna 100kg man!! :D

mooi!!!!

te veel stress ???? je moet niet te veel stresse vanwege de topics hiero aleyzonme

Gaat goed kerel en misschien volgende keer proberen met injecteren de huid iets naar de zijkant te trekken en dan injecteren als je dan de naald verwijderd schuift de huid over het gaatje heen....
Ik ben maar een rookie, maar had dit gelezen hier op het forum.

succes verder!

• Topic Starter Topic Starter
Gaat goed kerel en misschien volgende keer proberen met injecteren de huid iets naar de zijkant te trekken en dan injecteren als je dan de naald verwijderd schuift de huid over het gaatje heen....

succes verder!

idd heb ik ook eens gelezen maar alleen nog niet toegepast. volgende keer doe ik het gewon rustigaan, had gisteren gewoon niet veel tijd. alsinds bedankt voor de tip

succes verder!

jup goede tip fear

update, deze morgen gewogen 101.3kg
ben al 4 dagen bezig met winstrol 40mg per dag en enigste wat ik ervaar is een grotere honger en lichte hoofdpijn elke dag. ik veronderstel dat mijn gewicht wat zal zakken tegen de tijd dat de winstrol zijn werk goed begint te doen door vochtverlies. ik blijf alleen goed dooreten en trainen heb weer zo een 300kcal toegevoegd aan mijn voedingsschemamet een totaal van zo een 5300kcal.

ik zou persoonlijk iets verlagen tijdens de winstrol.

mijn bedoeling was om iets te verhogen en veel cardio erbij. ervaar toch wel een grote honger. ik neem voor het slapen een shake en 500g kwark met melk. en word wakker met een serieuze honger.

Damnn man, had je maar zo'n honger tijdens het grote bunkerfestijn van de eerste weken :p (ik wou dat ik dat had allesinds, zit echt compleet tot over m'n strot de laatste dagen! )

Maar je gewicht is wel lekker omhooggegaan dus!

Wat zegt de spiegel? Al tevreden over het behaalde resultaat?

Succes verder met de winstrol..!

ik ga je raad opvolgen roberto, je hebt er namelijk meer ervaring mee :D +1
Damnn man, had je maar zo'n honger tijdens het grote bunkerfestijn van de eerste weken :p (ik wou dat ik dat had allesinds, zit echt compleet tot over m'n strot de laatste dagen! )

Maar je gewicht is wel lekker omhooggegaan dus!

Wat zegt de spiegel? Al tevreden over het behaalde resultaat?

Succes verder met de winstrol..!

ik zie er echt buf uit, bij mijn armen zo een 2.5cm erbij bovenborst is flink gegroeid benen en schouders ook. met wat definitie erbij gaat het echt top zijn. en honger heb ik altijd zelfs toen ik ziek was vorige week alleen nu precies een beetje meer. heb een redelijke snelle verbranding.

wat neem ik het beste tegen de hoofpijn? is dafalgan goed?

Dafalgan zegt mij persoonlijk niets. paracetamol of aspirine misschien. op hoeveel mg zit je nu..? Misschien ff paar dagen op iets lagere dosis gaan zitten, kijken of dat verlichting bied.

Dafalgan zegt mij persoonlijk niets. paracetamol of aspirine misschien. op hoeveel mg zit je nu..? Misschien ff paar dagen op iets lagere dosis gaan zitten, kijken of dat verlichting bied.

ik zit op 40mg per dag, maar had vorige week griep en ik denk dat ik nog niet volledig genezen ben. had toen ook al hoofpijn.

heb je andere klachten die je aan verhoogde bloeddruk kan relateren? of nog beter.. kan je die niet meten? zo'n ding aanschaffen is een kleine doch goede investering.

heb je andere klachten die je aan verhoogde bloeddruk kan relateren? of nog beter.. kan je die niet meten? zo'n ding aanschaffen is een kleine doch goede investering.

de dokter zei vorige week dat het normaal is dat ik wat hoofdpijn heb tijdens een griep. en ik moet zeggen het is al stukken minder als vorige week. dus nog paar dagen afwachten.

heb is gelezen
voldoende water drinken dat het helpt tegen hoofdpijn bij winny
weet niet of het helpt :)

heb is gelezen
voldoende water drinken dat het helpt tegen hoofdpijn bij winny
weet niet of het helpt :)

idd heb ik ook eens gelezen maar ik drink over het algemeen altijd veel water, gewoon tijdens de training al 2 liter, tijdens elke maaltijd zo een drie grote glazen en dan nog snachts af entoe een grote slok bij het wakker worden en overdag tussendoor ook nog, dus ik kom zeker geen water tekort ... nu zal het met mijn griep te maken hebben want vandaag voelde ik mij echt lekker geen hoofpijn meer. 100% genezen dus en nog 5 weken tegaan met mijn kuurtje om nog verder lekker te knallen... ik begin al wat definitie te krijgen aan mijn borst en schouders :D

Terug
Naar boven