SHaDoWLanDZ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
te veel stress? je moet niet te veel stresse vanwege de topics hiero aleyzonme

Gaat goed kerel en misschien volgende keer proberen met injecteren de huid iets naar de zijkant te trekken en dan injecteren als je dan de naald verwijderd schuift de huid over het gaatje heen....
Ik ben maar een rookie, maar had dit gelezen hier op het forum.
succes verder!
Gaat goed kerel en misschien volgende keer proberen met injecteren de huid iets naar de zijkant te trekken en dan injecteren als je dan de naald verwijderd schuift de huid over het gaatje heen....
Ik ben maar een rookie, maar had dit gelezen hier op het forum.
succes verder!
idd heb ik ook eens gelezen maar alleen nog niet toegepast. volgende keer doe ik het gewon rustigaan, had gisteren gewoon niet veel tijd. alsinds bedankt voor de tip

ik zou persoonlijk iets verlagen tijdens de winstrol.
(ik wou dat ik dat had allesinds, zit echt compleet tot over m'n strot de laatste dagen! )ik ga je raad opvolgen roberto, je hebt er namelijk meer ervaring meeik zou persoonlijk iets verlagen tijdens de winstrol.
+1Damnn man, had je maar zo'n honger tijdens het grote bunkerfestijn van de eerste weken(ik wou dat ik dat had allesinds, zit echt compleet tot over m'n strot de laatste dagen! )
Maar je gewicht is wel lekker omhooggegaan dus!
Wat zegt de spiegel? Al tevreden over het behaalde resultaat?
Succes verder met de winstrol..!
Dafalgan zegt mij persoonlijk niets. paracetamol of aspirine misschien. op hoeveel mg zit je nu..? Misschien ff paar dagen op iets lagere dosis gaan zitten, kijken of dat verlichting bied.
heb je andere klachten die je aan verhoogde bloeddruk kan relateren? of nog beter.. kan je die niet meten? zo'n ding aanschaffen is een kleine doch goede investering.
heb is gelezen
voldoende water drinken dat het helpt tegen hoofdpijn bij winny
weet niet of het helpt![]()