redhead
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je kuiten hebben wel wat werk nodig, maar de quads zijn er goed uit!

sorry maar deel dezelfde mening, benen kan veel meer massa op. kuiten kunnen nog een hoop werk gebruiken, Quads helemaal. + ff droger worden op de beentjes.
Maar ik snap zeker wat je bedoeld
Maar zoals je zegt, je gaat nu proberen nog wat te cutten naar het eind van je cycle toe?
Dus massa winnen gaat in de laatste weken er voor jou zowieso niemeer in zitten?
Of ga je je alleen baseren op Cardio waardoor je nog rond onderhoud blijft zitten?
-->> antwoord hier maar op in je eigen logje, dan houden we de zaken goed gescheiden
------------------
Mzzzzzlll

voor mij hoeven ze niet veel groter te worden hoor, miss nog een beetje. kuiten daarintegen wel. ik hoef geen benen van 80cm te hebben hoor ben maar 1m72 en ben niet van plan om wedstrijden te draaien. toch bedankt voor de reactie...
tjah alles op zijn tijd he, en plaatselijk vet verliezen is onmogelijk. het echte cutwerk zal maar voor in juli zijn dus op echte difinitie zal je nog efkes mogen wachten...
ok, geen wedstrijd ambities, dan is het perfect zo![]()
kan je evengoed nog normale broeken aan haha. das wel een nadeel, je zit meteen aan van die grote tuinbroeken gebonden, dat vind ik persoonlijk weer niks.
denk erom dat je niet weer gaat overdrijven

ok, geen wedstrijd ambities, dan is het perfect zo![]()
kan je evengoed nog normale broeken aan haha. das wel een nadeel, je zit meteen aan van die grote tuinbroeken gebonden, dat vind ik persoonlijk weer niks.
Ha das mooi dan!
Zolang je 't nog goed kan vasthouden is het allemaal OK hé..
Met die cardio zal je dan mss op een uiteindelijke Kcal uitkomen rond onderhoud denk ik..
Je eet net wat boven onderhoud, daar cardio bij, dan zal je dagelijkse uitkomst dus zakken (opname + verbruik)
Goed bezig mannn..