MuscleMeat

Log all eyez on me

Geen foto's te zien hier

Je kuiten hebben wel wat werk nodig, maar de quads zien er goed uit!

Laatst bewerkt:
nette poten hoor bro!

Nette pics, maar maak ff knappe pics man met poses enz.. zodat we het duidelijk ff kunnen zien!

Goeie benen al voor zover we ze kunnen zien. More pics wanted!:p

Ik vind dat je benen wel wat groter mogen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat je benen wel wat groter mogen :)

voor mij hoeven ze niet veel groter te worden hoor, miss nog een beetje. kuiten daarintegen wel. ik hoef geen benen van 80cm te hebben hoor ben maar 1m72 en ben niet van plan om wedstrijden te draaien. toch bedankt voor de reactie...

sorry maar deel dezelfde mening, benen kan veel meer massa op. kuiten kunnen nog een hoop werk gebruiken, Quads helemaal. + ff droger worden op de beentjes.

tjah alles op zijn tijd he, en plaatselijk vet verliezen is onmogelijk. het echte cutwerk zal maar voor in juli zijn dus op echte difinitie zal je nog efkes mogen wachten...

Maar ik snap zeker wat je bedoeld ;)

Maar zoals je zegt, je gaat nu proberen nog wat te cutten naar het eind van je cycle toe?
Dus massa winnen gaat in de laatste weken er voor jou zowieso niemeer in zitten?
Of ga je je alleen baseren op Cardio waardoor je nog rond onderhoud blijft zitten?

-->> antwoord hier maar op in je eigen logje, dan houden we de zaken goed gescheiden :p

------------------

Mzzzzzlll

wel ik eet nog steeds iets boven onderhoud maar doe elke dag cardio na het opstaan en voor het slapen gaan, ( enkel wat minder koolhydraten) en 3 dagen in de week krachttraining, veel massa kwam ik toch niet meer aan dus kan ik zowel al wat cutten zodat ik op 13% kom... heb mijn doel berijkt qua massa vind ik :)

voor mij hoeven ze niet veel groter te worden hoor, miss nog een beetje. kuiten daarintegen wel. ik hoef geen benen van 80cm te hebben hoor ben maar 1m72 en ben niet van plan om wedstrijden te draaien. toch bedankt voor de reactie...

tjah alles op zijn tijd he, en plaatselijk vet verliezen is onmogelijk. het echte cutwerk zal maar voor in juli zijn dus op echte difinitie zal je nog efkes mogen wachten...

ok, geen wedstrijd ambities, dan is het perfect zo:)
kan je evengoed nog normale broeken aan haha. das wel een nadeel, je zit meteen aan van die grote tuinbroeken gebonden, dat vind ik persoonlijk weer niks.

kan je evengoed nog normale broeken aan haha. das wel een nadeel, je zit meteen aan van die grote tuinbroeken gebonden, dat vind ik persoonlijk weer niks.

:p denk erom dat je niet weer gaat overdrijven:)

Dat zal toch nog wel wat meevallen, maar voor de rest wil ik niet tegen je ouwehoeren en een ander zijn log verpesten.

heb mijn doel berijkt qua massa vind ik :)

Ha das mooi dan!

Zolang je 't nog goed kan vasthouden is het allemaal OK hé..

Met die cardio zal je dan mss op een uiteindelijke Kcal uitkomen rond onderhoud denk ik..

Je eet net wat boven onderhoud, daar cardio bij, dan zal je dagelijkse uitkomst dus zakken (opname + verbruik)

Goed bezig mannn..

Ha das mooi dan!

Zolang je 't nog goed kan vasthouden is het allemaal OK hé..

Met die cardio zal je dan mss op een uiteindelijke Kcal uitkomen rond onderhoud denk ik..

Je eet net wat boven onderhoud, daar cardio bij, dan zal je dagelijkse uitkomst dus zakken (opname + verbruik)

Goed bezig mannn..

nog twee weken tegaan, ben al 1 week bzig met 2 maal cardio per dag, smorgens 5 km gaan lopen en savonds 45 a 60 min fietsen... ik wil nu wat zakken in bf zoldat ik tijdens de nakuur weer zwaar boven onderhoud ga zitten qua voeding om zeker alles te behouden... dus grote kans dat ik dan weer stijg in bf... dat is mijn redenering

net mijn laatste inject Test gezet, dus nog exact 2 weken tegaan voor mijn nakuur begint... amaai wat vliegt de tijd als je in een kuur zit... eigenlijk wel en beetje opgelucht dat mijn lichaam binnenkort een tijdje kan rusten :)

Terug
Naar boven