Fitness Seller

Log all eyez on me

net mijn laatste inject Test gezet, dus nog exact 2 weken tegaan voor mijn nakuur begint... amaai wat vliegt de tijd als je in een kuur zit... eigenlijk wel en beetje opgelucht dat mijn lichaam binnenkort een tijdje kan rusten :)

ja, dat had ik ook na mijn 1e kuur, dr ff zat van. Nu heb k dat niet meer :D

mwa, vind het er wel redelijk 100kg uitzien eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
vocht, vet, spierkwaliteit en gewicht van botten, organen etc.

ik denk dat het mijn gewrichten zijn want ik heb dikke vingers, polsen en enkels... drink al gans mijn leven massa veel melk... daarintegen schatten sommige mensen mij al 100kg aan het strand vorig jaar en ik woog toen 86 ofzo... denk dat het veel beter zal uit zien op 10%

cardio gaat echt goed, ik probeer elke dag minimum 600kcal te verbranden met cardio en training hoog in resp, gewicht blijft hetzelfde maar ik krijg als maar meer en meer difinitie... eigenlijk wel handig cutten tijdens een kuur, het lijkt allemaal sneller te gaan zonder massaverlies :)

Hehe goed dat ik dat weet...
Hoewel ik net zoals Jwan 't altijd enorm moeilijk heb om vet te verliezen..

Gaat lekker voor u jong, dat wordt 'n mooi resultaat ;)

Hehe goed dat ik dat weet...
Hoewel ik net zoals Jwan 't altijd enorm moeilijk heb om vet te verliezen..

Gaat lekker voor u jong, dat wordt 'n mooi resultaat ;)

ik vind dat het makkelijker gaat tijdens een kuur, hartslag is sneller dus kun je rustiger cardio doen waardoor je het langer volhoud... en je kan ook geen massa verliezen... maar ik denk dat ik meer vocht aant verliezen ben door de winstrol want lijk steeds droger en harder...

en een kleine tip, ik doe nu twee maal cardio per dag en helpt wel goed om vet te verliezen

Hé man hoe gaat 't hier?

Nog krachtgains toevallig (mss door de winny?)
Merk je het vocht ontrekken door de winstrol @ 30mg?

Hé man hoe gaat 't hier?

Nog krachtgains toevallig (mss door de winny?)
Merk je het vocht ontrekken door de winstrol @ 30mg?

winstrol zit nu op 50mg... en heb er zeker kracht door bijgekregen... bij de meeste oefeningen zo een 10 a 15kg erbij :D

gewicht blijft nog steeds gelijk maar oog steeds droger, vocht is ook weggetrokken door elke dag cardio... na 10 min zweet ik als een gek

voeding is ook aangepast, ik eet nu zo een 200g koolhydraten en 350 a 400g eiwit ongeveer daar zit
-1kg kipfilet tussen,
-300g tonijn,
-300g kabeljauwfilet
-8 eieren zonder eigeel
en de 200g koolhydraten eet ik vooral smorgens
die vul ik aan met 150g brinta met magere melk en nog eens 125g zilvervliesrijst tijdens de maaltijd na de training...

vetten die beperk ik zo veel mogenlijk, bak alles in olijfolie en eet 2 handjes amandelen per dag maar zit niet in mijn voedingsschema verwerkt...

vanaf volgende week donderdag begint mijn nakuur, dan gooi ik de koolhydraten weer omhoog en eiwitten blijven op 350g per dag

1kg kip per dag :eek:

dat krijg ik niet weg

SUPER, MAN!!!!!!!

Gaat lekker dan ja :D

Je voeding zit lekker zo idd :p

Terug
Naar boven